Loveangel Skrevet 16. mars 2012 #123 Skrevet 16. mars 2012 Vi har en amerikansk bulldog på 18 mnd. lille gullet mitt
Cacho Skrevet 16. mars 2012 #125 Skrevet 16. mars 2012 Har en SVÆR Berner Sennen på 55 kg. - veldig stor i kroppen, veldig liten i hodet sitt... Skjønner ikke helt at han ikke er valp og ikke kan ligge i fanget... Nå er han seks år, så til neste år får han nok kanskje en lillebror...
Ryvre Skrevet 16. mars 2012 #126 Skrevet 16. mars 2012 Har dobermann. Ei brun/tan tispe med blafreører og logrende hale, 36 kg og feilkobling mellom hodet og rompa Hun begynner å bli gammel nå, fyller snart 7 år så jeg har entret den paniske fasen hvor jeg er sikker på at hun kommer til å dø bare jeg hører henne harke litt
Maryell Skrevet 19. mars 2012 #127 Skrevet 19. mars 2012 Ei amstafftispe som begynner å dra veldig på åra, aldri vært borti en hund med så mye personlighet. Og en Dogue de Bordeaux, verdens beste bamse hvis man ser bort ifra at han slevjer og snorker tilsvarende et helt sagbruk.
Skywalker Skrevet 19. mars 2012 #128 Skrevet 19. mars 2012 Ei flott akitatispe på snart fem år. Bilde i avataren min for tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå