Gå til innhold

Hvilken hunderase har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En svart mops :)

Mops er så kul!!! :) herlig personlighet!!

Videoannonse
Annonse
Gjest MissPennyfeather
Skrevet

Mops er så kul!!! :) herlig personlighet!!

Ja, som noen andre også nevnte, det blir aldri kjedelig med en mops i huset. Du blir heller aldri kald på tærne :)

• Liker 1
Skrevet

To chinese crested, en naken og en powder puff :rodmer:

:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Eg har engelsk setter og tibetansk spaniel:)

Skrevet

Absolutt! Han har pels da, så vet ikke om han er så allergivennelig, men renraset xolo burde jo være det? virker som en herlig rase hvertfall :)Zorro

Om Xoloer er allergivennlige kommer an på om de har pels eller ei og hva det er det allergiske mennesket reagerer på. Faren min er allergisk mot min xolo selv om det er den nakne varianten.

Skrevet

Ja, som noen andre også nevnte, det blir aldri kjedelig med en mops i huset. Du blir heller aldri kald på tærne :)

Hehe, det tror jeg på ;)

Skrevet

De får det etter hvor mange premier deres valper får:) og de må gjennom noen tester,:) etter det så kan de få sertifikatet som indikerer de er kvalifiserte avlshanner!

Betyr det at hvis valpen min får premier når han blir junior vil faren hans bli seritifisert avlshann? Og at min valps valper etter hvert må få premier for at min hund skal bli sertifisert?

Og hvilke resultater må de oppnå? Er det nok med BIR, BIG, osv, eller må det være cert osv?

Har ikke hatt noe med utstilling å gjøre før nå, så jeg har tydeligvis mye å spørre om :fnise: (og beklager at jeg sporer helt av her)

Skrevet (endret)

Jeg har en Pumi. Herlig rase. :rodmer: :rodmer:

Endret av Sissa
Skrevet

Jeg har en Pumi. Herlig rase. :rodmer: :rodmer:

hadde ikke hørt om den rasen før, men etter litt googling, så så det jo ut som en veldig søt hund :D

Gjest Survival
Skrevet

hadde ikke hørt om den rasen før, men etter litt googling, så så det jo ut som en veldig søt hund :D

Måtte google jeg også! Fantastisk flott hund :) Ser litt ut som en blanding mellom Wheaten terrier og Puddel.

Skrevet

jeg har for øyeblikket 3 chihuahuaer. 1 korthåret voksen tispe, en korthåret valp etter henne + en langhåret hanhund, som faktisk også er pappaen til valpen :)

63842_10150266020465128_614255127_14773483_5294770_n.jpg

389931_10151131438695128_614255127_22431602_2142188033_n.jpg

419671_10151296032435128_614255127_22958695_386917239_n.jpg

Skrevet

har en herlig schæfer hann på 4 år.

• 3 uker senere...
Skrevet

:rodmer:

Simpelten elsker den rasen! Mest fantastike vesnene i hele verden :rodmer:

Hilsen hun som har to Chinese crested, en naken og en puff :-)

Skrevet

Simpelten elsker den rasen! Mest fantastike vesnene i hele verden :rodmer:

Hilsen hun som har to Chinese crested, en naken og en puff :-)

Ja det er det virkelig! Ville aldri bytta ut den klumpen som ligger i armkroken min å snorker her nå :)

Skrevet

Jeg har to Cocker Spanieler :) Gutten er svart og brun, og jenta er lysebrun.

AnonymBruker
Skrevet

chihuahua og nakenhund ;)

AnonymBruker
Skrevet

Soon to come, Shetland Sheepdog Tispe.

Reiser om en uke for å velge valp, da er de 5 uker. Gleeeeder meg!!!

AnonymBruker
Skrevet

To rottweilere, brukshunder

Skrevet

Boston terrierjenta vår døde i høst. Om to uker får vi mellompuddel :)

Gled dere!! Finnes ikke bedre hunder :) Har hatt flere forskjellige raser tidligere, men aldri mer noe annet enn puddel! De er fantastiske på alle områder! :)

Skrevet

Takk, vi gleder oss!

Boston terrier også herlige, men vi valgte nå bort fordi de dessverre opplever helseproblemer som er vanlig med alle raser med flattrykte tryner. Men de er jo så nydelige, Boston terrier, fransk bulldog, mops osv.

Opplever en del forutinntatthet med puddel dessverre, folk tenker automatisk på en utstillingsklippet puddel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...