Gå til innhold

Hvilken hunderase har du?


Jysla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ThatWoodcut

To blandingser:

1. Border collie, flat coated retriever og terrier (mest sannsynlig tibetansk terrier)

2. Gordon setter og flat coated retriever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Newfoundlandshund og alaskahusky <3

Altså to forskjellige hunder da :)

Blir nok en Nuffe-venn på oss også etter hvert når vi får stort hus! :) Fantastiske hunder. Kan jeg spørre, er deres Newfoundlander sta? Har møtt flere utrolige flotte Newfoundlandere, men litt sta har dem alle vært :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nydelig blanding av Xoloitzcuintle (meksikansk nakenhund) og chihuahua :)

Det høres ut som en fantastisk blanding! Ville ha likt å sett bilde... :) Har du noen formening om den er "allergivennlig"?

Kjæresten min har en renraset dachshund valp, så jeg er stemor til den. :rodmer: Jeg ELSKER den, men jeg er litt allergisk. Likevel, dyr er så viktig for meg, at jeg prøver hardt å ignorere allergien. Jeg er sikker på at jeg vil ha en til hund i fremtiden, har tenkt på både kinesisk og meksikansk nakenhund.

Det fins ingen 100% allergivennlig hunder, det vet jeg. Men jeg vet også av egen erfaring at jeg personlig reagerer mindre på hunder med lite pels.

Endret av Jente_i_utlandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en liten mellompuddel, egentlig helt i grenseland til å være dverg, men er nettopp målt til å være mellom puddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rottweiler gutt. guttekveld her nå. kidzen,hunden og meg. kidzen sover og hunden sover ved senga til guttungen...

hmm mye til guttekveld.. bare meg som er våken jo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en fantastisk blanding! Ville ha likt å sett bilde... :) Har du noen formening om den er "allergivennlig"?

Kjæresten min har en renraset dachshund valp, så jeg er stemor til den. :rodmer: Jeg ELSKER den, men jeg er litt allergisk. Likevel, dyr er så viktig for meg, at jeg prøver hardt å ignorere allergien. Jeg er sikker på at jeg vil ha en til hund i fremtiden, har tenkt på både kinesisk og meksikansk nakenhund.

Det fins ingen 100% allergivennlig hunder, det vet jeg. Men jeg vet også av egen erfaring at jeg personlig reagerer mindre på hunder med lite pels.

Absolutt! Han har pels da, så vet ikke om han er så allergivennelig, men renraset xolo burde jo være det? virker som en herlig rase hvertfall :)Zorro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...