Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #581 Del Skrevet 13. januar 2005 Tusen takk for gratulasjon! Håper virkelig at det blir klaff på dere nå som dere har satt igang "prosessen". *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. januar 2005 #582 Del Skrevet 16. januar 2005 Heisann! Går det bra med stikkingen? Og hvor lenge skal du holde på med det? Håper det fortsatt går bra, og at du slipper bivirkninger. En venninne av meg ble visst veldig trøtt/sliten i perioden med sprøyter, men man reagerer jo forskjellig Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. januar 2005 #583 Del Skrevet 16. januar 2005 En aldri så liten hilsen til deg, Lilletrollet, med ønske om en god uke! Tenker på deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 17. januar 2005 #584 Del Skrevet 17. januar 2005 Håper du fortsatt har det bra *klemme* og at stikkingen går kjempefint. Jeg bruker ikke å merke så mye bivirkninger av sprøytene, blir bare veldig oppblåst i magen i slutten. Nå har jeg blitt overstimulert hver gang også, så dette går nok bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #585 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei alle sammen,og takk for hyggelige hilsner Stikkingen går bra! Hadde veldig problemer med å skulle stikke meg selv den første dagen,men det gikk så greit! Siste stikk i dag,og UL i morgen. Har fått tid til uttak i neste uke :o !!! Jeg er litt plaget av nesesprayen nå....Er i skikkelig ulaget. Har jobbet i helgen,men i dag vil ikke kroppen være med på det jeg vil... Jeg er skikkelig uggen. Så jeg ble hjemme i dag! Hodepine har jeg og,og hetetokter så det holder. Spesielt om natten. Jeg har et tynere teppe liggende ved sengen,for noen ganger tror jeg rett og slett at jeg renner vekk. Men så fryser jeg etter en stund,så jeg kan ikke bare ha det tynne teppe Ja ja,skal ikke klage da. Gleder meg litt til i morgen! Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. januar 2005 #586 Del Skrevet 18. januar 2005 God bedring! :trøste: Tipper plagene er verd det når du endelig blir gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. januar 2005 #587 Del Skrevet 18. januar 2005 God bedring!!! :trøste: Håper du kan se tilbake på det med et smil når det klaffer på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei! Da er jeg sykemeldt. Kroppen min lystrer ikke lenger. Det er ikke lenger jeg som har "kontrollen",hormonene har tatt over.... Jeg dror på jobb i dag tidlig,og gjorde det jeg kunne,men så gikk jeg hjem igjen. Ringte legen,fikk time i morgen tidlig. Så da blir jeg sykemeldt ut neste uke. Har ingenting på jobben å gjøre når jeg ikke sover på natta eller har hode på rett plass.... Vel vel! Gårsdagen: Jeg er blitt trikkoman,he he. Tok trikken opp og ned fra rikshpspitalet mange ganger i går! He he. Var der oppe klokken 09:00 først for å ta blod prøve. Så satt jeg litt der oppe å drakk en kopp kakao,leste litt før jeg dro ned til mannen. Spiste lunsj med ham,å gjorde noen små ærend. Så var det opp igjen,for å ha Ultralyd klokken 13:00. Så var det å få resepten på ny sprøyte. Og da fant jeg ut at jeg hadde ikke nok penger på meg,så jeg måtte ned til mannen å få penger av ham. Hjelpe meg for et styr. Så var det opp igjen å hente sprøyta,og ned igjen for å møte mannen! Jeg fikk iallefall brukt dagskortet mitt! He he! Takk for koselige hilsner! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #589 Del Skrevet 20. januar 2005 Max valuta for pengene! Godt at du hører på kroppen din! Er så spent på forsøket deres! Ta godt vare på hverandre undervegs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 20. januar 2005 Da har jeg bestilt meg time til Akupunktur. Hun er "spesialisert" på barnløshet og gravide,så det må da være bra! Skal iallefall prøve! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. januar 2005 #591 Del Skrevet 20. januar 2005 Takk for trøst Lilletrollet, det hjalp :-) Humøret mitt går veldig opp og ned for tiden. Håper du lykkes med akupunkturen, og lykke til videre med sprøytene. Slapp av og kos deg masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. januar 2005 #592 Del Skrevet 21. januar 2005 Tusen takk for velkomsthilsen inne hos meg. Pergotime er nok bare bagateller i forhold til hva bl.a. du og Wit er igjennom rent hormonmessig... :trøste: Gleder meg til å få med meg gode resultater her hos deg. Fredagsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. januar 2005 #593 Del Skrevet 21. januar 2005 Synd du sliter litt for tiden. Godt du fikk deg sykemeldig da :trøste: , så håper jeg det blir bedre snart! Ikke minst at det gir de ønskelige resultatene! Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. januar 2005 #594 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk for bursdagshilsen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. januar 2005 #595 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det ikke denne uken det skal skje store ting i Trollheimen tro?? Ønsker dere masse lykke til!!! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2005 #596 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det noe nytt? Skulle ikke du på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 24. januar 2005 Gjett hvem som har vært flink til å produsere store egg!!! Og gjett hvem som har egguttak på onsdag!!!! Setter eggmodningssprøyta i kveld,og har tatt siste dose med nesespray! Stooor Klem fra et hoppende glad Lilletroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 24. januar 2005 #598 Del Skrevet 24. januar 2005 Lykke til vennen!!! Jeg krysser armer og bein for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2005 #599 Del Skrevet 24. januar 2005 JIPPIJEJ! Jeg elsker slike nyheter, Lille troll! Dette skal bli kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #600 Del Skrevet 24. januar 2005 Klarer ikke la være å hoppe(bare her inne da, ) For jeg er så utrolig glad. Satte eggløsningssprøyta klokken 20:45,og er utrolig spent! Hvordan iall verden skal jeg kunne klare å vente til onsdag..... Ikke så veldig lenge å vente i forhold til de to årene vi har ventet da,men...... I morgen har jeg ny time til akupunktur. Skal forberede kroppen på det jeg skal igjenom. Skal ha time før en evt innsetting også! Og så skal jeg ha "feste"akupunktur til uka(hvis jeg har fått satt til bake egg) Jeg er realistisk på at det er en liten sjanse for at det ikke blir noe denne gangen,men jeg MÅ være positiv. Jeg har vært igjenom ganske mye i den siste måneden,og da er det lov å krysse fingrene og håpe på at livets største mirakel skal skje meg. Det skal være min og mannens tur nå! i oktober/november?? Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå