murmeldyret Skrevet 16. desember 2004 #561 Del Skrevet 16. desember 2004 Du går virkelig et spennende nyttår i møte! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #562 Del Skrevet 16. desember 2004 Fantastisk spennende tider i møte i Trollheimen!!! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #563 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja! :hjerter2: Og jeg er så glad for at endelig er det vår tur. Satt å tenkte på det her i dag,at neste år har vi (kanskje) en liten en som krever mere oppmerksomhet enn jule pynting og juleforberedelse Og jeg skal med glede unvære (nesten) all juleforberedelser for et lite nurk :hjerter2: ! Stoooor Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #564 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2004 #565 Del Skrevet 19. desember 2004 2005 Håper du får en fin jul, Lilletrollet! Fint å ha en så innholdsrik og koselig ventetid før det store skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #566 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei hei! Nå driver jeg egentlig å skal pakke til juleferien,men jeg måtte jo bare innom her å fortelle at alle medikamentene er i hus. Så nå kan bare 31 januar komme! :D Reiser i morgen,gleder meg til det! Vet ikke om jeg kommer på nett igjen før i mellom jula,men gjøre jeg det så stikker jeg selvfølgelig innom her! God jul alle sammen! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #567 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Lilletrollet!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #568 Del Skrevet 23. desember 2004 Godt å høre at du snart er igang! Håper du får det fint på Juleferie! Da vil jeg ønske deg Ei gledelig og fredelig Jul! Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #569 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 23. desember 2004 #570 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Lilletrollet jeg er innom for å ønske deg en god jul og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #571 Del Skrevet 30. desember 2004 I morgen tidlig klokken 7:00 tar jeg første dose med nesespray! Og da er jeg endelig i gang! Takk for alle koselige jule hilsner. Jeg skal skrive litt mere om julen senere! Men nå ska jeg straks legge meg slik at morgendagen snart kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. januar 2005 #572 Del Skrevet 3. januar 2005 Vi startet jo spraying samtidig vi to jo :-) Men jeg skal nok spraye litt lenger. Ullevål har innkalt meg til sjekk på nedregulering 25.01, så da blir nok evt først sprøytestart 26.01. Det er lenger tid enn sist, men kommer nok av mange som skulle inn.... Krysser fingrene for oss begge to :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #573 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei! Takk for hilsen Wit,jeg krysser fingrene for oss begge to!!! Jeg startet altså med nesespray på nyttårs aften! Og det har foreløbig gått veldig greit. Jeg kan ikke si at det er så veldig ubehagelig enda,men smaken man får i munnen etter på er ikke akkurat den beste. Men men.... Det er bare så deilig å vite at nå er vi i gang! Første blodprøve skal taes 14 januar og da skal jeg også begynne med sprøyte,så er det inn på riksen den 18,for andre blodprøve og UL. Spennende tid for oss i trollheimen nå ja!!! Stooore klemmer til alle som har vært innom boka mi! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. januar 2005 #574 Del Skrevet 3. januar 2005 LYKKE TIL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 4. januar 2005 #575 Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for hilsen i dagboka mi Lilletrollet :-) Ser at løpet er kortere på Riksen. På Ullevål sjekker de nedreguleringen før jeg får starte på sprøyter, og nå etter jul har de nok mange inne siden jeg må gå ekstra lenge på spray først.... Den smaken man får etter sprayen er forferdelig ja :-? Også svir det litt i nesen når man har sprayet. Men den sviinga går heldigvis over om litt.... Krysser fingre for at vi begge er heldige nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. januar 2005 #576 Del Skrevet 4. januar 2005 Krysser alt jeg har for at det blir babytroll i Trollheimen snart!!! Lykke til med forsøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. januar 2005 #577 Del Skrevet 6. januar 2005 Så godt at du endelig er igang nå! Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. januar 2005 #578 Del Skrevet 7. januar 2005 Vel overstått jul og nyttår i Trolleheimen. Tusen takk for omtanken med å holde fortet oppe hos meg. Det blir spennende å følge med på både deg og Wit framover. Har lest hos deg og hos Wit - så jeg er oppdatert... Krysser fingrene for at det lykkes for dere nå. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #579 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei og takk for alle hilsner! I dag kom tante rød,forhåpentlig vis for siste gang på leeeenge!!! Så nå venter jeg bare på fredag slik at jeg kan få satt igang å stikke meg selv.... Skal ta blodprøve på fredag,så sette første sprøyte,og så skal jeg på "nyttårs fest" med jobben på kvelden! Det er så ubeskrivelig deilig å endelig være igang. Selv om jeg har en skikkelig sår nese for øyeblikket,så er jeg utrolig glad for at jeg er igang! Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det endelig skal bli vår tur! I helgen har vi vært på hyttetur! Det var koselig. Spiste god mat og lekte masse i snøen. Hadde med oss et vennepar og sønnen dems. Han var helt i 100 ute i snøen! Stoooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 10. januar 2005 #580 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei og takk for hilsen :-) Misunner deg stikkestart på fredag. Jeg fikk mensen på lørdag og blør som bare det..... Ikke morsomt :-( Godt å høre at du slipper mange bivirkninger... Det går nok greit med meg, men har liksom 2 uker til med spraying bare på grunn av dårlig kapasitet på sykehuset :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå