Lilletrollet Skrevet 13. november 2004 Forfatter #541 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er så sliten for tiden Og jeg jobber i helgen. Det er som om jeg ikke har noen krefter igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Det er som om jobben trekker all energien ut av meg. Å jeg har liksom ingen reserve tank å ta noe fra..... Jeg trives jo veldig godt på jobben,men nå kjenner jeg virkelig på kroppen at vi har åpnet et nytt sykehjem. Og at jeg har hatt 3 veldig hektiske måneder. Ikke misforstå,jeg har synes det har vært veldig spennende,og jeg vil ikke bytte det bort. Men nå har jeg brukt opp kreftene mine. Jeg har f.eks ikke hatt ork til å være sammen med venner i det siste. Jeg har såååå dårlig samvittighet for det. :oops: Huff ble mye syting dette....men jeg må få det ut et sted. Kan ikke la det gå utover mannen til en vær tid heller. Synes ikke det.... Vel må nok legge meg nå,skal jo tross alt på jobb i morgen tidlig Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. november 2004 #542 Del Skrevet 14. november 2004 :trøste: Vet hvordan du har det, Lilletrollet... Det er ikke noe godt å føle seg gjennomsliten. Med høsten over oss for fullt, gjør ikke det akkurat hverdagen enklere.. Kanskje du kan prioritere litt anderledes, sånn at du kommer deg på beina igjen? Ta vare på deg selv, og hent ut positiv energi og støtte fra de du har rundt deg, velg å gjøre ting som du liker og som gir deg energi og glede. Ikke utsett de tingene som gjør deg glad - gjør dem nå! Du kommer deg alltid på beina igjen! Av og til tar det bare litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. november 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 17. november 2004 En fri dag! Deilig. Og i helgen skal jeg og mannen på hyttetur! Og det gleder jeg meg veldig til! I kveld har jeg mørke kjøring. Så nå er det ikke lenge igjen til oppkjøringen He he,jeg gleder meg,men jeg gruer meg også...... Ha en god dag alle sammen! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. november 2004 #544 Del Skrevet 18. november 2004 Ja det er lett å bli sliten av jobben på denne tiden av året Håper det går litt lettere snart! Har du noe fri i Jula? Stor klem fra Murmel! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #545 Del Skrevet 18. november 2004 Heisann!!! Håper du koser deg på hyttetur!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. november 2004 #546 Del Skrevet 24. november 2004 Håper dere hadde en kjempekoselig og avslappende helg, Lilletrollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. november 2004 #547 Del Skrevet 29. november 2004 Lenge siden vi har hørt noe fra deg, Lilletrollet! Håper du har det bra, og at du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #548 Del Skrevet 2. desember 2004 Hallo,her er jeg. Har ikke hatt ubegrenset tilgang på pc for tiden,men nå er jeg snart tilbake igjen! Jeg venter på tante rød,hun skal gjøre sin entree i morgen,men som regel når man venter på den,så vil hun jo komme senere....Men men,jeg vet jeg får begynne på nesespray i løpet av desember nå,så da er det ikke noe stress. Må lage middag nå,ville bare fortelle at jeg er her! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #549 Del Skrevet 3. desember 2004 Da er det helg,og gjett hva jeg skal? Jeg skal jobbe!!! Håper dere får en hyggelig helg! Stoore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. desember 2004 #550 Del Skrevet 3. desember 2004 Da er vi 2 som jobber i helga, bare at jeg er på nattevakt Håper likevel du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 7. desember 2004 Tanten har kommet,og jeg sitter her å venter til klokken blir 12 for da kan jeg ringe KK å få videre beskjed om hva som skjer! Jeg er sååååå glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 7. desember 2004 #552 Del Skrevet 7. desember 2004 Gratulerer, så gøy!Gleder meg til å høre forstsettelsen, krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg ringte til KK på riksen i dag og fikk beskjed om følgende: -Jeg begynner med nesespray på nyttårsaften(da slipper jeg evt hormonforstyrrelser i jula... ) -Første sprøyte settes i uke 2 -Uthenting av egg skjer i uke 4. Jeg er så glad! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #554 Del Skrevet 8. desember 2004 Så flotte nyheter!!! Nå er dere snart igang med å lage baby!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. desember 2004 #555 Del Skrevet 9. desember 2004 Så utrolig gode nyheter da! Det blir ikke bare ei fin Jul, men også et veldig godt Nyttår! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2004 #556 Del Skrevet 9. desember 2004 :hoppe: Så kjempegode nyheter!!!!!!!!! Gleder meg ekstra til å følge deg over nyttår :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #557 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #558 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har syka.... Jeg føler meg helt elendig... Det går på jobben,og da måtte jo selvfølgelig jeg få den. Ligger bare på sofaen å er slapp. Har heldigvis ikke kastet opp så mye i dag,men i går kveld...... Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. desember 2004 #559 Del Skrevet 15. desember 2004 Stakkars lille deg da! :trøste: Føler med deg, det er noe dritt :-( (men heldigvis vanligvis fort over) God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #560 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for det Murmel. Jeg er bedre fra kvalmen,men jeg er blitt så innmari forkjøla....At det går ann Men jeg skal ikke sutre for mye! Jeg fikk resepten og papirene med alle datoer for nesespray start og sprøyte start i går! Det er faktisk bare 14 dager (i morgen) til jeg starter med nesespray Så det er 6 uker til evt egguttak og innsetting. :hjerter2: Stoooor klem fra Lilletrollet PS: takk for lucia hilsnen Hulderjenta :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå