Lilletrollet Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 21. oktober 2004 Da har jeg klart teoriprøven. Så nå er jeg et steg nærmere "lappen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. oktober 2004 #522 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. oktober 2004 #523 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer igjen, Lilletrollet! Du skal være kjempestolt av deg selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2004 #524 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer med bestått teoriprøve Håper du får en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #525 Del Skrevet 26. oktober 2004 Påtide å få dyttet denne dagboken litt lengre opp på siden igjen... Jeg har liksom vært utrolig dårlig på å skrive i denne jeg nå...Men forhåpentligvis får jeg mere å skrive om når jeg setter igang med prøverørsbehandling neste mnd! Har etter siste innlegg her avtalt med kjørelæreren min at langkjøring er neste tirsdag og i morgen får jeg vite når oppkjøringen blir.... :o Snart ferdig jo...he he. Ha en fin dag,og takk for alle hilsner i boka! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. oktober 2004 #526 Del Skrevet 26. oktober 2004 Blir kjempespennende å følge med på prøverørsforsøket deres Og november er jo bare noen dager unna Krysser allt som krysses kan uten å ødelegge prøvingen Lykke til med kjøringen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. november 2004 Forfatter #527 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har ikke fått mensen,og hvis jeg ikke får den nå i løpet av kvelden eller morgen dagen,så får vi ikke satt igang før etter jul Og jeg som var så innstilt på å sette igang før jul :cry: Tenk når man VIL ha tante besøk så kommer den ikke når den skal.... Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. november 2004 #528 Del Skrevet 2. november 2004 Tanteeee se å innfinn deg nå med en eneste gang Håper du får mens i løpet av dagen slik at du får begynne i desember Krysser for snarlig besøk til deg vennen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 2. november 2004 #529 Del Skrevet 2. november 2004 Ååååå, er det da ikke typisk!!!! Tenker på deg, og håper for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. november 2004 #530 Del Skrevet 2. november 2004 Å nei, betyr det at mensen ennå ikke er kommet Det er bare jo typisk urettferdig :trøste: Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. november 2004 #531 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg håper så inderlig at mensen har kommet nå...hvis den i det hele tatt skal komme. Og hvis den ikke kommer til helgen, så synes jeg du bør teste... Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. november 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 3. november 2004 Trodde jeg fikk mensen i går,men nei da. Men pga min mistanke så ringte jeg til sykepleieren på Riksen. Hun lurte da på om jeg var veldig forskinket,og det var jeg jo. To dager. Pga at de holder stengt i jula så fryktet hun at jeg evt måtte avbryte behandlingen fordi vi ikke var "klare" i riktig tid i forhold til julestengingen. Så da ble det bestemt at jeg skal begynne på nesespray i jula isteden for(1 uke før mens i desember) Så har vi plass for egguttak i januar! Jeg ble selvfølgelig litt trist da vi måtte vente en mnd til,men hadde vi startet og måtte avbryte,så ville vi måtte vente i 3 mnd pga hormonbehandlingen.Og det ville jeg ikke ta sjansen på. Så januar er min mnd.Og da har vi plass uannsett om jeg er forskinket med mens.Pga da skal de ikke holde stengt noe! Klem Lilletrollet(som ikke er helt sikker på om mensen er kommet......har hatt to dråper blod i 2 dager....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2004 #533 Del Skrevet 3. november 2004 :trøste: Godt du ringte og fikk utsatt bare litt i allefall Så slipper du muligheten for å måtte vente enda lenger! Tenker på deg og skal heie og heie for to blå på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. november 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 3. november 2004 I dag kom tante rød på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. november 2004 #535 Del Skrevet 3. november 2004 Ja er det ikke typisk!! Idiot-tante...hun kommer aldri når hun skal, og når hun overhodet ikke er ønsket ja da kommer hun raskere enn lynet! :evil: IRRITERENDE!!! Godt at dere får satt igang rett over jul da...at det ikke blir utsatt mer...det er lenge nok å vente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. november 2004 #536 Del Skrevet 3. november 2004 Hei vennen! Det er jo ikke så veldig lenge til januar, selv om jeg forstår veldig godt at du er skuffet nå :trøste: Jeg har en venninne som har vært gjennom flere forsøk. Hun sier det er veldig tøft å gå på alle hormonene (selv om det selvsagt er verd det til slutt). Kanskje er det greit å feire jula uten alt for stor påvirkning Neste Jul har du vel en skrikerunge eller to i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. november 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for koselige hilsner. Er ikke veldig flink til å skrive i min egen dagbok gitt Men men.... Jeg leser en del i andres dagbøker da,men jeg har liksom ingenting å skrive om...Snart har jeg det(forhåpentligvis). Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #538 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, snart har du veldig mye å skrive om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #539 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for hilsen og omtanke Lilletrollet...det varmer!! Håper du får ei flott helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2004 #540 Del Skrevet 12. november 2004 Hei og hopp! Ønsker deg en riktig god helg, og håper at du etter jul har MASSE og skrive om i dagboka di. Tusen takk for gratulasjon i min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå