Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Våken har jeg vært lenge! :-D Jeg testet og jeg fikk: Et merkelig resultat.....Jeg fikk et peace lignende tegn :sjokk: .......Går det ann? Hva betyr det?Den streken som skal være der var der normalt,men det var liksom en strek som var bøyd nedover på hver side.....som i et PEACE-tegn..... Ringte legen nå,for å høre,og de viste ikke.....! Hva er jeg da? Gravid eller Hippie :ler::ler2::ler: ??? Jeg skjønner ingenting.

Men jeg skal til legen på fredag for å evt ta en blod prøve. (men tro meg,jeg har tenkt å ta en ny test før den tid......) Jeg er ikke skuffet bare veldig usikker på hva det hele betyr. Kan jo være noe feil med testen,hva vet jeg. Skal ta en ny i morgen tidlig.

Tante rød har jo ikke dukket opp,og det sa jeg også til damen på legekontoret. At jeg ventet jo egentlig menstruasjonen denne gangen slik at jeg kunne komme å ta de blodprøvene jeg trenger i forbindelse med utredningen....Så hvis jeg ikke er gravid nå og ikke får mens.....hva da :( ??

Jeg tok testen for ca en time siden,og etter på har jeg bare undret meg.....

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, høres veldig ut som en defekt test.. mener å huske å ha lest her inne at det er fler som har fått dette tegnet og at det er en produksjonsfeil på testen... men er ikke sikker :roll: Hvis du bor i nærheten av et apotek, ville jeg tatt med meg testen og klaget, så får du kanskje ny :wink:

Skynt deg å test på nytt da!! Var så sikker på at jeg skulle lese at du hadde fått et klart kryss da jeg så du hadde oppdatert :roll:

Krysser fremdeles fingrene jeg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy har rett: testen din er defekt! Kan jo ikke være det nå når vi er SÅ spente på dine vegne.. Dumme teste :evil:

Da må vi vente helt til i morgen da :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til produktsrådgiveren(står et nr på pakken) og de sa at det peace tegnet noen ganger kommer fordi den ruten er for nær oppsugnings delen,og at det er urin som har kommet inn i selve ruten.... Så det vil si at jeg er IKKE gravid i følge testen.....

(tok en til rett etter jeg snakket med henne,og den var negativ :( ) Så nå vet jeg ikke hva jeg skal skal gjøre eller tro.... Det må da være en grunn for at menstruasjonen ikke kommer?

Lilletrollet (litt trist akkurat nå,men det går nok snart over)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! ... :klø:

Jeg vet hvordan det føles...

Men vi fortsetter å håpe og håpe!

Dag 36 idag? Hvor lange er syklusene til vanlig? Har du noen gang hatt så lang syklus før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste:

Vet veldig godt hvordan det er, men noen produserer jo HCG sent!!! Krysser fingrene for at du kan teste positivt om et par dager :tommelsmil:

Har en venninne som ikke testet positivt før hun var nesten 8 uker på vei, så det er jo fremdeles mulig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lillen jeg er på CD36 nå og jeg har aldrihatt lengre sykluser enn 31 dager. Og jeg har ingen teng på at tante rød skal komme. Og jeg har ikke hatt det i det hele tatt.

Men nå har jeg fått time hos legen på fredag,har tenkt å be de ta en blod prøve for å sjekke...... Noe må det jo være siden jeg ikke får mens....

Håper at jeg bare er litt "treig" til å produsere HCG, Bizzy! Det hadde vært så deilig å bli gravid nå,etter så lang tid....Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!

klemmer :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da veeeeldig spennende! Nå har jeg fulgt med leeenge, og bare ventet på å stikke innom for å gratulere.

Krysser fingrene for dere! Det er jo ikke første gangen jeg har lest om negative tester i begynnelsen og det er jo litt spesielt når du aldri før har gått over tiden!

Klem fra Gadget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X det som er verdt å X for 2 blå denne gangen. Skal følge med deg jeg, og takk for hilsenen i dagboka mi forresten :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis man ikke er gravid, så er lange sykluser noe dritt!!! :frustrert:

Håper virkelig at du er veldig sen med å produsere HCG.

Håpe! Håpe! Håpe!

Følger med videre i stor spenning!

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fryktelig dårlig ut. :( ...Ser faktisk ut som at CD 36 ble CD 1.... Fikk noe blødninger på jobben i kveld :cry: Så nå er jeg ikke opptimistisk lenger.... Det som evt er positivt er at jeg har en time hos legen på fredag,og kan da ta de blod prøvene jeg trenger i forbindelse med 21.Juni. Men akkurat nå er jeg fryktelig trist........ :-(

Takker for alle koselige hilsner,og kryssinger. Jeg håper det lykkes for noen andre snart. Noen MÅ da få til et lite under her snart!

Lykke til!

Klem :klem: Lilletrollet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nyheten jeg hadde håpet på i dag tidlig, men er i allefall positivt at du kommer igang med utredning når det først skulle bli dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant Bizzy...Hadde de bare kunne ta tlf på riksen så.....

Har sittet i tlf hele formiddagen føler jeg. Blir satt over og satt på vent,så ble det brutt,å nå får jeg ikke svar.....

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gi ikke opp håpet - du blir gravid en vakker dag! Enten på den ene eller den andre måten

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så kjipt! :( Dårlig gjort at det skal ta så lang tid synes jeg.

Jeg tipper du (som meg) får mange kommentarer av typen "jaja, du er nå så ung, du har jo god tid". Herregud så irriterende det er! Vi vil ha barn nå - vi er ikke interessert i å vente i 5 år. Jaja, en liten digresjon.

Lykke til, vesle troll! Og mist ikke motet! Snart skal det skje - snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedårlig gjort å bli holdt på pinebenken så lenge!

Som sagt, lange sykluser er noe dritt! :frustrert:

Håper du klarer å koble litt ut og slappe av til 21. Juni!

Stor klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...