Gå til innhold

Hva er ideal høyde på drømme mannen?


AnonymBruker

  

128 stemmer

  1. 1. Hva er den perfekte høyde på en mann?

    • Under 175
      11
    • 175-177
      6
    • 178-180
      20
    • 181-183
      11
    • 184-186
      24
    • 187-189
      23
    • 189-192
      17
    • 193-195
      12
    • Over 195
      4


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyere enn meg. Og det burde ikke være vanskelig å få til. Falt for både menn på 175cm og 2m, så høyde spiller nok ikke en sååå stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere enn meg. Og det burde ikke være vanskelig å få til. Falt for både menn på 175cm og 2m, så høyde spiller nok ikke en sååå stor rolle.

Men hvor høy er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hva pittesmå damer skal med menn på 2m. Rene freakshowet av et par.

Det maskuline og det feminine blir understreket ved at de er så forskjellige. Utrolig sexy. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høne Pøne

Høyden har ikke mye å si. Hadde ikke brydd meg om samboeren hadde vært "bare" like høy som meg. Men helt ærlig så syns det er veldig ok at han er nesten 1.90 og jeg kan gå i høye hæler uten å må bøye med ned for å kysse han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy, 176, og vil helst ha en mann som er relativt mye høyere enn meg. Helst over 190... Min nåværende samboer er 186 og jeg synes haner litt for kort siden jeg ikke kan ha spesielt høye hæler når jeg er sammen med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra statistikken kan man allerede ane en normalfordeling rundt 184-186. Det er jo ikke overraskene i det hele tatt at damer foretrekker menn som er høyere enn dem selv.

Det er sjelden at menn har slike absolutte krav når det gjelder damer, likevel blir menn beskyldt for å være mer opptatt av utseendet. Hvis man sier at kvinner er mer opptatt av utseendet, så vil de fleste kvinner blånekte for dette. Kan dere ikke bare innrømme at høyde er en del av utseendet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tror denne mannen har mye penger?

Maurice Dabbah

Ja, det tror jeg. ;)

Jeg stemte 178-180 - hadde vært helt perfekt for meg. Men det har ikke så veldig mye å si. Skal likevel innrømme at lavere enn meg selv er temmelig uaktuelt (jeg er 164, så ikke mange havner i den kategorien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden at menn har slike absolutte krav når det gjelder damer, likevel blir menn beskyldt for å være mer opptatt av utseendet. Hvis man sier at kvinner er mer opptatt av utseendet, så vil de fleste kvinner blånekte for dette. Kan dere ikke bare innrømme at høyde er en del av utseendet?

Å jo, menn er adskillig hardere på kravspecen enn kvinnene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, menn er adskillig hardere på kravspecen enn kvinnene er.

Klarer du å finne en preferanse som er universell for alle menn? Ingen tvil om at menn er opptatt av utseendet, men forskjellen ligger i det absolutte kravet de fleste kvinner har om at menn skal være høyere enn dem. Mange menn liker f.eks. feite kvinner, men jeg tror du skal lete lenge for å finne en dame som virkelig drømmer om en mann som er lavere enn dem selv. Dette gjelder alle land og kulturer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du å finne en preferanse som er universell for alle menn? Ingen tvil om at menn er opptatt av utseendet, men forskjellen ligger i det absolutte kravet de fleste kvinner har om at menn skal være høyere enn dem. Mange menn liker f.eks. feite kvinner, men jeg tror du skal lete lenge for å finne en dame som virkelig drømmer om en mann som er lavere enn dem selv. Dette gjelder alle land og kulturer.

Og hvor hen står det at alle kvinner går etter høye menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, men menn er som oftest høyere enn kvinner, enn ei.

Har du aldri møtt en mann som er lavere enn deg? :)

Endret av Alfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang. Det skal vanskelig gjøres når man er under 1.60m høy.

Tenkte du på han som kjæresteemne, eller mente du at han var for lav for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...