Gå til innhold

Er dette normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6 eller 7, og er redd for at jeg skal være gravid uttenfor livmoren...:(

Jeg har aldri vært gravid før, så vet ikke hva som er vanlig..

Nesten daglig har jeg blødninger. Ikke mye, og det er brunt.. Ved to tilfeller har jeg hatt så ekstreme smerter at jeg ikke har klart og stå oppreist, blitt kjempe svimmel og vondt i venstre side av magen. svetten har rent neddover hele kroppen på meg pga smertene.. har ikke klart og ta smertestillende (selvom det stod bare en meter unna meg) før smertene gikk over. Første gang trodde jeg at det kanskje kom til og enda opp i en spontan abort, men kom ikke noe som helst blod den dagen.

Andre gang dette skjedde var for noen dager siden, jeg blødde heller ikke noe denne gangen. Da valgte jeg og ringe sykehuset, de nevnte at en sjelden gang så kunne man bli gravid utten for livmoren og at jeg derfor skulle komme dit vis smertene fortsatte. Det gjorde de ikke...

(jeg har forresten fått svart :O avføring plutselig??? kan det ha noe med graviditeten?)

Jeg har en time på sykehuset på mandag, så får sjekket det ut da, men lurer på om noen kjenenr seg igjen?

Det skal da ikke være sånn her når man er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis smertene er like ille idag så ville jeg ringt legevakt. Det høres skremmende likt ut som da jeg var gravid utenfor livmoren (i en eggleder). Det oppdages ofte i de ukene du er i nå, fordi embryoet begynner å vokse sånn at det blir trangt. Jeg gikk og å småblødde hele tiden.

Hos meg så endte det desverre med en eggleder som sprakk, kristisk syk, og jeg måtte fjerne egglederen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis smertene er like ille idag så ville jeg ringt legevakt. Det høres skremmende likt ut som da jeg var gravid utenfor livmoren (i en eggleder). Det oppdages ofte i de ukene du er i nå, fordi embryoet begynner å vokse sånn at det blir trangt. Jeg gikk og å småblødde hele tiden.

Hos meg så endte det desverre med en eggleder som sprakk, kristisk syk, og jeg måtte fjerne egglederen.

Kan man bli gravid og bære fram barn, med bare 1 eggleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bli gravid og bære fram barn, med bare 1 eggleder?

Ja. Man trenger bare en eggstokk og en eggleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Jeg var ikke gravid uttenfor livmoren... STOR lettelse...

Så selvom man kan ha mange symptomer på at noe er galt så er det ikke alltid det:) heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg var ikke gravid uttenfor livmoren... STOR lettelse...

Så selvom man kan ha mange symptomer på at noe er galt så er det ikke alltid det:) heldigvis.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...