Gå til innhold

Hvordan få vett bilringen og ryggfettet?


bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg er 172cm og 62kg med en god del bilring og sideflesk, og jeg vil så gjerne få dette vekk!

Jeg har trent og trent med roing, stepping, og vekter..ja..mye forskjellig, men ingenting skjedde, jeg trente over lengre periode 3 ganger i uken.

Jeg begynte og løpe og tenkte på kosthold, jeg veide 54kg og spiste ett strengt kosthold, jeg var også da 172cm høy og var langt undervektig, men bilringen og sideflesket var der fremdeles...

Over års perioder med forskjellig trening og forskjellig kosthold for og se hva som passer meg bra så er ingenting skjedd, jeg har fortsatt det lille "skjørtet" av flest rundt meg..

Jeg vil gjerne kunne veie ca 60kg og alikevell være stram uten ekstra spekk, men det funker ikke for meg...

Noen som har ideer eller erfaring med samme greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i samme situasjon, min erfaring er at man må trene styrke sammen med kondisjon, samtidig med kosthold uten dårlig fett, sukker og raffinert hvete. Personlig har jeg god erfaring med svømming. Har du råd kan du prøve Bailine, mange skryter av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming. Men ikke plaske i vannet. Svømmen ordentlig, og kjenne at du ligger høyt og rett nok i vannet til at kjenner at det tar i magen og rumpa også. Mange ligger i 45graders vinkel i vannet, men får du rumpa opp under overflaten får du en helt annen effekt. Ihvertfall gjør jeg det.

Endret av lurine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming ja.. det måtte jo være den beste løsningen, og jeg som ikke kan svømme, aldri har lært det skikkelig for jeg var redd vann etter en nesten drukningsulykke som barn.. jaja.. får ta på meg armringene og kaste meg uti :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming ja.. det måtte jo være den beste løsningen, og jeg som ikke kan svømme, aldri har lært det skikkelig for jeg var redd vann etter en nesten drukningsulykke som barn.. jaja.. får ta på meg armringene og kaste meg uti :fnise:

Test ut EFT behandling for å få bukt med skrekken hvis du fortsatt er redd, helt suverent! Ellers så kan man jo ta seg et svømmekurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172cm og 62kg med en god del bilring og sideflesk, og jeg vil så gjerne få dette vekk!

Jeg har trent og trent med roing, stepping, og vekter..ja..mye forskjellig, men ingenting skjedde, jeg trente over lengre periode 3 ganger i uken.

Jeg begynte og løpe og tenkte på kosthold, jeg veide 54kg og spiste ett strengt kosthold, jeg var også da 172cm høy og var langt undervektig, men bilringen og sideflesket var der fremdeles...

Over års perioder med forskjellig trening og forskjellig kosthold for og se hva som passer meg bra så er ingenting skjedd, jeg har fortsatt det lille "skjørtet" av flest rundt meg..

Jeg vil gjerne kunne veie ca 60kg og alikevell være stram uten ekstra spekk, men det funker ikke for meg...

Noen som har ideer eller erfaring med samme greia?

Her høres det ut som om det er kostholdet som er problemet, for om du raste ned til 54 kilo ved hjelp av jogging, men fettet fremdeles var igjen så er det noe som er gjort feil. Da har du brent muskler istedenfor fett.

Jeg hadde også litt fett som lå rundt mageregionen, og da jeg begynte med jogging så raste fettprosenten ned, men jeg beholdt muskelmassen.

Hva spiste du da du jogget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her høres det ut som om det er kostholdet som er problemet, for om du raste ned til 54 kilo ved hjelp av jogging, men fettet fremdeles var igjen så er det noe som er gjort feil. Da har du brent muskler istedenfor fett.

Jeg hadde også litt fett som lå rundt mageregionen, og da jeg begynte med jogging så raste fettprosenten ned, men jeg beholdt muskelmassen.

Hva spiste du da du jogget?

Ikke nødvendigvis. Jeg hadde samme problemet med svært sunt kosthold (ikke sukker, hvete, raske karbohydrater, dårlig fett, ferdigmat, osv). Problemet var rett og slett at jeg ikke fikk riktig muskeltrening for min kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...