Gå til innhold

Akupunktur mot migrene?

Vira

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre om noen har prøvd dette mot migrene og hvilken effekt dette ga?

Jeg går på forebyggende medisiner som jeg tar hver dag i tillegg til at jeg tar anfallfallsmedisin når det står på som verst. Men kunne tenke med å slippe alle disse pillene.

Noen som har erfaringer med akupunktur kontra forebyggende medisiner?

Veldig takknemlig for svar! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

heeej :) jaaaa, jeg er et levende bevis på at akupuntur funker helt fantastisk, utmerket bra! :jepp:

oppgjennom hele barndommen lå jeg på rommet i mørten og grein, grein, og atter grei, og kastet opp omhverandre, fordi jeg hadde sånn vondt!

flere dager i uken ! helt til jeg ble 17-18 år! jeg gikk glipp av mye skole kan man si! engang så hadde jeg så krafig anfall at jeg mistet taleevnen!

jeg visste jo ikke hva migrene var i så ung alder, og mamma tenkte ikke på det, så det ble faktisk ikke oppdaget før jeg var 16. jeg begynte å ta maxalt og imigran nesespray, og det funket om jeg tok det med engang anfallet begynte.

i 17-18 årsalderen så fikk jeg 10-12 behandlinger hos akupuntør, og etter det så har jeg sånn 6-7 kanskje 8 anfall i året!!! det er stor forksjell fra 2-3 anfall i uken det!

prøv akupunktur er mitt råd! om du tror på det selv, så tror jeg det er enda større sjanse for at det faktisk funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk hos akupunktør for migrene. Det endte med at han rådet meg til å få tak i annen migrenemedisin istedet, for jeg hadde ingen effekt av nålene. Men for all del! Det funker for noen, bare prøv så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde akupunktur i drøye 2 år eller no, fungerte ikke i det hele tatt.

Hørt av noen at det har virket for dem,tror du må prøve deg frem.MEN! Pass på at den som behandler deg faktisk er utdannet ...

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/akupunktoer-punkterte-camilla-29-sin-lunge-3590493.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...