Vira Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Vil gjerne høre om noen har prøvd dette mot migrene og hvilken effekt dette ga? Jeg går på forebyggende medisiner som jeg tar hver dag i tillegg til at jeg tar anfallfallsmedisin når det står på som verst. Men kunne tenke med å slippe alle disse pillene. Noen som har erfaringer med akupunktur kontra forebyggende medisiner? Veldig takknemlig for svar!
Gjest NozMonster Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 heeej jaaaa, jeg er et levende bevis på at akupuntur funker helt fantastisk, utmerket bra! oppgjennom hele barndommen lå jeg på rommet i mørten og grein, grein, og atter grei, og kastet opp omhverandre, fordi jeg hadde sånn vondt! flere dager i uken ! helt til jeg ble 17-18 år! jeg gikk glipp av mye skole kan man si! engang så hadde jeg så krafig anfall at jeg mistet taleevnen! jeg visste jo ikke hva migrene var i så ung alder, og mamma tenkte ikke på det, så det ble faktisk ikke oppdaget før jeg var 16. jeg begynte å ta maxalt og imigran nesespray, og det funket om jeg tok det med engang anfallet begynte. i 17-18 årsalderen så fikk jeg 10-12 behandlinger hos akupuntør, og etter det så har jeg sånn 6-7 kanskje 8 anfall i året!!! det er stor forksjell fra 2-3 anfall i uken det! prøv akupunktur er mitt råd! om du tror på det selv, så tror jeg det er enda større sjanse for at det faktisk funker
frøken_tralala Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 jeg gikk hos akupunktør for migrene. Det endte med at han rådet meg til å få tak i annen migrenemedisin istedet, for jeg hadde ingen effekt av nålene. Men for all del! Det funker for noen, bare prøv så ser du
Sugerøret Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 jeg prøvde akupunktur i drøye 2 år eller no, fungerte ikke i det hele tatt. Hørt av noen at det har virket for dem,tror du må prøve deg frem.MEN! Pass på at den som behandler deg faktisk er utdannet ... http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/akupunktoer-punkterte-camilla-29-sin-lunge-3590493.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå