Gå til innhold

Hvor mye koster det å ha en privat sjåfør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kommer i og henter deg i en fin bil, og kjører deg til jobben/butikken/hvor enn du skal? Går det ann å arrangere noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kommer i og henter deg i en fin bil, og kjører deg til jobben/butikken/hvor enn du skal? Går det ann å arrangere noe slikt?

Jeg vil vite hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kjører deg til og fra jobben/butikken/andre steder med din egen bil. Jeg antar at det blir betalt per time jobb, men hvor mye per time blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det koster mellom 800 og 1000 kroner i timen, med minstefakturering og ventetakst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsto ikke den prislisten, når det står at det koster f.eks 400 kroner mellom Bærum og Oslo betyr det da per time? Var ikke lett å få opp den reelle prisen på en transport, en må vel betale for tiden sjåfren bruker på å kjøre til deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke den prislisten, når det står at det koster f.eks 400 kroner mellom Bærum og Oslo betyr det da per time? Var ikke lett å få opp den reelle prisen på en transport, en må vel betale for tiden sjåfren bruker på å kjøre til deg også...

Ja enig, i følge den der så det jo ut som at det bare ville koste noen hundrelapper å kjøre meg fra der jeg bor i Bærum og til sentrum av Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vet det er en app I google play nå for android telefoner som heter V.I.P Transport

Tror det er et firma som heter vip-protection som har denne. De tar 500 kr fra Gardermoen til Oslo. Har brukt dem flere ganger og VELDIG nice bil, mann I dress og superdeilig kjørestil. Slipper taxi osv. Dessuten er de BILLIGERE enn taxi :D


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...