Gå til innhold

Alltid trøtt og sliten..!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Nå for tiden blir jeg alltid så fort trøtt og sliten. Dagene blir veldig lange og det er vanskelig å være produktiv. Er det noen som har noe vidundermiddel der ute som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke peiling, for jeg sliter med det samme selv.. Jeg kan sove og sove.. Fikk høre at B12 sprøyte kan hjelpe.. Så jeg skal bestille time til legen når jeg får penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Jeg kan lett ligge å sove til langt ut på ettermiddagen uten problemer. Nå jobber jeg kun deltid og de dagene jeg er hjemme er jeg så trøtt at jeg ikke orker å gjøre noe. :sukk: Har null energi.. Slitsomt. Skal til legen neste uke, så håper han finner ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også slik som dere andre, og har gått gjennom utallige tester uten at legen finner noe.. Frustrerende! Jeg var alltid så våken før, om det går an og si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med dette om dagen, passer seg ikke så godt som student. Er så vidt jeg får åpnet en bok før jeg føler at jeg bare må lukke øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på denne her. Jeg sliter med det samme og har slitt med det i laaaang tid.

Fant ut at jeg har veldig lave jerninnhold i blodet, men ellers er ting helt ok.. Har begynt på jern og får se om det hjelper.

Skal også forsøke gerimaks hvis jeg finner det på matbutikk/apotek :) Tar den hjelpen jeg kan få!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med dette om dagen, passer seg ikke så godt som student. Er så vidt jeg får åpnet en bok før jeg føler at jeg bare må lukke øynene.

Har det AKKURAT på samme måte. Er så sliten og trøtt at jeg nesten ikke klarer å gjøre skolearbeid, vil helst bare legge meg ned :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gerimaks? Noen som har erfaringer med det? Hva er det fornoe?

Vet ikke så mye om det, men det er en type kosttilskudd. Det inneholder i alle fall ginseng. Skal gi ekstra energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å ha i dere masse koffein og sånt, da, for det gjorde jeg, og det gjorde at jeg kunne slite meg ut i hvert fall ett år etter at jeg egentlig var utbrent. Det tar så lang tid å bli bra hvis man kjører seg selv helt i grøfta! Man må ta kroppens signaler på alvor. Kanskje det fungerer bedre for kroppen å ta studiene på et semester ekstra eller jobbe mindre en stund. Man må ikke være så innmari flink pike hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sjekket de vanlige B12 lagre, jern. Vitamin D ? Stoffskife?

usj slitsomt å være halvdau. Litt samme her men vet årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ΑnonymBruker

sjekket de vanlige B12 lagre, jern. Vitamin D ? Stoffskife?

usj slitsomt å være halvdau. Litt samme her men vet årsaken.

Legg til depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å ha i dere masse koffein og sånt, da, for det gjorde jeg, og det gjorde at jeg kunne slite meg ut i hvert fall ett år etter at jeg egentlig var utbrent. Det tar så lang tid å bli bra hvis man kjører seg selv helt i grøfta! Man må ta kroppens signaler på alvor. Kanskje det fungerer bedre for kroppen å ta studiene på et semester ekstra eller jobbe mindre en stund. Man må ikke være så innmari flink pike hele tida!

Ouch!!! Jeg drikker sikkert to liter kaffe om dagen. Er fullstendig hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...