AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Hjelp! Nå for tiden blir jeg alltid så fort trøtt og sliten. Dagene blir veldig lange og det er vanskelig å være produktiv. Er det noen som har noe vidundermiddel der ute som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Har ikke peiling, for jeg sliter med det samme selv.. Jeg kan sove og sove.. Fikk høre at B12 sprøyte kan hjelpe.. Så jeg skal bestille time til legen når jeg får penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Samme her! Vært hos legen og tatt prøver, men ikke noe avvik! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 sliter med det samme... :\\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 21. september 2011 #5 Del Skrevet 21. september 2011 *melde seg inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #6 Del Skrevet 21. september 2011 Har samme problem. Jeg kan lett ligge å sove til langt ut på ettermiddagen uten problemer. Nå jobber jeg kun deltid og de dagene jeg er hjemme er jeg så trøtt at jeg ikke orker å gjøre noe. Har null energi.. Slitsomt. Skal til legen neste uke, så håper han finner ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. september 2011 #7 Del Skrevet 21. september 2011 Sjekk ut flytende Gerimax. Du finner det på matvarebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 21. september 2011 #8 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er også slik som dere andre, og har gått gjennom utallige tester uten at legen finner noe.. Frustrerende! Jeg var alltid så våken før, om det går an og si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 21. september 2011 #9 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg sliter også med dette om dagen, passer seg ikke så godt som student. Er så vidt jeg får åpnet en bok før jeg føler at jeg bare må lukke øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 21. september 2011 #10 Del Skrevet 21. september 2011 *abonnere* Akkurat samme her. Student med deltidsjobb. Blir lett å hoppe over forelesninger når jeg er i koma om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #11 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg skal jammen prøve ut gerimax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 22. september 2011 #12 Del Skrevet 22. september 2011 Melder meg på denne her. Jeg sliter med det samme og har slitt med det i laaaang tid. Fant ut at jeg har veldig lave jerninnhold i blodet, men ellers er ting helt ok.. Har begynt på jern og får se om det hjelper. Skal også forsøke gerimaks hvis jeg finner det på matbutikk/apotek Tar den hjelpen jeg kan få!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #13 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg sliter også med dette om dagen, passer seg ikke så godt som student. Er så vidt jeg får åpnet en bok før jeg føler at jeg bare må lukke øynene. Har det AKKURAT på samme måte. Er så sliten og trøtt at jeg nesten ikke klarer å gjøre skolearbeid, vil helst bare legge meg ned :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #14 Del Skrevet 22. september 2011 Gerimaks? Noen som har erfaringer med det? Hva er det fornoe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #15 Del Skrevet 22. september 2011 Gerimaks? Noen som har erfaringer med det? Hva er det fornoe? Vet ikke så mye om det, men det er en type kosttilskudd. Det inneholder i alle fall ginseng. Skal gi ekstra energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 22. september 2011 #16 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke begynn å ha i dere masse koffein og sånt, da, for det gjorde jeg, og det gjorde at jeg kunne slite meg ut i hvert fall ett år etter at jeg egentlig var utbrent. Det tar så lang tid å bli bra hvis man kjører seg selv helt i grøfta! Man må ta kroppens signaler på alvor. Kanskje det fungerer bedre for kroppen å ta studiene på et semester ekstra eller jobbe mindre en stund. Man må ikke være så innmari flink pike hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 22. september 2011 #17 Del Skrevet 22. september 2011 sjekket de vanlige B12 lagre, jern. Vitamin D ? Stoffskife? usj slitsomt å være halvdau. Litt samme her men vet årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 22. september 2011 #18 Del Skrevet 22. september 2011 Får du nok trening? Trening gir mer energi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ΑnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #19 Del Skrevet 22. september 2011 sjekket de vanlige B12 lagre, jern. Vitamin D ? Stoffskife? usj slitsomt å være halvdau. Litt samme her men vet årsaken. Legg til depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #20 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke begynn å ha i dere masse koffein og sånt, da, for det gjorde jeg, og det gjorde at jeg kunne slite meg ut i hvert fall ett år etter at jeg egentlig var utbrent. Det tar så lang tid å bli bra hvis man kjører seg selv helt i grøfta! Man må ta kroppens signaler på alvor. Kanskje det fungerer bedre for kroppen å ta studiene på et semester ekstra eller jobbe mindre en stund. Man må ikke være så innmari flink pike hele tida! Ouch!!! Jeg drikker sikkert to liter kaffe om dagen. Er fullstendig hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå