Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #61 Skrevet 22. september 2011 (endret) Hei! Er datens utseende det viktigste for dere? Personlig tror jeg at jeg kunne blitt sammen med Knut Borge el. Hellstrøm fremfor en kjekk snekker som bare tenkte på sport og sex. Personlighet har ufattelig mye å si, en håper jo å bli gammel med vedkommende. Utseendet er jo det første man ser , ikke sant? Liker man ikke utseendet i det hele tatt og blir ikke tiltrukket av vedkommende,så blir det neppe noe mer.Man må like det man ser.Det betyr ikke at personen må være billedskjønn, men denne personens utseende må jo falle i smak. Så ja, utseendet er veldig viktig i første omgang. Endret 23. september 2011 av Lene21
Suzy Skrevet 23. september 2011 #62 Skrevet 23. september 2011 Nei, det synes jeg ikke Men jeg går etter en bestemt "type" dame, heller litt for jålete enn litt for lite. Sporty jenter i sneakers og allværsjakke er ikke helt min greie, for å si det slik. Og så har jeg oppheng i enkelte ting, som hender. Jeg er gal etter vakre kvinnehender. Og har hun ikke det så er det game over. Så overflatisk er jeg faktisk. Samme med former: hun må ha former, ellers blir jeg ikke skikkelig tent. Og være lav. Men hun trenger ikke se ut se ut som hun her da: http://farm4.static.flickr.com/3123/3114802803_a46afebbf6.jpg Jeg noterer meg at jeg er milelangt unna målgruppa di (bortsett fra at jeg er lav og har former da). Anyway - poenget mitt var at vi alle utelukker enkelte på grunnlag av utseende. Det kan være enkle ting som indikerer god helse og fruktbarhet, som faktisk ligger i vår natur å se etter og tenne på. Det betyr ikke at man er overfladisk. Utseende fenger først - så skjekker man personlighet og deretter ser man om det er match.
Flanør Skrevet 23. september 2011 #63 Skrevet 23. september 2011 Jeg noterer meg at jeg er milelangt unna målgruppa di (bortsett fra at jeg er lav og har former da). Anyway - poenget mitt var at vi alle utelukker enkelte på grunnlag av utseende. Det kan være enkle ting som indikerer god helse og fruktbarhet, som faktisk ligger i vår natur å se etter og tenne på. Det betyr ikke at man er overfladisk. Utseende fenger først - så skjekker man personlighet og deretter ser man om det er match. Det har du nok rett i ja. Men jeg er overflatisk, og misliker det. Legger altfor stor vekt på utseendet når jeg treffer nye kvinner, synes jeg, uten at jeg forsøker å endre på holdningen min. Er du lav og har rikelig av tits and ass har du allerede kommet langt
jente27 Skrevet 23. september 2011 #64 Skrevet 23. september 2011 har ikke lest gjennom heile tråden men synes kanskje dette passer her: "en elsker ikke mennesker fordi de er vakre, men synes de er vakre fordi man elsker dem" (fritt etter hukommelsen) for meg har personlighet mest å si, et fint utseende er bare en bonus 1
Gjest KateW Skrevet 23. september 2011 #65 Skrevet 23. september 2011 Liker jeg ikke hvordan du ser ut, eller det som er ytterst, så blir jeg ikke forelska i deg heller. Dog er jeg ikke en som faller for det billedsskjønne, det handler om ustråling, glimt og noe som appellerer til meg. Så ja, utseendet er viktig.
CCL Skrevet 23. september 2011 #66 Skrevet 23. september 2011 (endret) Jeg har enda til gode å forelske meg i noen jeg ikke syns er pen. "Jeg elsker ham, men holder på å brekke meg hver gang vi sees" Endret 23. september 2011 av CCL
Mr.Omg Skrevet 24. september 2011 #67 Skrevet 24. september 2011 har ikke lest gjennom heile tråden men synes kanskje dette passer her: "en elsker ikke mennesker fordi de er vakre, men synes de er vakre fordi man elsker dem" (fritt etter hukommelsen) for meg har personlighet mest å si, et fint utseende er bare en bonus Nemlig. Og ofte så blir folk penere når man liker personligheten deres 1
rigelgutten Skrevet 24. september 2011 #68 Skrevet 24. september 2011 Ikke det viktigste. Jeg har vært sammen med en kjekk fyr, han var veldig egoistisk, utro, overfladisk, sur,stressa, forferdelig temperament og så bare på andre damer. Følte meg aldri fin nok. Hjelper ikke å være kjekk med diger kølle når personligheten er tragisk. Nå ser jeg etter mer jordnære typer, familiemenn, snille ,gode trofaste typer. Og utseende kommer nr 2 !! Jeg føler meg fin 1
-AlfaBeta- Skrevet 24. september 2011 #69 Skrevet 24. september 2011 Alle må vel finne en med et utseende man er komfortabel med, og føler seg tiltrukket av. Og hva man finner tiltrekkende er jo så forskjellig. 1
Flowblow Skrevet 24. september 2011 #70 Skrevet 24. september 2011 Jeg synes utseende er ikke så viktig å dømme før man vet hvilket personlighet man har og alle har forskjellig personlighet, men de fleste tilpasser seg for personligheten enn utseende. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. september 2011 #71 Skrevet 24. september 2011 alle kjendiser har en drøss av damer på slep.. I wonder why.........?
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. september 2011 #72 Skrevet 24. september 2011 Nemlig. Og ofte så blir folk penere når man liker personligheten deres Soleklart!
Gjest utoginn Skrevet 9. oktober 2011 #73 Skrevet 9. oktober 2011 Utseende er halve gleda, men det spørs jo på øynene som ser. jeg er ikke spesielt vakker, men min kone er forelsket i hele meg. Hun derimot er en skjønnhet av en annen verden. Både inni og utenpå.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #74 Skrevet 10. oktober 2011 For min del er utseende veldig viktig. Men det handler kanskje mer om hva man gjør med det man har, enn hvilken hårfarge man er født med. Jeg kommer nok alltid til å foretrekke en høy, sunn og frisk mann enn en kortvokst og tjukk kar, egentlig. Jeg tror sånne ting har med biologi å gjøre, altså at man ønsker best mulig avkom genetisk sett.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #75 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg faller for sjarm, utstråling, glimt i øyet og kjemi. Selvfølgelig må jeg like det jeg ser, men om de tingene jeg nevnte er der, blir mannen kjekk i mine øyne. Personlighet er helt klart det viktigste, men jeg må jo tenne på mannen i tillegg. Skjønnhet er subjektivt, og den falmer med tiden. Da er det greit å ha andre ting å bygge forholdet på.
hederlig Skrevet 10. oktober 2011 #76 Skrevet 10. oktober 2011 At noen kan påstå at kjekke OG snille menn er en sjeldenhet i likhet med enhjørninger gjør meg litt forvirra. Hva har dere holdt på med i løpet av livet? Jeg kjenner mange kjekke, snille og trofaste menn som er gode kjærester. En tjukk, sjeggete mann med grilldress og 167cm fra topp til tå ville ikke ha tent meg uansett hvor snill, gavmild, trofast, sjarmerende, morsom eller beskyttende han enn måtte være. Nei, det blir faktisk helt uaktuelt for meg. Jeg blir stadig oppgitt over denne "enten/eller"-mentaliteten her på forumet. 4
FruLuna Skrevet 10. oktober 2011 #77 Skrevet 10. oktober 2011 Utseende er viktig, men jeg vil heller ha en med "vanlig" utseende og en sjarmerende personlighet enn en kjekkas uten utstråling. For meg er det lite samsvar mellom hva jeg tror jeg faller for og hva jeg faller for utseendemessig. Det var egentlig en venninne som gjorde meg oppmerksom på det nå nylig. Jeg innbilte meg at jeg faller for nybarberte, kraftige, "macho" menn med muskler og mye selvsikkerhet. Men sannheten er at de fleste jeg svermer for er rufsete, tynne, hengslete, litt sjenerte gutter med tørrvittig humor og tredagersskjegg. Når jeg ser tilbake på både de jeg har vært sammen med og de jeg har vært "avstandsbetatt" av, er det virkelig helt tydelig. Er kanskje ikke rart at jeg er singel? Har akkurat truffet en som er av den hengslete, rufsete typen. Objektivt sett er han vel helt vanlig pen, men nå som jeg har begynt å bli kjent er han den fineste jeg noen gang har sett
Magnifique Skrevet 10. oktober 2011 #78 Skrevet 10. oktober 2011 Utseende har mye å si for 1.inntrykket, tror jeg. Det er første gang man ser personen, og da dømmer man jo klart etter utseende; Enten liker man det man ser, eller så gjør man det ikke. Så enkelt er det. Om man så liker det man ser, (som selvfølgelig er en smakssak) kan man gå videre og se på personligheten. Og hva vi liker er så forskjellig som sol & måne, så det er vanskelig å si. Utseende kan være viktig i en startfase av et bekjentskap, men når man får mer greie på personligheten til typen (je suis une femme), blir selvfølgelig det det viktigste. Men jeg må være svært overfladisk å si at jeg går etter utseende om jeg skal finne meg en type. Liker jeg ikke utseendet til mannen, samme hvor snill og omtenksom han er, så er det uaktuelt. Det går jo an å være venner, but that's it. Men om da en mann er superegoistisk og helt idiot i hodet, sier det seg selv at han blir stygg uansett hvor "høønk" han enn måtte være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå