Gå til innhold

Hvor viktig er utseendet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utseende er veldig lite viktig for meg. Selvfølgelig er det en del av førsteinntrykket når man møter en person, men når jeg blir kjent med vedkommende betyr det gradvis mindre og mindre. Det går selvfølgelig en grense ett eller annet sted, men jeg tror jeg må gå langt for å finne den. Jeg vil ha en mann som gjør meg lykkelig, jeg, og han trenger ikke å ha utseende med seg for å få til det :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humor rager høyt på listen... Og at vi har en kjemi som klaffer perfekt og kan kommunisere. Utseendet er mindre viktig, men kunne ikke vært sammen med noen jeg ikke likte utseendet på.. Uten tiltrekning ender jeg bare opp med en ny venn da!

De som alltid har havnet i NEI-listen min er:

- Menn som skal fremheve seg selv ved å snakke om sin høye stilling eller hvor mye penger han har

- Sånne overpolished gutter med BI-sleik

- Overtrenede og kroppsfikserte gutter

- De som ikke forstår sarkasme/ironi og ikke eier humor

- Gutter med for mye selvtillit.. "ja men alle elsker jo meg hvorfor vil ikke du ha meg??" *spy*

Heldigvis har jeg funnet min drømmemann :rodmer:

Skrevet

Han har hemmelig adresse og telefonnummer :sjenert:

Har sett han gaten med massevis av kvinnfolk på slep.

hehehe :) har du sjekket alt? ;)

Skrevet

Det viktigste er at dama har et utseendet jeg liker.

Ellers må det bli et problem.

Men det er ikke det samme som at hun må være noen stor skjønnhet.

• Liker 2
Skrevet

Utseendet er kriterium nummer 1... Liker jeg ikke utseendet på en fyr kan vi godt ende opp som kompiser, men aldri i senga

Sånn er det bare :filer:

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste er at dama har et utseendet jeg liker.

Ellers må det bli et problem.

Men det er ikke det samme som at hun må være noen stor skjønnhet.

Tar du det for gitt at damer du treffer liker ditt utseende, slik at du bare kan velge en du liker utseende til? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Utseendet er ekstremt viktig.

Skrevet

Utseendet har mye å si, for jeg kunne ikke vært sammen med en person jeg ikke hadde blitt tent av. Men selvfølgelig har personligheta mye å si også :)

Skrevet

Det må være noe fysisk ved personen som jeg finner tennende.

Men han må ikke være typisk pen. Faktisk dras jeg ikke så ofte mot den standard hunk-looken. Jeg tar heller Adrien Brody enn Brad Pitt, for å si det sånn.

Skrevet

Tar du det for gitt at damer du treffer liker ditt utseende, slik at du bare kan velge en du liker utseende til? :fnise:

Blir du aldri lei av å kommentere på denne brukeren?

Tanken må ha slått deg at du nok aldri kommer noen vei?

Skrevet

Blir du aldri lei av å kommentere på denne brukeren?

Tanken må ha slått deg at du nok aldri kommer noen vei?

Steinar og jeg er gamle kjente. Du trenger ikke være hårsår på hans vegne :).

• Liker 1
Skrevet

Steinar og jeg er gamle kjente. Du trenger ikke være hårsår på hans vegne :).

Hahaha...jeg tror du hadde blitt oppriktig lei deg om han hadde

sluttet å poste en dag....tenk hvor kjedelig det hadde blitt

her inne da :fnise:

Skrevet

For meg er det selve utstrålingen som har noe å si også. En mann trenger ikke å være mr. hunk. Hvis han har en spesiell utstråling med glimt i øyet er det lett for at jeg kan bli direkte mo i knærne. :sjenert:

Personligheten er også veldig viktig, iallefall hvis det er snakk om forhold. De bør ikke leve på sin egen sky omkranset av egoet sitt.

Så.. utseendet kommer på en god nr 2 her hos meg ;)

Skrevet (endret)

Vi må ikke glemme hvordan man treffes.

Ute IRL hvor man treffes ansikt-til-ansikt så er førsteinntrykket utseendet, og da blir utseendet viktigst i første omgang.

Treffes man f.eks på en diskusjonsgruppe på Internett, så blir det skriftlige førsteinntrykket det viktigste.

Så det finnes med andre ord et par ulike varianter i dag.

Endret av Steinar40
Skrevet

Du må ikke glemme at det er store fordeler for ei kvinne med en mann som er styggere enn seg selv :smoke: hehe

Skrevet

Jeg syns utseende er viktig i den forstand at jeg ikke kan finne mannen fysisk frastøtende - men fra frastøtende til dritlekker er det jo et hav av menn, så det er ikke egentlig noe problem :fnise:

Personlighet farger definitivt utseendet - god personlighet og god kjemi kan gjøre en mann utrolig tiltrekkende.

Skrevet

Utseendet er alfa omega. Er ikke stolt over det, og skulle ønske jeg hadde tenkt annerledes, men sånn er det. Perfekt match personlighetsmessig betyr ingenting dersom dama ikke tenner meg skikkelig.

• Liker 1
Skrevet

Utseendet er alfa omega. Er ikke stolt over det, og skulle ønske jeg hadde tenkt annerledes, men sånn er det. Perfekt match personlighetsmessig betyr ingenting dersom dama ikke tenner meg skikkelig.

Men da er egentlig spørsmålet hvor du legger lista for utseende.. er du utrolig kresen?

Skrevet

Men da er egentlig spørsmålet hvor du legger lista for utseende.. er du utrolig kresen?

Nei, det synes jeg ikke :) Men jeg går etter en bestemt "type" dame, heller litt for jålete enn litt for lite. Sporty jenter i sneakers og allværsjakke er ikke helt min greie, for å si det slik. Og så har jeg oppheng i enkelte ting, som hender. Jeg er gal etter vakre kvinnehender. Og har hun ikke det så er det game over. Så overflatisk er jeg faktisk. Samme med former: hun må ha former, ellers blir jeg ikke skikkelig tent. Og være lav.

Men hun trenger ikke se ut se ut som hun her da: http://farm4.static.flickr.com/3123/3114802803_a46afebbf6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...