Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #21 Skrevet 21. september 2011 Han har hemmelig adresse og telefonnummer Har sett han gaten med massevis av kvinnfolk på slep. alle kjendiser har en drøss av damer på slep.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #23 Skrevet 21. september 2011 svært viktig asså. spesielt for mobbere. jeg personlig har opplevd mye(heheheunderdrivelse) såkalt "avansert" mobbing.det går hovedsaklig på utseendet, men også personlighet. har opplevd mange plagsomme "fotografer" som tar såkalte uflatterende bilder av meg og sprer dem, f.eks på nettet og lignende og jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke er enkelt å få et rykte som pen etter dette. dette var VELDIG dårlig for ryktet mitt og ødela livet mitt endel.jeg har blitt veldig plaget av all denne snikfotograferingen og den påfølgende publiseringen, men det er visst lovlig; sier noen, jeg vet ikke.jeg syns ikke det er så gøy, men siden folk visstnok alltid gjør så mye verre ting mot hverandre så får jeg ikke noe erstatning. ikke at det såkalte politiet såkalt prioriterer de verre sakene heller, men.:/ jeg vet ikke asså. men mobbing er ikke gøy!:/ jeg vet ikke. jeg får ikke sove inatt så jeg skriver her istedet.:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/men poenget mitt var at disse bruker utseendet mitt mot meg for å dra meg ned, andre har gjort enda verre ting, men det er en annen historie.:/ derfor har jeg blitt veldig nøye med å lage noen finere bilder av meg selv for å spre på facebook som jeg heldigvis kan kontrollere selv, selvom funksjonene irriterer meg iblandt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #24 Skrevet 21. september 2011 Tenk å bli opplært i matkunsten av mr. Hellstrøm! Tror også det er mange damer som het om brystet når de ser han på TV-en. Blir overhodet ikke "het om brystet" (hva nå det måtte bety) når jeg ser ham på Tv. Og jeg er ikke spesielt ung, så det har ikke med alderen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #26 Skrevet 21. september 2011 Haha Kan noen fortelle meg hva som er bra med personligheten til Eyvind Hellstrøm?
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2011 #27 Skrevet 21. september 2011 Torkjell Berulfsen? Han er 68 år og vel i overkant for gammel for de fleste "ungmøer" her .
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #28 Skrevet 21. september 2011 Fin personlighet men ikke kjekk nok? FRIENDZONE
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #29 Skrevet 21. september 2011 asså bagetell er nedlagt da men
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #30 Skrevet 21. september 2011 Man ser ikke personligheten fra den andre siden av rommet. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #31 Skrevet 21. september 2011 Man ser ikke personligheten fra den andre siden av rommet. Nei, men man kan se et blikk! Jeg kan godt se at en mann er pen å se på, men det er aldri det som får frem følelser. Utstråling og et godt blikk er viktigst for førsteinntrykket, så kommer personligheten etterhvert. Jeg må selvfølgelig like utseendet, men de jeg faller for pleier nok ikke nædvendigvis falle inn under kategorien pen (hva nå enn det betyr).
Gjest Håpløs Skrevet 21. september 2011 #32 Skrevet 21. september 2011 Personligheten er viktigst, men jeg bryr meg litt om utseendet også. Ofte tenker man mindre over utseendet jo bedre man kjenner personen. Jeg er litt opptatt av klesstil og at man prøver å ta seg bra ut
Gjest Heloise Skrevet 21. september 2011 #33 Skrevet 21. september 2011 Det er viktig at jeg synes min "date" er pen å se på men det følger svært sjeldent det andre mener er "vakkert".
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #34 Skrevet 21. september 2011 Personligheten er viktigst, men jeg bryr meg litt om utseendet også. Ofte tenker man mindre over utseendet jo bedre man kjenner personen. Jeg er litt opptatt av klesstil og at man prøver å ta seg bra ut Jeg tror klær ofte speiler personligheten?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #35 Skrevet 21. september 2011 For tiden er jeg fornøyd med å være alene. Siden min drømmemann var: Voldelig. Destruktiv. Egoistisk. Uærlig. Utro. Dramaking. Bleierumpe.. Jo.. skal bli fint å komme seg gjennom å være alene. Den dagen jeg blir klar igjen tar jeg gjerne en som Hellstrøm utseendemessig!
Jellybean78 Skrevet 21. september 2011 #36 Skrevet 21. september 2011 Em bør føle at partneren er fysisk tiltrekkende,dette er stort sett grunnleggende for å få et forhold til å fungere i lengden,en kan si hva en vil om sex,det er nå engang en del av ett naturlig/sunnt forhold....men en må selvsagt ta takhøyde for at det kan komme tider hvor dette kan flukturere noe.....et par som har vært gift i 30 år føler kanskje ikke samme behovet som nyforelskede, my 2 cents...
Gjest fjosa Skrevet 21. september 2011 #37 Skrevet 21. september 2011 Tenk å bli opplært i matkunsten av mr. Hellstrøm! Tror også det er mange damer som het om brystet når de ser han på TV-en. Knut Borge forteller også mange gode vitser. Heller de to typene fremfor en selvopptatt, baksnakkende kjekkas. Tipper disse to er temmelig selvopptatte også.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #38 Skrevet 21. september 2011 Tipper disse to er temmelig selvopptatte også. Borge og Hellstrøm er to dyktige fagfolk som brenner for lidenskapene sine.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #39 Skrevet 21. september 2011 Tja, utseendet har ganske mye å si for meg. Men de jeg faller for er ikke nødvendigvis de andre syns er så kjekke/pene. Jeg hadde hatt problemer med å falle for en person jeg syns var mindre attraktiv, selv om personligheten var topp. Men igjen, hva som er pent/mindre pent for meg er ikke nødvendigvis det samme som for andre. 1
LoneWolf Skrevet 21. september 2011 #40 Skrevet 21. september 2011 Det er jo en grei mix som må til da. Du må jo være fysisk tiltrukket av en person for å kunne være sammen med den personen. Du kan heller ikke være sammen med (jeg kan i hvertfall ikke) en som bare har luft i hodet, uansett hvordan hun ser ut. Så var det å finne en balanse mellom personlighet og utsene da, er ikke lett det nei! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå