Gå til innhold

Hvor viktig er utseendet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er datens utseende det viktigste for dere? Personlig tror jeg at jeg kunne blitt sammen med Knut Borge el. Hellstrøm fremfor en kjekk snekker som bare tenkte på sport og sex. Personlighet har ufattelig mye å si, en håper jo å bli gammel med vedkommende.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenner på personligheten jeg...

tenner på:

ÆRLIGHET

respekt

humor

selvsikkerhet

trygghet

varsomhet

lojalitet

glimt i øyet

sunn moral

største turn-off:

over-selvsikre typer

løgnere!!!!!!

baksnakkere

bedrevitere

• Liker 3
Skrevet

Personlighet har veldig mye å si ja, men man kan jo finne en fin personlighet innpakket i et pent ytre. Det er ikke sånn at en kjekk mann eller pen dame automatisk er tom i hodet eller bare tenker på sport og sex.

Både en personlighet jeg liker og et utseende jeg er tiltrukket av er altså viktig for meg. :)

• Liker 2
Skrevet

Tenk å bli opplært i matkunsten av mr. Hellstrøm! :rodmer: Tror også det er mange damer som het om brystet når de ser han på TV-en. Knut Borge forteller også mange gode vitser. Heller de to typene fremfor en selvopptatt, baksnakkende kjekkas.

Skrevet

Tenk å bli opplært i matkunsten av mr. Hellstrøm! :rodmer: Tror også det er mange damer som het om brystet når de ser han på TV-en. Knut Borge forteller også mange gode vitser. Heller de to typene fremfor en selvopptatt, baksnakkende kjekkas.

er jo enig, men det finnes jo mellomting også... en ålreit fyr som er fin å se på :)

Skrevet

er jo enig, men det finnes jo mellomting også... en ålreit fyr som er fin å se på :)

Torkjell Berulfsen? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Utseende har jo en del å si, vil jo ikke være sammen med en jeg ikke finner attraktiv i det hele tatt bare fordi personligheten er bra. Er jo ikke helt interessert å bli kjent med en om ikke har vært så heldig med utseendet på den måten heller om han ikke ser bra ut. Men om han er superkjekk men personligheten er helt jævlig, så har ikke utseendet en dritt å si. Personlighet er viktig, men det er utseende også.

Skrevet

Blir ikke dette litt som å lete etter den sagnomsuste enhjørningen?

Skrevet

:fnise:

jeg tenker som så at når man finner noen man får kjemi med, så finner man personen tiltrekkende uansett. smaken er jo som baken..

• Liker 3
Skrevet

Det tenker jeg også. En kan ikke alltid si som Ole Brum, "Ja takk, begge deler". Får jeg bare det ene, går jeg for personligheten. Har ingenting i mot å bli opplært av de to herrene.

Skrevet

Vet om flere jeg. Greie og kjekke gutter altså, jeg har ennå ikke funnet en enhjørning. :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

For meg er kjemi utrolig viktig! Personlige egenskaper er selvfølgelig alfa og omega i dagliglivet, men hvis man fjerner kjemien sitter man jo igjen med en venn. Og jeg tror ubevisst at utseendet spiller en liten rolle i hvordan vi føler kjemi med folk fra det annen kjønn, men til syvende og sist er det nok ikke en avgjørende faktor. Har opplevd at personer har blitt vakrere i mine øyne etter som jeg ble kjent med de også.

Skrevet

hadde ei venninne som hadde en kompis som hun digga personligheten til, men hele tiden tenkte hun: ååå, hvorfor kan du ikke bare bli litt kjekkereee??

(Denne fyren var en av de mindre heldige med utseende for å si det mildt.)

plutselig en dag var han den vakreste i verden.. solskinnshistorie, men det skjer iblant..

• Liker 1
Skrevet

Men hva er galt med utseendet til Hellstrøm? Jeg blir mo i knærne av ham.

• Liker 1
Skrevet

ingenting kjære deg. men han er for gammel for meg..

han er singel forresten, du får kaste deg over han :klemmer:

Skrevet

Han har hemmelig adresse og telefonnummer :sjenert:

Har sett han gaten med massevis av kvinnfolk på slep.

• Liker 1
Skrevet

Men hva er bra med personligheten hans. Det lurer jeg på.

• Liker 2
Skrevet

Hellstrøm tror jeg er den personen som har MINST sjanse til å tenne meg. Ever. BÅDE personlighet og utseendemessig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...