Gå til innhold

I kveld med Ylvis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladebolle

Kunne alle se rett inn i herligheten på hun blonde fra katzenjammer, eller var det bare oss? :lur:

Oh yes, jeg la merke til det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digga slutten på den musikkvideoen sist, når de sparket han oransje gutten ned trappen. Lo så tårene trillet :skratte:

I dag var det mindre morsomt syns jeg, intervjuene er kjedelige, gleder meg mest til sketsjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger i kveld med ylvis, og at de har med calle gjør det bare enda bedre. men noe er jo selvfølgelig morsommere enn andre ting, noen ganger føler jeg at de liksom prøver for hardt, så det blir ikke morsomt, men skal på riksscenen og se de live den 3 oktober, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å lage to programmer i uken, synes jeg de har vært flinke. Men de virker litt slitne denne uken. Håper de klarer å holde trykket oppe. Det er et fornøyelig program. Dæven, TVNorge har freshet seg opp i høst. Og dét hadde jeg ikke ventet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, TVNorge har virkelig reist seg, de har så mange bra programmer for tida, der mye er egenprodusert! Imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hverken likt eller forstått Ylvis-humoren, og det nye programmet er intet unntak. Har sittet og sett på flere ganger for å prøve å forstå humoren, men jeg har enda ikke lykkes med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å lage to programmer i uken, synes jeg de har vært flinke. Men de virker litt slitne denne uken. Håper de klarer å holde trykket oppe. Det er et fornøyelig program. Dæven, TVNorge har freshet seg opp i høst. Og dét hadde jeg ikke ventet!

De lager faktisk begge programmene per uke på én kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er MYE morsommere på mandagene. Så langt har jeg elska de tre mandagsprogrammene, mens alle tre onsdagene syns jeg det har vært mer labre. og jeg ELSKER ylvis altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at så innmari mange på twitter har kommentert at i spalten "Erik Hivju leser tweets" i dag, så hadde han sagt "klokken 13.37". Hva er det som er så rart med det?? Hva er det jeg har gått glipp av? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

1337 er "nerdespråk", der bokstaver blir byttet ut med tall. 1337 betyr "leet", forkortelse av "elite", altså at noe(n) er best/kongebra osv. 1=L, 3=E og 7=T. Om du skjønner. Haha, her har vi nerden som kan språket ja :fnise:

Forøvrig synes jeg I kveld med Ylvis er et fantastisk program! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste at så innmari mange på twitter har kommentert at i spalten "Erik Hivju leser tweets" i dag, så hadde han sagt "klokken 13.37". Hva er det som er så rart med det?? Hva er det jeg har gått glipp av? :P

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1337 er "nerdespråk", der bokstaver blir byttet ut med tall. 1337 betyr "leet", forkortelse av "elite", altså at noe(n) er best/kongebra osv. 1=L, 3=E og 7=T. Om du skjønner. Haha, her har vi nerden som kan språket ja :fnise:

Forøvrig synes jeg I kveld med Ylvis er et fantastisk program! :jepp:

Omygod, såpass :fnise: Takk for oppklaring. Begynte nesten å lure på mitt eget hode en liten stund, satt og seriøst lurte på om jeg ikke klarte å fatte at 13.37 ikke er et klokkeslett ellernoe. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1337 er "nerdespråk", der bokstaver blir byttet ut med tall. 1337 betyr "leet", forkortelse av "elite", altså at noe(n) er best/kongebra osv. 1=L, 3=E og 7=T. Om du skjønner. Haha, her har vi nerden som kan språket ja :fnise:

Forøvrig synes jeg I kveld med Ylvis er et fantastisk program! :jepp:

Skjønte fremddeles ikke hva som var så morsomt med det jeg da.. Var det ikke bare tilfeldig at hun la ut noe kl 1337?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...