Gå til innhold

I kveld med Ylvis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om første episode?

Mandager og onsdager kl 2200.

Jeg syns det var dritmoro. Liker humoren..

Calle sklei godt inn sammen med Ylvisbrødrene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte det også, synes de gjorde en god jobb og jeg storkoste meg gjennom programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo gjennom hele programmet, diggerylvis brødrene og Calle er jo noe helt for seg selv, han ler du av bare du ser på han lissom, og han passet rett inn med ylvis :) eneste kjedelige var pausene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skuffet, for å være ærlig. ikke tvil om at de er morsomme, men jeg hadde ventet mer sketsjer og slikt og ikke så "talkshow".

Får se om jeg prioriterer det igjen - litt i tvil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alt Ylvis gjør alltid er hysterisk morsomt, og dette var ikke noe unntak! Det er liksom noe med alle de små fiffige vriene de har på ting, og selv om det var mye talkshow, så ler jeg godt av måten de sier ting på osv.

Men skulle også ønske det var mer sketsjer. Jeg var på pilotsending av programmet for en stund siden og da viste de masse sketsjer, så jeg trodde det skulle være mer av det, men da var det sikkert bare for å se om publikum lo av de sketsjene de sikkert skal sende fordelt utover høsten.

Uansett, dette var første program, jeg har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lovende førsteepisode!!! Synes ylvisbrødrene er kjempemorsomme på en naturlig, uanstrengt måte!! Dette skal jeg følge mere med på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Calle ler jeg av bare jeg ser.

:ler:

Ja, han er bare ur-komisk. Badeturen hans til Royal Christiana tok jo bare helt av :ler2: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er bare ur-komisk. Badeturen hans til Royal Christiana tok jo bare helt av :ler2: !

Da viste jeg ikke helt hvor jeg skulle se....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det virket som de prøvde å være Thomas og Harald? Jeg var redd for akkurat det, nemlig, men syntes de gjorde en strålende jobb med å være helt seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Synes du virkelig det virket som de prøvde å være Thomas og Harald? Jeg var redd for akkurat det, nemlig, men syntes de gjorde en strålende jobb med å være helt seg selv.

ja, jeg synes det! med hvordan de satt i studioet, en ylvis bak pulten og en på stol ved siden av, og gjestesofa på andre siden av pulten. også på måten programmet var lagt opp med talkshow og innslag. det ringe-på-og-stikke-av greiene også! det var som å se thomas og harald!

men, akkruatt nå kom jeg på noe? sa de ikke i innledningen at thomas og harald hadde hjulpet dem med showet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde lyst til å se dette, men hvordan ser man det på tv-norges nett tv? Har abonnement, men kan ikke finne det noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var artig, men jeg synes de prøvde litt for hardt å være thomas og harald...

Jeg syntes ikke det var noe de gjorde som minnet om dem, jeg? Borsett fra at begge er 2 menn med et talkshow.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De gutta der er seriøst heite. Jeg må nesten vurdere å styre unna programmene deres fullstendig, for jeg får så skitne fantasier. :sikle:

Samme her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gutta der er seriøst heite. Jeg må nesten vurdere å styre unna programmene deres fullstendig, for jeg får så skitne fantasier. :sikle:

Jeg har truffet dem. Altså seriøst, snakket med de og alt. :gjeiper:

Vegard er mer hot enn Bård mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet dem. Altså seriøst, snakket med de og alt. :gjeiper:

Vegard er mer hot enn Bård mener jeg da.

Vegard er aller hottest, ja. Men det beste hadde uansett vært begge brødre samtidig :rodmer::fnise:

Bård er veldig gutteaktig og ser så ung ut, rart å tenke på at han er gift og har tre unger.

Endret av Cosette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...