Gå til innhold

I kveld med Ylvis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Senkveld er avleggs, dette var nytt og friskt. Se på alle andre talkshow også da, de er jo lagt opp på samme måte de og! Var lite med dette showet som minnet meg om senkveld, faktisk.

Og jeg er helt enig i de skitne fantasiene, Ylvis er hotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var drittkjedelig. Ikke noe nytt i det hele tatt. Stiller seg bare i rekken av alle andre talkshow. For dere som har sett David Letterman show var det nesten en blåkopi. Innslagene ligner det "alle andre" har gjort før. Skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var drittkjedelig. Ikke noe nytt i det hele tatt. Stiller seg bare i rekken av alle andre talkshow. For dere som har sett David Letterman show var det nesten en blåkopi. Innslagene ligner det "alle andre" har gjort før. Skuffende.

I beg to differ.

Spiller David Letterman inn sine egne sketsjer kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard er aller hottest, ja. Men det beste hadde uansett vært begge brødre samtidig :rodmer::fnise:

Bård er veldig gutteaktig og ser så ung ut, rart å tenke på at han er gift og har tre unger.

wut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var artig, men jeg synes de prøvde litt for hardt å være thomas og harald...

Endelig noe annet enn Thomas og Harald, tenkte jeg. De blir kjedelige i forhold!

**********

Dette programmet digger jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beg to differ.

Spiller David Letterman inn sine egne sketsjer kanskje? ;)

De har ihvertfall kopiert fra SNL The Lonely Island, syns det bare blir for uoppfinnsomt!

Bare søk "threw it on the ground" på Youtube

Disse videoene har blitt sett av over 10 millioner og SNL er en av de største humor programmene i USA..

Men ellers så syns jeg Ylvis er kjempe sjarmerende og flinke som programledere, og enig med at Calle er hysterisk morsom, syns de burde bruke han enda mer, hehe!

Endret av karella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg synes de scenene hvor ylvisen leker at han er en kjendis er så morsomme! han liknet jo skremmende mye på stemmen til clooney sist, og han artistkaren i dag :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av ylvis-brødrene, og syntes de var arrogante og selvopptatte i Norges herligste, blant annet. Men de passer bedre i programlederrollen hvor de føler de er på likefot eller litt "under" gjestene sine. De lar kanskje de gjestene som vil styre litt vel mye, men det funker og er bedre enn at gjestene blir avbrutt hele tida. Uten at jeg kommer til å se på programmet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ihvertfall kopiert fra SNL The Lonely Island, syns det bare blir for uoppfinnsomt!

Bare søk "threw it on the ground" på Youtube

Disse videoene har blitt sett av over 10 millioner og SNL er en av de største humor programmene i USA..

...hæ? Hva har den sangen med Ylvis å gjøre? Det er ganske vanlig å lage tullete sanger/musikkvideoer, det er ikke noe SNL og Lonely Island har funnet på. Mener du også at Jon Lajoie kopierer uti vår hage?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Michelet

Jeg er ikke fan av ylvis-brødrene, og syntes de var arrogante og selvopptatte i Norges herligste, blant annet.

Det er jeg enig i,fikk helt vondt av hvordan de gjorde narr av noen av disse herlige menneskene som var med i det programmet.Det henger nok litt igjen for jeg er fortsatt ikke noe stor fan av Ylvisene :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...