Gå til innhold

Du har bursdag, tar du med kake på jobben?


Bernardette

Tar du med kaken til jobb på bursdagen din?  

34 stemmer

  1. 1. Tar du med kaken til jobb på bursdagen din?

    • Ja, jeg lager og tar med
      24
    • Nei, jeg regner med at kollegene mine tar med
      10


Anbefalte innlegg

Hos oss så får vi kake når det er jubileum, 30, 40, 50, 60 osv. Er det bursdager utenom disse så tar de som har bursdag med seg kake selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner ikke med noe. Hvorfor alltid kake? Hvorfor alltid usunne tilstelninger?

Ta med oppkuttet frukt og kesam. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg jobber i butikk hvor det ofte er full kjør, så får nesten ikke tid til å spise kake :fnise: Vi må spise ute i butikken når det ikke er kunder der og får liksom ikke kost oss skkkelig med kaken. Blir bare at man må hive kaken i munnen i full fart.

Nei koser meg heller med kake når jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. Av og til får man kake. Gjerne om det er et rundt tall. Men jeg har tatt med kake selv flere ganger på min bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner ikke med noe. Hvorfor alltid kake? Hvorfor alltid usunne tilstelninger?

Ta med oppkuttet frukt og kesam. Nam.

Når passer det seg best at man spiser kake da om man ikke kan unne seg det på en bursdag?

Beklager avsporingen.

Kake er nam det også.Bare prøv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min jobb var det alltid sånn at folk fikk kake når det var bursdag. Ledelsen sendte noen ut på kakekjøp, og så ble det en liten markering. Var det større feiring, som runde tall, var det snitter og skikkelig samling av hele jobben i tillegg.

Savner den sjokoladekaka vi hadde da, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene.. Hadde eg lagd kake, så hadde eg ikkje tatt den med på jobb - den hadde eg heller delt med familie under bursdagsfeiring (eg er ikkje så glad i å bake).

Endret av Apophis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Selvsagt kan man ta med frukt og, er mange som gjør det. Men hos oss tar vi altså med selv til vanlige dager. Til runde dager får man av jobben, og da med gaver etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da smyger jeg meg rundt og håper ingen oppdager det. Men det er uansett utenkelig å ta med kake. Blir så nedtur med alle damene på evigslanker'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hadde bursdag sist lager kake til den som har bursdag "nå" :)

sånn har vi det og.. Ikke alltid det er kaker, men fruktfat eller lignende.

Ledelsen deler ut bursdagslister hvert år, så ingen skal bli glemt :fnise:

jobber i barnehage ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kake som blir kjøpt på bedriftens regning hos bakeren hver gang noen har bursdag.

Sånn er det hos oss også, og jeg er så heldig at jeg er "kakedama" som vet når alle har bursdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Hos oss tar den som har bursdag med seg kake. I starten var det fivilillig, men det har etterhvert blitt "frivillig", som i at den som prøver seg på å ikke ta med kake får så mye tyn av kollegaene at det ikke er verdt det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...