Gå til innhold

Likegyldige dager.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Trenger råd og svar fra dere...

Jeg har bodd sammen med verdens hærligste mann no i snart en halvt år og vi har det kjemmpe flott..

Har planer for fremmtiden og vi er innstillt og ønsker å bruke resten av våre liv sammen.

Det er bare det at innimellom så har jeg likegyldige dager.

Er ikke i godt humør og ikke i dårlig humør,han tror da at det er noe jeg tenker på som gjør at jeg er så rar.

Det er det han kaller meg når jeg er sånn,rar.....

Han spør heletiden hva det er for noe med meg og jeg kan ikke svare noe annet ett at det ikke er noen ting.

Og det er jo ikke det.

Så blir han sur og iritert og stresset,og påstår at det er noe gale.

Da blir jeg jo sur for at han pesser så mye for ingenting.

Har en jente på snart to år og jeg er trøtt,orker ikke heletiden går rundt å smile....

Når jeg har det sån så sitter jeg bare å veneter på at han skal gå på jobb slik at jeg kan være i fre og slappe av mens barnet er ute med passepiken...

Er det normalt å han sånne dager og hvorfor overeagerer han sånn???

Klem fra Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ja, ja, det er normalt å ha sånne dagar når alt er berre ok, verken spesielt morsomt eller spesielt ill, berre heilt ok og en gidd ikkje ta initiativ til å få det festlig. Eg har mange sånne.

Regnar med han reagerer slik fordi han synest det er fælt at du ikkje kankskje er lykkelig, og vil at du skal ha det bra og smile!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å få være for seg selv av og til. Det er ikke alltid jeg orker å snakke, underholde eller kose, klemme, kysse og så videre. Og det gjelder faktisk både mann og barn. Av og til er det godt å bare få sitte helt alene og la tankene vandre dit dem vil. Selv om man er en del av ett par, så er vi fremdeles individer, og vi har ikke alltid de samme behovene til en hver tid.

I tillegg når du også har en liten datter som krever oppmerksomhet, nærhet og kontinuerlig pass, så er det ikke rart du er litt sliten av og til.

En dag når du er i virkelig godt humør kan du kanskje prøve å snakke med ham om dine "likegyldige" dager. Han er kanskje mer lydhør for deg da. Det har jeg gjort med min samboer i alle fall. Jeg har fortalt ham at det ikke nødvendigvis er noe galt fatt om jeg kanskje virker litt tverr og utilnærmelig. Hvis han presser seg på meg da, så blir jeg tverr og utilnærmelig...

Så det du føler er nok ganske så normalt. Det hadde nesten vært unormalt hvis du var konstant lykkelig... så sant du ikke var ny forelsket da... icon_lol.gif Men da er man jo til gjengjeld ikke helt tilregnelig icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt normalt.

Jeg har begynnt aa si til typen min at, idag har jeg en saann dag.

Ting har blitt bedre etter at jeg forklarte han at de dagene treffer meg som et tog og at det ikke er noe med han.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det jeg som stresser...

Det er skikkelig skummelt å føle at partner ikke har det bra sammen med meg, og når man ikke får noen forklaring, så tror man det verste. At det er noe som er så ille at han ikke tør å snakke med meg om det. Lurer han på om han skal gjøre det slutt? Innerst inne vet jeg jo at han elsker meg, men i slike situasjoner er det spesielt viktig at jeg får bekreftelser på at det ikke er meg det er noe galt med. Hvis du er sliten, så er det best at du sier det. Og hvis du virkelig ikke vet, så burde du kanskje sette deg ned alene eller sammen med noen å grave litt i deg selv?

Men det høres jo ikke noe særlig ut for deg heller, å gå å være så "tom" ofte. Kanskje er du utbrent, og trenger kun å slappe av? Slappe av kan man gjøre på ulike vis. Mange må komme seg litt bort fra hverdagen for å få dette til. Hvis du er hjemmeværende kan det lønne seg å komme deg ut av huset med noe. Kanskje han hjelper for lite til med barnet?

Dersom du ikke er utbrent, så kan det jo være at du trenger en større forandring i livet ditt. Du må bare være sikker på at det ikke er han som må vekk, at det er noe annet du er misfornøyd med. Trenger du en ny og mer utfordrende eller interessant jobb? Eller ville du føle deg bedre hvis du tok mer utdannelse? Eller lærte deg en ny og givende hobby? Noe som gir dagene mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det er mere enn normalt å ikke alltid være helt på topp!

Og jeg mener at man ikke trenger å være stresset eller utbrent for å ha en sånn

midt-i-mellom dag, der man trenger å bare

tenke og fundrer litt for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til alle som småtrøbler med humøret og formen.

Begynn å trene! det er bedre enn alle piller og pratestunder og motivasjonsbøker tilsammen.

Det hjelper garantert! Jeg lover

Man må gi litt for å få masse tilbake

mvh

Kurgan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia: Det du sier i første avsnittet ditt om hvordan det er på den andre siden av situasjonen er som om jeg skulle sagt det selv! Men jeg har heldigvis fått snakka ut med kjæresten om det, og tror nok det vil være atskillig greiere neste gang han får en sånn periode.

Og til Marte: Jeg vil absolutt anbefale deg å prate med samboeren din om dette, forklare ham hvordan du føler det disse dagene, og at det ikke har noe med ham å gjøre. Det tror jeg blir bedre for dere begge!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alt er tydeligvis i sin skjønneste orden for deg. icon_smile.gif Men slettes ikke for din mann.

Mulig at forholdet synger på siste verset for hans del. icon_frown.gif

Men altså ikke for deg.

Synd at dere ikke kan bli enige. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...