Gå til innhold

Hvorfor valgte du nicket ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er litt loner og liker ulver, what more can i say :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt loner og liker ulver, what more can i say :)

greide fantastisk nok å klikke på "anonym" boksen

Skrevet

jeg valgte nicket mitt fordi jeg kan bli ganske hissig :sjenert: samtidig betyr sinne mye for meg, fordi det er det som har gjort at jeg har overlevd så langt i livet mitt... Det er en god livskraft. Jeg droppa e-en fordi anger ble ikke like "sint" som angr.

Skrevet

Valgte Vevas fordi det er en tvist av etternavnet mitt.

Skrevet

Som en del andre her var jeg temmelig fantasiløs, og kom ikke på noe bra nick. Hadde tilfeldigvis på tv3 i bakgrunnen, og der ble det vist Top Model. En av deltakerne het Adrianne, så i frustrasjon over at alle mine forslag allerede var i bruk, prøvde jeg dette navnet. Jaggu funka det ikke! :P

Skrevet

Ei barndomsvenninne kalte meg det hele tiden på barneskolen. Aner ikke hvor hun har det fra, men hun fant på ganske mange rare ubetydelige kallenavn til de fleste. Mitt har bare hengt ved meg så bruker det omtrent overalt hvor jeg går.

kaktus? neida, hehe

Gjest sardintroll
Skrevet

Da jeg var liten var jeg helt gal etter sardiner, og en gang sa pappa noe slikt som: "Nå får du bremse da, ditt vesle sardintroll!" :fnise: Derav nicket. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg registrerte meg som Kosemose på en tid da det var veldig mye mas og gnål om at alle kosemoste så mye hele tiden. Jeg valgte det med en litt ironisk undertone fra sidelinjen, sammen med en avatar med en sinna gammel kjerring som definitivt ikke ser ut som noen kosemoser. ;) Syns egentlig det er litt teit nick og føler ikke at det har noe med meg å gjøre egentlig... :sjenert:

Jeg er så glad du har fått tilbake den fine "sint og sur eldre dame"-avataren din! :danse:

Skrevet

Hvorfor jeg valgte nicket mitt?

Det er opplagt...

Skrevet (endret)

Jeg leser fantasy-serien The Malazan Book of the Fallen, og der finner man Fanderay.

Og så syns jeg navnet har en fin fonetisk klang.

Endret av Fanderay
Skrevet

Jeg prøvde en del ulike nick, det første som poppet opp i hodet mitt, men ingenting var ledig. Lykkeliten var opptatt, og nick ala det - så da prøvde jeg bare plutseliten :sjenert: Jeg føler ikke nicket passer meg helt, da det høres så... uskyldig ut :fnise:

Skrevet

Jeg valgte nicet mitt rett og slett fordi jeg satt å koste meg med en japp da jeg registrerte meg :)

Skrevet

Da jeg var liten var jeg helt gal etter sardiner, og en gang sa pappa noe slikt som: "Nå får du bremse da, ditt vesle sardintroll!" :fnise: Derav nicket. :)

Haha, så søtt! :fnise:

Skrevet

Fordi det var det pappa hadde som kallenavn på meg da han levde.

Savner pappa ja :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Fordi det var det pappa hadde som kallenavn på meg da han levde.

Savner pappa ja :sukk:

:klemmer:

Skrevet

Fordi jeg er stor fan av Sagaen om isfolket og villemo er en av mine favoritter i serien! Også er jeg født i 1984 da!!

Skrevet

Pessimist er kallenavnet vennene mine har på meg fordi jeg alltid er så negativ og ser så mørkt på ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...