Gå til innhold

Hvorfor valgte du nicket ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor dere har valgt det nicket dere har. Er det personlig, nøye gjennomtenkt eller helt tilfeldig?

Hva var avgjørende for at du valgte det nicket som du har?

Kan starte med meg selv.

Jeg syntes det var vanskelig å finne et nick som ikke var opptatt fra før av, og jeg ønsket ikke et nick med mange tall bak. I vinduskarmen like ved meg stod en plante med mange grønne blader, og i mangel på noe bedre ble det grønt blad. Med andre ord, en og skjær tilfeldighet, og det henger ikke sammen med grønne fingre, utdannelse, yrkesvalg eller noe slikt. Jeg hadde egentlig planer om å bytte nick til noe bedre, men det har ikke skjedd og jeg har vel funnet meg ganske godt til rette som Grønt blad.

Det var historien bak mitt nick, hva er din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Eline som mellomnavn, også er 4 yndlingstallet mitt! :fnise:

Skrevet

Fordi jeg (nesten) var et (skole)lys .. en gang i tiden. :sjenert:

Det er så lenge siden, så jeg husker ikke om jeg forsøkte meg på andre alternativer, men jeg ønsket i hvertfall ikke å bruke et nick som jeg (på den tiden) brukte andre steder på nett.

Skrevet

fordi jeg er veldig LITE kreativ så da valgte jeg noe som kan minne om navnet mitt! :fnise:

Skrevet

Cathrine er dobermanntispen til bestekompisen min. Uten sammenligning forøvrig. :fnise:

Skrevet

Når jeg lagde nicket hadde jeg en serie på TVen i bakgrunn, og temaet for den episoden var "å overleve". Dermed ble det sånn. Helt random.

Skrevet

Fantasiløst ord som bare datt ned i hodet. Hadde nok valgt noe sprekere hvis jeg skulle finne nick idag - noe som hang sammen med avataren.

Skrevet

Jeg ville ha noe som ikke var gjenkjennende.. et nick som ingen som kjenner meg kunne forbundet meg med. Nå i ettertid syns jeg det lyder litt for tamt.. men la gå :fnise:

Skrevet

Jeg valge Hikken fordi jeg er stor fan av Dragetreneren :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Fordi sønnen min satt og så på drømmehagen på barnetv derav en av figurene som ikke har noe med meg å gjøre forøvrig.

Skrevet

Jeg liker fargen grønn, og er kvinne. Men det tok meg litt tid å bestemme et nick jeg var fornøyd med :)

Skrevet

Mitt nick er en litt mer skjult form for mitt gamle navn på alvisk. Har en annen form som jeg bruker overalt ellers, men valgte å være litt mer skjult her, så da valgte jeg Niennas. Så Niennas betyr mitt gamle navn på alvisk :) (uten at jeg er en vanvittig stor LOTR-fan, jeg synes bare det klinget bra!)

Skrevet

Satt å så på ett program om pandabjørner på tv, og hadde prøvd ganske mange andre nick, så da ble det bare sånn..

Skrevet

Fordi jeg er en heks. Akkurat som Brunhilde. :ler:

:heks:

Skrevet

Ganske tilfeldig egentlig. Jeg hadde Lady in red på hjernen rundt da jeg meldte meg inn. Prøvde en del nick som var opptatt, tenkte jeg skulle bruke Lady in red, men så var det også opptatt gitt. Så da ble det Lady in blue som tilfeldigvis var ledig. Kreativt, eh? :fnise:

Skrevet

Jeg hadde et anfall av fantasiløshet, og var tilfeldigvis 42 år gammel. Senere skaffet jeg meg et alter ego med et kulere nick, men jeg bruker nesten ikke den profilen, ettersom Mann42 nå er blitt en merkevare.

Skrevet

Mitt er ganske kjedelig, og skiller seg ikke ut på noen måte :sjenert: Registrerte meg raskt og tok bare det første som falt meg inn, jeg er jo jente og født i 90. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke valgte et bedre ett.

Skrevet

Veel, det har seg vel slik at kindermaxi var min nr.1 sjokolade :fnise:

Kom ikke på noe annet heller!

Skrevet

Jeg kikka rundt i stua, og blikket falt på barskapet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...