Gå til innhold

Hvorfor valgte du nicket ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg registrerte meg som Kosemose på en tid da det var veldig mye mas og gnål om at alle kosemoste så mye hele tiden. Jeg valgte det med en litt ironisk undertone fra sidelinjen, sammen med en avatar med en sinna gammel kjerring som definitivt ikke ser ut som noen kosemoser. ;) Syns egentlig det er litt teit nick og føler ikke at det har noe med meg å gjøre egentlig... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasiløst ord som bare datt ned i hodet. Hadde nok valgt noe sprekere hvis jeg skulle finne nick idag - noe som hang sammen med avataren.

Jeg elsker det bildet! Husker jeg hadde en kopi av det på veggen min da jeg var tenåring.

Jeg valgte kallenavnet fordi jeg er glad i vår, sommer og blomster. Burde vel hett "Blomster" da kanskje, framfor noe engelsk. :smilyblomst:

Skrevet

Skriv det i denne tråden så blir det ordnet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=564878

Eventuelt kan du sende en PM til Bolledeig :)

Har du tenkt på hva det nye nicket ditt skal være?

Tusen takk :) Kommer til å endre det til det ordentlige navnet mitt, er ikke videre anonym her likevel.

Skrevet

Det uttalles norsk. Altså kadust med norsk dust, og ikke engelsk. :ler:

KaDust som på nordnorsk? Herregud, ka dust du e! :fnise:

Dette var bare et eksempel, altså.

• Liker 1
Skrevet

Jeg valgte det med en litt ironisk undertone fra sidelinjen, sammen med en avatar med en sinna gammel kjerring som definitivt ikke ser ut som noen kosemoser. ;)

Savner kjerringavataren din jeg :ler: . Den var så fin sammen med nicket.

Selv ble jeg Cata fordi jeg ville ha et nick som hørtes ut som et navn uten egentlig å være det. :fnise:

Prøvde vel et par andre navn som viste seg å være opptatt før jeg ramla ned på Cata-utgaven. Det er blitt så KG-meg at det er like før jeg signerer med Cata IRL også...

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant absolutt ingen gjennomtenkte eller smarte som ikke var brukt fra før, og når jeg plukket på dataen og leste gjennom diverse nettaviser samtidig som jeg hørte på radioen så ble det bare slik :Hehe: Kom vel borti touch-musa her slik at jeg byttet fane i nettlesern tenker jeg :wink:

Rett og slett en ubevisst skriveleif inspirert av å lese og høre andre ting på en gang :)

Skrevet

Tja, er egentlig ingen annen grunn enn at jeg syntes det hørtes bra ut. :)

Skrevet

Det er fornavnet mitt. Hvorfor to R-er husker jeg ikke, kan sikkert ha noe med at bare Rakel var opptatt?

Skrevet

Jeg er gift med et StaBeist, da er jo jeg naturligvis fruBeist :gjeiper:

Skrevet

KaDust som på nordnorsk? Herregud, ka dust du e! :fnise:

Dette var bare et eksempel, altså.

Noe sånt, ja. :P

Skrevet

det er forbokstavene i navnet mitt, og det er det jeg bruker overalt.

enkelt og greit :)

Skrevet

Da jeg var mindre var kallenavnet mitt Thessie, så da valgte jeg bare det.

Gjest Bloodless
Skrevet

Fordi jeg er en blodfattig tulling som elsker Tom McRae.

Skrevet

Da har jeg fått endret det :D

Og nå er det faktisk navnet mitt, ingen dypere betydning enn det ;)

Skrevet

Mamma har alltid kalt meg Titti, og det var opptatt, så da ble det Titti + fødselsåret mitt. Ikke veldig fantasifult, men jeg er glad i kallenavnet mitt.

Skrevet

Alltid likt Nissan Skyline:)

Skrevet

Ganske tilfeldig, men mest for å ha et navn som styrker min anonymitet. Kjenner jo faktisk ingen Tormod'er heller. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...