Gjest Donna Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg prøver å være flink og gi dyrene mine frihet. Men - isteden for å juble - så vralter marsvigutten raskeste veien tilbake til buret- for så å flykte inn i det med et brak Rart hvor smidige de er enda så klumpete de ser ut hehe. iallefall så tror jeg at han lider av agrofobi - er det ikke det der heter når man er redd for store åpne rom? . Og han nyter iallefall ikke denne påtvungne mosjoneringen. Kaninen derimot er ikke redd - men er kjapp tilbake i buret. Må følge de med argus øyner for begge har prøvesmakt ledinger før og forårsaket ødelggelser ........... *kikke kjappt på gulvet melloom tastetrykkingen* Nu ligger marsvingutten og gumler på gulrot på gulvet - den ble for stor til at han får den inn i buret *ler* - ups - dvs han gjorde det - nå har han flyktet inn i buret igjen og kaninen også - hun ligger og slikker han .... gulroten var ikke lenger interesant ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Hehehe, høres kjent ut... Jeg har tre svin - en elsker å gå på oppdagelsesferd, en spurter tilbake til buret, og den tredje sitter mest mulig stille for å være usynlig, virker det som... Tror nok det blir stort og overveldende ute på et gulv, for de er jo verdens mest sosiale og tillitsfulle på fanget eller i sofaen... Men det HENDER - hvis "oppdageren" går først - at de to andre følger etter i gåsegang - og DET er stilig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg tror nok min kjære kanin mer frykter fengselet inne i buret enn den store verden (friheten) utenfor. Han elsker å tasse rundt omkring og snuse på alt og ingen ting, plutselig løpe som besatt tre runder i stua etc. Når jeg lukker han inne om kvelden gnager han som besatt i "tremmene" akkurat som om han tror at en dag lykkes han nok å gnage dem over. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Marsvin er av natur redd for det åpne rommet, dette fordi de ikke kan forsvare seg. De spiller bare død. Sett ham heller ut v veggen og se hvordan han smyger seg rundt. sett ei skål med strø i nærheten; den vil fort forstå at d er der den skal gjøre ifra seg. Legg ut litt mat; de lever jo for å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå