Gå til innhold

Plusser på innlegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det moderatorene som finner opp nye funksjoner på KG? Eller blander du moderator og admin nå kanskje?

Regner med at de har et visst samarbeid. Uansett så representerer de forumet og burde ta opp uenigheter seg imellom. Ikke med oss brukere.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plusser folk som kommer med gode poster. Ikke de andre.

• Liker 1
Skrevet

Tenker ikke over hvem som får plussene, ser jeg et godt innlegg så plusser jeg det. Samme om det er en åpen bruker eller en anonym bruker.

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser på de som kommer med gode innspill, rett og slett :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også mange flere plusser når jeg er ab.

Men hvor mye plusser jeg får er ganske forutsigbart. Når jeg begynte her var jeg hard i språket som sikkert er grunnen til at nesten alle innleggene mine fikk mellom 3 og 30 plusser en periode. Fremdeles har jeg de samme meningene, men er mer ydmyk og oppholder meg mer i underforum som er mindre følelsesladde, så nå er det få plusser jeg får.

Er vel 4 uker siden siste pluss tror jeg...

Jeg prøver å unngå å plusse brukere jeg ikke liker holdningene til, men klarer aldri å gjennomføre det, er et innlegg bra gir jeg pluss likevel.

Skrevet (endret)

Jeg plusser gode innlegg, noen ganger frekke innlegg.

Og det er en bruker som aldri får pluss av meg, siden han argumenterte mot meg i noe jeg vet jeg har rett i. :fnise:

Endret av Best
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg gir pluss til innlegg som jeg føler at fortjener det. Uansett hvem som har skrevet det. Noen ganger er jeg kanskje i større plusshumør enn andre ganger, men det er ikke slik at jeg bevisst nekter å gi enkelte brukere pluss. Jeg har oppdaget at jeg ikke er like populær blant enkelte brukere her inne, men har ingen problemer med å gi pluss til gode innlegg fra disse heller.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg plusser som regel når jeg ikke har noe annet å tilføre diskusjonen enn at jeg er enig med noen som allerede har skrevet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser stort sett bare på AB, inkl mine egne innlegg. Og så plusser jeg nesten alltid på Ludovie.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg plusser som oftest pga innholdet i et innlegg. Men om vedk. har en bra signatur kan jeg finne på å plusse på det om det er første gangen jeg ser det.

Skrevet

Gir ikke plusser fordi jeg oftest leser KG fra mobilen. Da går det vel ikke?

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg plusser så lenge innlegget er godt. Det er noen brukere her inne som jeg så og si alltid er uenig med, men et par ganger har de skrevet innlegg jeg faktisk var enig i og som jeg anså som bra, og da fikk de pluss av meg de også.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg plusser heller ikke bare innlegg jeg er enig i, men også innlegg som er særdeles godt skrevet, og som kanskje har fått meg til å tenke nye veier, selv om jeg fremdeles ikke er enig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...