Personlig12 Skrevet 18. september 2011 #21 Skrevet 18. september 2011 Jeg plusser fordi jeg ikke har noe bedre å si, jeg vil bare være med 3
Kråkesaks Skrevet 18. september 2011 #22 Skrevet 18. september 2011 Jeg plusser på innlegg jeg er enig i, eller som er veldig godt skrevet. Dette er uavhengig om innlegget er skrevet av en bruker, AB eller gjest. Men om Det er mange som har skrevet omtrent det samme i en tråd er det ofte at det bare er de første som skriver det jeg plusser. 1
Fluffe Skrevet 18. september 2011 #23 Skrevet 18. september 2011 (endret) Plusser på de som skriver ett godt innlegg jeg. Endret 18. september 2011 av mirandaa
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #24 Skrevet 18. september 2011 Jeg fatter ikke hvorfor folk orker å bry seg om de får plusser eller ikke. He, he. Litt teit av en moderator å si når det er dere som har funnet på de plussene. 5
Gjesten Skrevet 18. september 2011 #25 Skrevet 18. september 2011 Jeg bryr meg overhodet ikke om hvem som har skrevet innlegget. Jeg plusser med glede på et innlegg skrevet av en person jeg ikke har det aller beste inntrykket av, hvis jeg synes det er et godt innlegg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #26 Skrevet 18. september 2011 jeg er en plusshore så til de grader. noen tråder har jeg sluttet å lese forde jeg plusse for mange..... plusser for det jeg er enig i, som er bra skrevet, med humor osv, å plusser også til tider innlegg som jeg er uenig i men som bra skrevet eller hvor jeg ser og skjønner poenget, men ikke er enig. jeg plussert etter innlegg, ikke bruker, å pleier ikke å se på brukernavnet før jeg har plusset eller bestemt meg for å ikke plusse. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 18. september 2011 #27 Skrevet 18. september 2011 Jeg plusser innlegg som jeg mener er gode, helt uavhengig av hvem som har skrevet dem. 1
Cata Skrevet 18. september 2011 #28 Skrevet 18. september 2011 Derfor spør jeg: Plusser du pga innleggets innhold uansett hvem forfatteren er? Eller har det betydning for deg hvem som har skrevet innlegget også? Selv plusser jeg pga innleggenes innhold, også om innleggene er skrevet av en bruker som jeg ellers sjelden er enig med eller kanskje til og med synes er litt ubehagelig. Er innlegget bra så plusser jeg uavhengig av hvem som har skrevet det. Det gjør jeg også. Jeg plusser for godt skrevne innlegg der jeg er rimelig enig i innholdet, eller for innlegg som jeg er så til de grader enig i at jeg like gjerne kunne skrevet dem selv. Hvis noen jeg normalt er uenig med havner innenfor den definisjonen, ja, så får de et pluss fra meg, uavhengig av at vi kan være uenig i et titalls andre tråder. 2
¤flicka¤ Skrevet 18. september 2011 #29 Skrevet 18. september 2011 Jeg plusser når jeg leser et bra innlegg som jeg er enig i. Noen brukere legger jeg mer merke til enn andre, så det kan hende jeg indirekte plusser på navn, i og med at jeg er mer tilbøyelig til å lese innlegg av visse brukere. 2
Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. september 2011 #30 Skrevet 18. september 2011 Jeg gir ikke plusser. Ikke fordi jeg er "gjerrig" eller aldri enig med noe av det som blir sagt. Tenker bare ikke på det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #31 Skrevet 18. september 2011 Jeg gir plusser til gode innlegg, men må innrømme jeg av og til unnlater å gi plusser til gode innlegg av medlemmer som jeg eller ikke støtter. Noen er jeg generelt imot, men en sjelden gang sier de noe smart. 1
Gjest MorAase Skrevet 18. september 2011 #32 Skrevet 18. september 2011 Plusser når en bruker har skrevet noe jeg er enig i, så slipper jeg å skrive et eget innlegg om at jeg er enig. Enig!
Kamikatze Skrevet 18. september 2011 #33 Skrevet 18. september 2011 Plusser gode og informative innlegg - likegyldig om jeg er enig eller uenig i dem. Plusser aldri innlegg som tar brukeren og ikke tema, og innlegg som gjennomsyres av hesketeknikk.
Gjest CrazyCatlady Skrevet 19. september 2011 #34 Skrevet 19. september 2011 (endret) Plusser på de innleggene jeg liker,og det har egentlig aldri noe med hvem som har skrevet det.Bryr meg ikke om det,men nå er ikke jeg i noen "gjeng" eller noe her inne heller så har ikke fått noen oversikt til at jeg ikke si om jeg ofte er enig med noen her eller ei. Tar egentlig plussene med en klype salt,spesielt etter at jeg leste at noen kun ga pluss til de som skrev dumme ting bare fordi den som skrev det skulle tro at de skrev noe utrolig bra :gjeiper: Endret 19. september 2011 av CrazyCatlady
lys Skrevet 19. september 2011 #35 Skrevet 19. september 2011 Jeg plusser på innlegg jeg liker. Er jo ingen voldsom traver her inne selv, men det er noen brukere jeg har bemerket meg og som jeg har sansen for, og det er godt mulig de mottar noen flere plusser fra meg. Det kan skyldes at jeg blir mer liberal i plussingen fordi jeg forbinder nicket med fornuft, men også fordi jeg er mer tilbøyelig til å lese innleggene til disse personene. Dersom jeg kikker gjennom en flere siders lang tråd, kan jeg nok hoppe over noen innlegg. 1
Rainbow Skrevet 19. september 2011 #36 Skrevet 19. september 2011 Jeg bryr meg ikke om hvor mange jeg har, annet enn at jeg kan gå inn og tenke "jøss, har det vokst såpass siden sist", og så glemme det i flere uker. Plusser utelukkende på innlegg jeg er enig med , synes er godt skrevet eller liker innholdet i. Bryr meg overhodet ikke om hvem som har skrevet det. Legger ikke merke til det engang. Går kun på innhold. Har egentlig ikke noen sterke meninger om brukerne her inne.
Grønt blad Skrevet 19. september 2011 #37 Skrevet 19. september 2011 Jeg plusser utelukkende på grunn av innhold. Det kan være et godt poeng, en morsom kommentar eller et godt innlegg som jeg er enig i, rett og slett innlegg som skiller seg ut på en positiv måte. Jeg gir ikke plusser på grunnlag av bruker, selv om jeg liker brukeren veldig godt. Men ofte er det slik at brukere liker skriver gode innlegg og derfor får pluss fra meg.
Gjest Emera Skrevet 19. september 2011 #38 Skrevet 19. september 2011 Jeg ser ikke etter hvem som har skrevet innlegget før jeg plusser, nei. Så det er kun selve innlegget og ikke brukeren bak som får pluss av meg. Minusknapp håper jeg aldri blir aktuelt, all den tid det er uenighet som gjerne skaper diskusjon. Dessuten synes jeg slike knapper skal stå for noe positivt. Det er lett nok å skape storm her inne som det er, jeg kan bare tenke meg infernoet dersom det skulle begynne å renne på minuser her...
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2011 #39 Skrevet 19. september 2011 Plusser når en bruker har skrevet noe jeg er enig i, så slipper jeg å skrive et eget innlegg om at jeg er enig. Jeg har oppdaget at jeg har begynt å gjøre dette jeg også og skulle akkurat til å skrive et innlegg om det.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2011 #40 Skrevet 19. september 2011 He, he. Litt teit av en moderator å si når det er dere som har funnet på de plussene. Er det moderatorene som finner opp nye funksjoner på KG? Eller blander du moderator og admin nå kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå