Gå til innhold

Hvis du møter en du liker og h*n bare vil være fuckbuddy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har fått med meg at den type ordning er vanlig nå til dags.

Selv har jeg aldri vært med på slike opplegg, det er bare ikke helt meg og er redd noe slikt blir helt feil for meg. Jeg er nødt til å være komfortabel for å klare å ha bra sex, jeg er redd for alt fra sykdommer til å ødelegge noe som kanskje kunne blitt noe seriøst. Jeg vil heller ikke være en blant mange som han har seg med på samme tid - jeg har en oppfatning og ønske om at jeg og det vi "har" skal være litt spesielt, og ikke bare noe random...

Jeg har derfor bare hatt sex med de jeg har datet seriøst + kjærester (kun 3 stk) og jeg er 26 år!!

Har nå møtt en superheit fyr (og det er det ikke ofte jeg gjør) Jeg vil gjerne bli bedre kjent, mens han er rett på sex! Har avvist han 2 ganger, fordi det for meg føles for tidlig. Har jo bare møtt han 3 ganger, men nå lurer jeg på om jeg er forknytt og rar i tankegangen og at jeg legger for mye i sex og intimitet... Kanskje jeg bare skal kaste meg i det med liv og lyst, legge mine prinsipper til side og bare bruke han like mye som han har tenkt til å bruke meg!

Kanskje jeg også er heldig og at han blir "min" på dette viset, og hvis ikke så har man i det minste hatt det artig?

Skjønner at ingen kan si hva jeg skal gjøre (og mest sannsynlig har mine avisninger ødelagt alle sjanser også) men vil gjerne høre deres tanker om dette...

Hilsen forvirret "nonne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex og intimitet har forskjellig verdi for folk. Hvis det betyr mye for deg, syns jeg du skal ta hensyn til det... Selv om andre har sex på første dejt, betyr ikke det at du må forandre deg selv, for at du også skal bli sånn.

Det lille du beskriver av han fyren der, gir meg inntrykk av at han er litt desperat etter sex.

Hvis du er en person som blir såra av folk som har sex, uten å ville noe mer, burde du nok holde deg unna han... Om det ikke er noe problem for deg, er det bare å kjøre på, men husk å ta hensyn til deg selv, og hvordan du liker å ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har fått med meg at den type ordning er vanlig nå til dags.

Selv har jeg aldri vært med på slike opplegg, det er bare ikke helt meg og er redd noe slikt blir helt feil for meg. Jeg er nødt til å være komfortabel for å klare å ha bra sex, jeg er redd for alt fra sykdommer til å ødelegge noe som kanskje kunne blitt noe seriøst. Jeg vil heller ikke være en blant mange som han har seg med på samme tid - jeg har en oppfatning og ønske om at jeg og det vi "har" skal være litt spesielt, og ikke bare noe random...

Jeg har derfor bare hatt sex med de jeg har datet seriøst + kjærester (kun 3 stk) og jeg er 26 år!!

Har nå møtt en superheit fyr (og det er det ikke ofte jeg gjør) Jeg vil gjerne bli bedre kjent, mens han er rett på sex! Har avvist han 2 ganger, fordi det for meg føles for tidlig. Har jo bare møtt han 3 ganger, men nå lurer jeg på om jeg er forknytt og rar i tankegangen og at jeg legger for mye i sex og intimitet... Kanskje jeg bare skal kaste meg i det med liv og lyst, legge mine prinsipper til side og bare bruke han like mye som han har tenkt til å bruke meg!

Kanskje jeg også er heldig og at han blir "min" på dette viset, og hvis ikke så har man i det minste hatt det artig?

Skjønner at ingen kan si hva jeg skal gjøre (og mest sannsynlig har mine avisninger ødelagt alle sjanser også) men vil gjerne høre deres tanker om dette...

Hilsen forvirret "nonne"

Jeg kunne godt tenkt meg en fast elsker og uforpliktende møter jevnlig med en jeg liker og tenner på og har god kontakt med.Men på betingelse om at han knuller KUNN meg,og ingen andre i den perioden.Dette ville jeg sagt til han rett ut.At vi kan gjerne ha et sexuelt forhold,møtes når vi har lyst.Men på betingelse om at han holder seg unna andre damer sexuelt.For meg ville det vært så turnoff å tenke på at han knuller flere damer samtidig som meg.At jeg hadde aldri godtatt det.Man trenger da ikke så mange sexpartnere samtidig? Det blir ekkelt.Og jeg ville jo være livredd for kjønnssykdommer osvNoe som vil føre til masse begrensninger i vårt sexliv og forholdsregler,og verneutstyr...

Snakk med han om dette.Si rett ut hva du tenker og hva som føles ok for deg.Og for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deg å ha en knallkompis, så gi blanke i å ha det.

Vel, jeg tror at det ikke er helt meg, men kan jo ikke vite... siden jeg aldri har prøvd...

Har en beinhard moral (om det kan kalles det) som jeg ikke aner hvor kommer fra - en oppskrift det er vanskelig å fravike fra, men jeg lurer jo på om jeg kanskje hadde hatt godt av å trosse meg selv og ikke være så jævla streng! Jeg er muligens mer redd for å angre på ting jeg har gjort, enn ting jeg ikke har gjort...

Yme, takk :-)

Om jeg blir såret, vet jeg ikke... Blir nok det hvis jeg etterhvert ser på ham som kjæresteemne, mens han fremdeles bare ser på meg som ei lekedokke samtidig som han hopper fra den ene til den andre. Derfor har jeg jo tat hensyn til meg selv (og min moral) og avvist han. Jeg er nok en "forholdsperson" som heller vil ha hele pakka enn løse forbindelser - men det har gått opp for meg at jeg kanskje jeg går glipp av mye ved å være på dette viset.... Og jeg vil jo ikke det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.

Har du lyst, har du lov. Er egentlig likedan som deg. Men jeg lurer på; er det ikke litt turn off for deg at han så tydelig viser at han vil ha sex, gjentatte ganger, enda du viser at du vil vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk womenwomen, veldig enig med deg her!

Det blir veldig turnoff om han har flere damer samtidig og ja som sagt, jeg er veldig redd for sykdommer, og det legger myyye demper på både lyst og ekspremitering hvis man ikke kan være trygg. Da han forførte meg ettter alle kunstens regler hadde han jo ingen bekymring i forhold til hva jeg kunne hatt av ulumskheter - og hans manglende holdning her fikk sykdomslampene mine til å ule med tanke på hva han da kan ha dratt med seg fra andre... Men skal man be dem om å teste seg før man setter igang da? det virker liksom litt turnoff det også..... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det skal man be dem om... Også er kondom lurt.

Det finnes noen sykdommer som kondom ikke beskytter mot også, siden det er smittsomt bare ved hudkontakt, så det er aldri lurt å ha sex med noen du ikke veit hvor har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ønske om noe mer, synes jeg ikke du skal finne deg i å være kun sengevenn. Det går aldri bra, du vil utvilsomt bli såret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker: Jo, faktisk det ER turnoff.. han har falt noen hakk hos meg som følge av denne oppførselen.. Og jeg ble skuffet, for jeg hadde sett for meg og håpet at vi skulle henge sammen, bli kjent og at det ene skulle føre til det andre, du vet... Derfor satte jeg meg jo helt på bakbena, da jeg skjønte at sex var hans intensjon. Men så sitter jeg her alene da, og lurer på om jeg kanskje bare skulle benyttet meg av det, slik folk flest gjør... Bli en erfaring rikere, og mest sannsynlig få noen gode opplevelser...

Yme: tja, jeg går vel glipp av hete stunder med en (i mine øyne) veldig kjekk mann.. Det er veldig sjeldent jeg ser noen jeg har lyst på, så nå han endelig dukker opp - og vil ha meg, så burde jeg vel benyttet meg av det. Jeg føler også at jeg trenger mer erfaring, og det får jeg jo ikke ved å ikke ha sex, men greia er jo at jeg alltid har ventet og først sluppet meg løs med de som jeg vet bare vil ha meg, (ingen andre) som liker meg for den jeg er og som vil ha meg for mer enn sex. Sånn sett så er det jo mange menn, hyggelige stunder og uforpliktende morro som jeg på en måte har nektet meg selv gjennom årenes løp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du syns det er greit at dere bare har sex, og du er forberedt på at han kanskje ikke kommer til å snakke noe særlig med deg etter det, så er det bare å gjøre det, men husk at gutter generelt sett er rævva på å sjekke seg, og at menn kan klamydia uten å vite om det en gang... Om du blir smitta, kan du faktisk bli steril, så det er en risk å ta.

Hepatitt er også en veldig farlig sykdom, som kan ligge leeenge i kroppen uten at man merker det, og sånne mennesker som er rett på sexen, er nok neppe sånn bare med deg, dermed er det jo skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har fått med meg at den type ordning er vanlig nå til dags.

Selv har jeg aldri vært med på slike opplegg, det er bare ikke helt meg og er redd noe slikt blir helt feil for meg. Jeg er nødt til å være komfortabel for å klare å ha bra sex, jeg er redd for alt fra sykdommer til å ødelegge noe som kanskje kunne blitt noe seriøst. Jeg vil heller ikke være en blant mange som han har seg med på samme tid - jeg har en oppfatning og ønske om at jeg og det vi "har" skal være litt spesielt, og ikke bare noe random...

Jeg har derfor bare hatt sex med de jeg har datet seriøst + kjærester (kun 3 stk) og jeg er 26 år!!

Har nå møtt en superheit fyr (og det er det ikke ofte jeg gjør) Jeg vil gjerne bli bedre kjent, mens han er rett på sex! Har avvist han 2 ganger, fordi det for meg føles for tidlig. Har jo bare møtt han 3 ganger, men nå lurer jeg på om jeg er forknytt og rar i tankegangen og at jeg legger for mye i sex og intimitet... Kanskje jeg bare skal kaste meg i det med liv og lyst, legge mine prinsipper til side og bare bruke han like mye som han har tenkt til å bruke meg!

Kanskje jeg også er heldig og at han blir "min" på dette viset, og hvis ikke så har man i det minste hatt det artig?

Skjønner at ingen kan si hva jeg skal gjøre (og mest sannsynlig har mine avisninger ødelagt alle sjanser også) men vil gjerne høre deres tanker om dette...

Hilsen forvirret "nonne"

Send ham til meg, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjesten, jeg hadde absolutt sett for meg noe mer med han... Iallefall hadde jeg lyst til å henge med han, bli bedre kjent, og finne ut av om det kunne vært noe mer. Men nå ser det ut som at det blir ingenting og derfor tenkte jeg tanken at jeg kanskje bare skulle gjøre som "alle andre" ta det jeg kan få - sex... tenkte tanken om at noe er bedre enn ingenting liksom...

Yme, nei, egentlig så er det vel egentlig ikke greit for meg å bare brukes til sex, selv om jeg da hadde fått "mitt" og brukt han like mye på en måte. Ville nok også plages med å ikke vite hva/hvem annet han driver med.

Og ja, det er mange ekle sykdommer der ute, det er vel også en av grunnene til at jeg kun har gitt meg hen til helt seriøse forhold tidligere. Hadde vel vært typisk at jeg hadde fått noen grusomme infeksjoner første gangen jeg hadde slått meg løs. Og ja, jeg fikk virkelig mine tvil da jeg så hvor lett han tok på det, uten tanke på sykdom og beskyttelse, da kan han lett ha dratt med seg noe fra andre plasser, virkelig!!

Huff, merker at jeg er skuffet over at det ble sånn - at han skulle være slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten, jeg hadde absolutt sett for meg noe mer med han... Iallefall hadde jeg lyst til å henge med han, bli bedre kjent, og finne ut av om det kunne vært noe mer. Men nå ser det ut som at det blir ingenting og derfor tenkte jeg tanken at jeg kanskje bare skulle gjøre som "alle andre" ta det jeg kan få - sex... tenkte tanken om at noe er bedre enn ingenting liksom...

Du må selvfølgelig vurdere dette selv, men jeg tenker at du sannsynligvis kommer til å bli skuffet hver gang han ikke vil ligge over/ikke vil at du skal ligge over, hver gang han ikke vil kose etter sex, hver gang han ikke har lyst til å se en film eller finne på noe annet først, hver gang telefonen hans ringer og du lurer på om det er en dame og ikke minst den dagen dere må slutte å ha sex fordi han har møtt en han faktisk vil være eksklusiv med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier meg enig med Gjesten.

Om du legger mer i sexen enn han gjør så kommer du garantert til å bli såret. Jeg vet at det er utrolig fristende å gi det en sjanse, spesielt hvis du har et håp om at det kan bli noe mer mellom dere, men med hans holdninger er det virkelig ikke verdt det.

Jeg er litt i samme situasjon som deg, men jeg kastet meg naivt ut i det og satset på det beste. Han forfører meg med fine ord og myke blikk, og vi koser oss med å gjøre andre ting enn å bare ha sex, men når alt kommer til alt så virker det som om han gjør dette kun for å være "fortjent" til sex. Det er vanvittig sårende å vite at han ikke føler det samme, at han ikke er villig til å holde seg til bare meg, og at han mest sannsynlig sier de samme fine tingene til andre jenter. De går selvsagt rett på, ettersom han er verdens heiteste og har sjarm til tusen. Men seriøst, det er en helt jævlig situasjon som jeg ikke unner noen å havne i. Stay away!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jitrois og gjesten, det dere sier er det jeg alltid har forholdt meg til, nemlig at jeg ikke ønsker å havne i en "bruk og kast" situasjon... Men så er det jo folk som har slike elsker/elskerinner forhold i åresvis også! Det som er vitig er vel da og ikke se på seg selv som "brukt" men heller at man har brukt hverandre like mye, men selvfølgelig.. utvikles det følelser er det vel ikke til å unngå å bli såret.

Godt å få reflektert litt, blir litt mer sikker på at jeg har gjort det som er rett for meg innerst inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ønske om noe mer, synes jeg ikke du skal finne deg i å være kun sengevenn. Det går aldri bra, du vil utvilsomt bli såret.

Gikk bra for meg. :gjeiper:

Men er en forutsetning at mannen faktisk er en snill og god gutt, ikke en gresk gud som lurer jentene rundt fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått ei krone for alle jentene som har blitt forelska i en knullekamerat som ikke vil mer, så hadde jeg trolig blitt dømt etter hallikparagrafen... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...