Gå til innhold

Unngå at typen skal vite jeg har mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey!

Tingen er at typen min takler ikke å ha sex når jeg har mensen, jeg syntes personlig det ikke er noe ekkelt med det, utenatt det blir litt grisete. Greien er at jeg er kåt, hele tiden / mer eller mindre. Derfor når jeg har mensen er det 10 ganger verre enn til vanlig når jeg ikke kan få meg noe.

SÅ!

Derfor lurte jeg på om det er måter jeg kan ha sex med han, utenat han vet jeg har mensen :-D

Har hørt masse forskjellige saker om at jeg kan putte bomull for eksempel oppi vaginaen.. Jeg er ganske skeptisk da men.

Noen som har noen idèer? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ha sex med han i dusjen. eller invester i leketøy. du/dere kommer aldri til å få et godt forhold om du lurer han til noe han ikke vil. tenk om han hadde gjort det med deg.......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonspiral! fikk høre av legen min at så godt som alle mister mensen helt med den, det sikreste prevansjonsmetoden på markedet.

Funker finfint for meg ;)

Å lure mannen syns jeg ikke noe om, sexleketøy høres heller lurere ut. Kanskje han blir tent av det og vil være med selv om du har mensen? who knows :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Mannen har vært tydelig på at å ha sex under mensen vil han ikke ha. Du er desperat og ønsker å lure ham. Tenk deg reaksjonen hans når han oppdager det, for det vil han før eller senere. Tenkt det i en situasjon hvor du sier nei og han lurer deg. Hva gjør dette med tilliten i forholdet?

Du har egne hender og kan kjøpe deg et leketøy. Aksepter at sånn er det. Alternativet er å skaffe seg prevensjon som gjør at mensen ikke kommer, som p-piller (hoppe over juksepillene), p-sprøyte eller hormonspiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey!

Tingen er at typen min takler ikke å ha sex når jeg har mensen, jeg syntes personlig det ikke er noe ekkelt med det, utenatt det blir litt grisete. Greien er at jeg er kåt, hele tiden / mer eller mindre. Derfor når jeg har mensen er det 10 ganger verre enn til vanlig når jeg ikke kan få meg noe.

SÅ!

Derfor lurte jeg på om det er måter jeg kan ha sex med han, utenat han vet jeg har mensen :-D

Har hørt masse forskjellige saker om at jeg kan putte bomull for eksempel oppi vaginaen.. Jeg er ganske skeptisk da men.

Noen som har noen idèer? :-D

Hadde ikke orket å ha en slik mann,som ser på meg som ekkel og uattraktiv når jeg har mensen.Så livredd litt blod.Han kan bruke kondom ,han kan dusje etterpå.Hva er problemet med å penetrere en dame som har mensen? Jeg har aldri truffet noen menn,man kan legge et håndkle under seg osv som synes jeg er ekkel og usexy når jeg har mensen.De har vært like kåte på meg da,og jeg er også som du,blir extra kåt under mensen.Hadde vært uutholdelig å ha en kjæreste som nekter sex i 1 uke...så skal man ligge å sove sammen hver natt og ha kjempelyst på sex ,men ikke kunne gjøre noe.Dette hadde jeg blitt GAL av.Tror jeg hadde begynt å gråte eller bli sint på han .Man er veldig hormonell fra før,og det hjelper så godt med sex,for å bevare humæret oppe og stabilt.Samt det fjerner menssmertene mine så jeg får sove godt ettepå.Det gjør meg rolig og bedre form.

Skaff deg en mann som ikke er så pysete og fisefin.Syns han virker rar.Ekte menn er så kåte at de gir fan i om dama har mensen.Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo ikke om at vedkommende synes DU er ekkel, men at menstruasjon i seg selv ikke er spesielt delikat.

Det handler jo både om lukt og "estetikk".

Men mindre dere menstruerer rosa glitter, da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke orket å ha en slik mann,som ser på meg som ekkel og uattraktiv når jeg har mensen.Så livredd litt blod.Han kan bruke kondom ,han kan dusje etterpå.Hva er problemet med å penetrere en dame som har mensen? Jeg har aldri truffet noen menn,man kan legge et håndkle under seg osv som synes jeg er ekkel og usexy når jeg har mensen.De har vært like kåte på meg da,og jeg er også som du,blir extra kåt under mensen.Hadde vært uutholdelig å ha en kjæreste som nekter sex i 1 uke...så skal man ligge å sove sammen hver natt og ha kjempelyst på sex ,men ikke kunne gjøre noe.Dette hadde jeg blitt GAL av.Tror jeg hadde begynt å gråte eller bli sint på han .Man er veldig hormonell fra før,og det hjelper så godt med sex,for å bevare humæret oppe og stabilt.Samt det fjerner menssmertene mine så jeg får sove godt ettepå.Det gjør meg rolig og bedre form.

Skaff deg en mann som ikke er så pysete og fisefin.Syns han virker rar.Ekte menn er så kåte at de gir fan i om dama har mensen.Mener nå jeg.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo ikke om at vedkommende synes DU er ekkel, men at menstruasjon i seg selv ikke er spesielt delikat.

Det handler jo både om lukt og "estetikk".

Men mindre dere menstruerer rosa glitter, da.

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv jeg er ekkel å skitten når jeg har mensen så noe samleie er uaktuelt.Heldig vis fins jo det mye annet som kan gjøres for å tilfredstille behovene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Med god hygiene lukter det IKKE .Desuten er det mer vanlig fittesaft som kommer enn blod,når man er KÅT.Så det blir egentlig lite blodsøl.Nesten ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv jeg er ekkel å skitten når jeg har mensen så noe samleie er uaktuelt.Heldig vis fins jo det mye annet som kan gjøres for å tilfredstille behovene.

Vi som liker sex når vi har mensen,er så KÅTE at vi bryr oss ikke ...

Du er ikke kåt når du har mensen,derfor klarer du å la være å ha sex.Mens vi andre klarer ikke å la være.Vi bare MÅ ha sex.

Det er forskjellen.Og jeg vil ha en mann som tenker likens som meg om dette.Ellers passer vi ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg har god hygiene, men likevel syns jeg det lukter.

Liker heller ikke ha sex når jeg blör så mye som jeg gjör....dvs jeg skifter et tykt nattbind en gang i timen de förste dagene, og da har jeg nesten blödd ut hele bindet.

Og joda, jeg kan bli forferdelig kåt, men klarer likevel å holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...