Gå til innhold

Skoler skal legges ned igjen, og jeg er sint


Gjest Madam Felle

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

I dag fikk vi melding fra skolen barna går på at den står i fare for å bli lagt ned. Politikerne skal igjen spare penger, og velger da å stenge skoler.

Fridalen er en av skolen som risikerer å bli stengt på grunn av at den egentlig skulle pusses opp. Nå kan de spare penger på oppussingen i stedet :o

Skolen til mine barn har også fått den triste meldingen i dag, og nå kan de risikere å måtte bytte skole fra høsten av.

Mitt spørsmål blir da, hvordan i all verden kan Norge være ett av de rikeste landene i verden? Men økonomi til å la barna gå på skole har de ikke?????????????????????

Jeg er forbanna, skuffet, sint og det som verre er nå. Blir forbanna fordi de private skolene får dekket en god del av sine kostnader, og den offentlige skolen blir lidende på denne måten. ja det er bra med private skoler, men hadde det ikke vært bedre å bruke de pengene på den offentlig skolen? Ville noen drive en privat skole fikk de klare det med skolepenger fra elevene.

http://www.ba.no/nyheter/politikk/article809221.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke våre kjære folkevalgte gjør annet enn å legge ned

Skoler

Fritidstilbud til barn og unge

Sykehjem

Sykehus ( sentralisere ALT )

osv osv

:evil:

:sinna:

NÅR skal de skjønne at det er akkurat DETTE vi trenger ?

De skal vel spare inn for å fylle representasjonskontoene sine og få til en skikkelig julebordsfeiring + bonus til seg selv ?

( dette siste var delvis ironisk.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo typisk høyreploitikk. De vil at foreldre skal starte privatskoler, derfor rasjonaliserer de den kommunale skolen. Dette er helt bevisst politikk fra deres side. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Vi skal på informasjonsmøte i morgen, der de håper de får mediadekning også.

Håper inderlig at vi slipper at barna våre må bytte skole. De har et veldig godt forhold på den skolen, lite mobbing, på grunn av at det er så lite barn. kan ha god kontroll på dem, og ting som blir oppdaget taes med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...