Gå til innhold

Dampmopp?


Gjest gjest12

Anbefalte innlegg

Øhm, betyr det at vi er like dumme som ikke lærer av våre foreldres feil? :klo:

:fnise:

Like dumme! :danse: Men du vet, ungdommer som oss må selv gjøre sine erfaringer i livet, også når det gjelder dampmopp! :ler:

Men - jeg ble så inspirert av denne tråden, at jeg har gitt moppen min en ny sjangse. Og med litt motivasjon og velvilje fra min side fungerer den faktisk utrolig godt! Jeg har for få kluter til, så jeg skal bestille fler (TV-shop elsker meg ;) ), og det gir en slags herlig følelse av å se at det jeg trodde var rene gulv gir så møkkete moppkluter!

Så, kanskje vi er lurere enn foreldrene våre lell? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like dumme! :danse: Men du vet, ungdommer som oss må selv gjøre sine erfaringer i livet, også når det gjelder dampmopp! :ler:

Men - jeg ble så inspirert av denne tråden, at jeg har gitt moppen min en ny sjangse. Og med litt motivasjon og velvilje fra min side fungerer den faktisk utrolig godt! Jeg har for få kluter til, så jeg skal bestille fler (TV-shop elsker meg ;) ), og det gir en slags herlig følelse av å se at det jeg trodde var rene gulv gir så møkkete moppkluter!

Så, kanskje vi er lurere enn foreldrene våre lell? :)

Nå gav du meg håp (om både rent bad og klokskap :fnise:) hvis bare den forbaskede dampdingsen kunne komme snart.

:snurt:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gav du meg håp (om både rent bad og klokskap :fnise:) hvis bare den forbaskede dampdingsen kunne komme snart.

:snurt:

Så bra! :):ler:

Tenker den kommer på mandag jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

De må være utrolig sterke de på tvshop da.

Det er sikkert de samme folka som trener på treningsapparatene de selger der :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på Tvins for å kjøpe flere mopper til moppen min, men ser at de er driiiit dyre! Også er det 49 kroner i frakt på hver eneste produkt, så om man f.eks kjøper 2 ulike moppeklutepakker, så blir det 2x49 kroner i frakt. 6 moppekluter kom på over 500 kroner, det er for drøyt :kjefte: Så litt sur på den ellers så fantastiske dampmoppen min nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg var inne på Tvins for å kjøpe flere mopper til moppen min, men ser at de er driiiit dyre! Også er det 49 kroner i frakt på hver eneste produkt, så om man f.eks kjøper 2 ulike moppeklutepakker, så blir det 2x49 kroner i frakt. 6 moppekluter kom på over 500 kroner, det er for drøyt :kjefte: Så litt sur på den ellers så fantastiske dampmoppen min nå.

Se etter på ebay istedet, de selger samme greiene i USA, så det er nok lettere å finne billige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter på ebay istedet, de selger samme greiene i USA, så det er nok lettere å finne billige der.

Bra tips. Ser ut som det koster ca 145 kroner for 6 stk mikrofibermopper. Kravlet meg inn på Tvins siden men greier ikke finne tilsvarende der. :klo: Er jeg på ville veier?

(Ikke at det gjør noe for meg personlig siden jeg ikke har noen dings å sette moppen på, men kan være greit å vite hvis den dukker opp en dag :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tvins.com/accessories.php?idp=12191 Tilbehør på Tvins. 149 for 3 stk moppekluter, + 49 i frakt. Dvs 200 for tre kluter. Landeveisrøveri, spesielt siden frakten (som sagt) plusses på med nye 49 kroner hvis man kjøper flere produkter...

Ebay, er det enkelt å handle der? Har aldri shoppet på Ebay før, syns det virker litt skummelt og vanskelig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tvins.com/accessories.php?idp=12191 Tilbehør på Tvins. 149 for 3 stk moppekluter, + 49 i frakt. Dvs 200 for tre kluter. Landeveisrøveri, spesielt siden frakten (som sagt) plusses på med nye 49 kroner hvis man kjøper flere produkter...

Ebay, er det enkelt å handle der? Har aldri shoppet på Ebay før, syns det virker litt skummelt og vanskelig? :sjenert:

En del billiger på ebay ja.. Du kan se her: Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

https://www.tvins.com/accessories.php?idp=12191 Tilbehør på Tvins. 149 for 3 stk moppekluter, + 49 i frakt. Dvs 200 for tre kluter. Landeveisrøveri, spesielt siden frakten (som sagt) plusses på med nye 49 kroner hvis man kjøper flere produkter...

Ebay, er det enkelt å handle der? Har aldri shoppet på Ebay før, syns det virker litt skummelt og vanskelig? :sjenert:

Ebay er superenkelt. Du lager deg en konto der, og legger enten inn bud på ett produkt eller kjøper til fastpris. Du får også anslag på hva porto vil bli før du kjøper. Etter ett kjøp har du opptil syv dager å betale på. Du kan betale på flere måter, men det er enklest å lage deg en konto på Paypal. Det er helt trygt å betale gjennom dette :) Har aldri opplevd noe negativt med å bruke hverken ebay eller paypal :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay er enkelt og rimelig trygt, som *Røyskatt* sier. Bare husk å kjøpe fra selgere med god rating. Gjerne 99% eller bedre. Husk også å se etter portoen. Den kan variere en del fra selger til selger. Og sjekk at de sender worldwide før du handler. (Man kan omgå det "problemet" også - på lovlig vis, men det er litt mer styr.)

.....

PS.: Sier meg også enig i at det er lurt å ha en paypalkonto når man skal på ebay. Mange selger kun med betaling via paypal siden det gir litt ekstra sikring for både kjøper og selger. Jeg har brukt paypal i flere år nå og aldri opplevd noen problemer bortsett fra den gang jeg skulle verifisere paypalkontoen min. (Men tror det også er blitt litt enklere nå.)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert de samme folka som trener på treningsapparatene de selger der :ler:

:ler: Selvsagt! Ikke rart de er sterke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk søtinger! Hm, paypal... får prøve å registrere meg, for jeg trenger virkelig flere moppekluter!

(har vært inne på tanken å montere borrelåsbånd på andre type kluter og bruke det isteden, men kanskje ebay isteden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde med tynne kluter ala kjøkkenklut (sånne hvite dere vet), og de fungerte perfekt til H2O! *hurra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...