Gå til innhold

Hva syns dere om den Russiske snella her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pen dame.

Har selv vært en del i Russland, og kan ikke si meg enig i at de kler seg så smakfullt. Noen gjør det ja, men IKKE flesteparten. De fleste kler seg fortsatt som om 80-tallet var på topp.

Og jeg har kun vært i området rundt St. Petersburg.

Men ja, mange russiske kvinner ER vakre, de har sterke, nydelige trekk. Men av og til drukner det i tacky miniskjørt, leopardmønster og vulgære stiletthæler.

Ikke at vi norske kvinner kler oss så pent, men vi ser hvertfall ikke tacky ut, flesteparten av oss.

Men det forandrer seg sikkert raskt for russerne etterhvert som de får mer og mer kontakt med omverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Pen dame.

Har selv vært en del i Russland, og kan ikke si meg enig i at de kler seg så smakfullt. Noen gjør det ja, men IKKE flesteparten. De fleste kler seg fortsatt som om 80-tallet var på topp.

Og jeg har kun vært i området rundt St. Petersburg.

Men ja, mange russiske kvinner ER vakre, de har sterke, nydelige trekk. Men av og til drukner det i tacky miniskjørt, leopardmønster og vulgære stiletthæler.

Ikke at vi norske kvinner kler oss så pent, men vi ser hvertfall ikke tacky ut, flesteparten av oss.

Men det forandrer seg sikkert raskt for russerne etterhvert som de får mer og mer kontakt med omverdenen.

Selv om vi anser dette som tacky, så er ikke det fasiten på at det faktisk er tacky. Jeg synes for eksempel at dyreprint ikke nødvendigvis er tacky. Andre synes det er blodharry. Dette er en smakssak, og jeg vet av flere eksempler der man ser klassisk og stilren ut selv om man har på seg miniskjørt eller noe i dyreprint.

Synes det blir litt galt å definere hva tacky er som om det skulle vært en universal regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Min bestemor på 86 var nylig i Russland med ei venninne for å se på kulturen dems.

Når jeg ringte henne etter hun var kommet hjem for å høre hvordan Russland var, var det første hun sa: "ALLE jentene der borte var pene! Absolutt alle!"

De var visstnok så pent kledde og fint sminka at hun ikke klarte å la være å sammenligne med norske. Alle jentene var ikledd skjørt/kjole og høye hæler og hadde langt flott hår! Jaja. Mye pent å se i Russland ifølge min spreke bestemor :)

Ja, hvis man synes det er lekkert å gå på jobb balanserende på stiletter, med miniskjørt som såvidt dekker baken, rosa sminke og ihjelbleika hår - så kan jeg forstå at man liker jentene i Russland :fnise: Jeg har jobbet med russiske kvinner i flere år og vi skandinaviske jenter irriterte oss grønne over at de okkuperte toalettet i en time (minst) hver morgen for å få på plass ansiktet før de kunne starte å "jobbe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Vil hun bli en god mor? I så fall er hun en vakker dame.

Hva mener du med det? :klo: En modell kan jo fint være en god mor, bare å se på Heidi Klum etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hva mener du med det? :klo: En modell kan jo fint være en god mor, bare å se på Heidi Klum etc.

Jeg tror hun mente at alle gode mødre er vakre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hun mente at alle gode mødre er vakre kvinner.

Aaaah, da tar jeg den! :fnise: Uff jeg er virkelig treg i dag! På tide med en liten lur kanskje! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

:fnise:

Ja, hvis man synes det er lekkert å gå på jobb balanserende på stiletter, med miniskjørt som såvidt dekker baken, rosa sminke og ihjelbleika hår - så kan jeg forstå at man liker jentene i Russland :fnise: Jeg har jobbet med russiske kvinner i flere år og vi skandinaviske jenter irriterte oss grønne over at de okkuperte toalettet i en time (minst) hver morgen for å få på plass ansiktet før de kunne starte å "jobbe".

Ikke så ulikt den yngre garde her til lands med andre ord.

Jeg reiser mye kollektivt, og det jeg ser av ungjenter er som oftest med ihjelbleika hår, åletrange jeans og trynet fullt av sminke med en hud som er brunoransje.

Er "vi" noe bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Etter nærmere sjekk av dama så må jeg be dere se bort ifra mitt første innlegg i denne tråden.

Hun er PERFEKT utseendemessig. :)

Den kroppen kunne jeg gjort veldig mye for å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? :klo: En modell kan jo fint være en god mor, bare å se på Heidi Klum etc.

Nettopp! Det er hele mitt poeng. En god mor er en vakker kvinne. En kvinne som har ett strukturert og rent yttre men som er en dårlig mor er alt annet enn vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ja :jepp:

"falsk" liksom.. :ler:

eneste jeg hadde å si til det var egentlig at en fyr kunne fått vist et bilde av drømmedama si med et spm om hun var pen, og mannens hjerne vil da jobbe i 120km/t for å finne en feil de kan påpeke.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

hehe, ja :jepp:

"falsk" liksom.. :ler:

eneste jeg hadde å si til det var egentlig at en fyr kunne fått vist et bilde av drømmedama si med et spm om hun var pen, og mannens hjerne vil da jobbe i 120km/t for å finne en feil de kan påpeke.. :fnise:

Min mann er ikke slik. Han sier rett ut hvor deilig disse damene eventuelt er. Men så er jeg selv akkurat lik.

Så lenge man trives... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp! Det er hele mitt poeng. En god mor er en vakker kvinne. En kvinne som har ett strukturert og rent yttre men som er en dårlig mor er alt annet enn vakker.

:sjenert: Min feil, jeg tok ikke den sammenligningen :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var nydelig!! Ikke for tynn i det heletatt!!!

Dem som mener hun er for tynn, er sjalu ;) ingenting å si om den saken!

:sukk:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp, mindre pent ansikt (og dette kommer fra en som ELSKER russiske jenter). Det som er så synd, er at hun i utgangspunktet har fine ansiktstrekk. Det er bare noe med måten de er satt sammen på, og helheten som er ufattelig lite tiltrekkende (i mine øyne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...