Gå til innhold

Hva syns dere om den Russiske snella her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun var overraskende pen til å være russisk, men allikevel ikke det jeg vil kalle klassisk pen.

What?! Er mange fantastisk vakre jenter i Russland. Man kan gå opp og ned hele Karl Johan flere ganger uten å få én eneste wow-opplevelse. Jeg har gått mye på Nevsky Prospekt i St Petersburg, og omtrent én gang pr kvartal ser jeg ei jente som jeg, hver gang kan det skjer, sverge på at er den fineste jeg noengang har sett. Finere enn den jeg så ett minutt tidligere. Det tar liksom aldri slutt. Masse WOW! Generelt vil jeg si at en 10er i Norge tilsvarer en 6er der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Er mange fantastisk vakre jenter i Russland. Man kan gå opp og ned hele Karl Johan flere ganger uten å få én eneste wow-opplevelse. Jeg har gått mye på Nevsky Prospekt i St Petersburg, og omtrent én gang pr kvartal ser jeg ei jente som jeg, hver gang kan det skjer, sverge på at er den fineste jeg noengang har sett. Finere enn den jeg så ett minutt tidligere. Det tar liksom aldri slutt. Masse WOW! Generelt vil jeg si at en 10er i Norge tilsvarer en 6er der.

Unnskyld, men du må være blind. Jeg har jobbet med russiske kvinner i Kasakstan i flere år og må si at jeg ble sjokkert hvor lite pene de var. Om morgenen gikk de rett på toalettet hvor de stod og sminket seg i nesten 1 time .. resultatet var mildt sagt grusomt. Samtlige hadde en grusom hud som de prøvde å dekke over med tykke lag sminke. Resultatet kan man bare tenke seg, jeg grøsser enda bare ved tanken.

De når ikke norske, svenske og danske kvinner til anklene .. nesten utrolig at de landene ligger såpass nære hverandre når man ser hvor forskjellige de er utseendemessig.

I tillegg til å ikke ha utseende med seg så eier de ikke smaksans når det gjelder påkledning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men du må være blind. Jeg har jobbet med russiske kvinner i Kasakstan i flere år og må si at jeg ble sjokkert hvor lite pene de var. Om morgenen gikk de rett på toalettet hvor de stod og sminket seg i nesten 1 time .. resultatet var mildt sagt grusomt. Samtlige hadde en grusom hud som de prøvde å dekke over med tykke lag sminke. Resultatet kan man bare tenke seg, jeg grøsser enda bare ved tanken.

De når ikke norske, svenske og danske kvinner til anklene .. nesten utrolig at de landene ligger såpass nære hverandre når man ser hvor forskjellige de er utseendemessig.

I tillegg til å ikke ha utseende med seg så eier de ikke smaksans når det gjelder påkledning.

Kasakstan er et annet land. Følgelig er det ikke de samme jentene du ser der som i St Petersburg. Jeg bodde i St Petersburg, så jeg vet hva jeg snakker om. Og synet mitt er helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasakstan er et annet land. Følgelig er det ikke de samme jentene du ser der som i St Petersburg. Jeg bodde i St Petersburg, så jeg vet hva jeg snakker om. Og synet mitt er helt perfekt.

Dette var et norsk firma og det var russiske kvinner der. Og nei, de var ikke pene, faktisk så langt ifra pene at man ble litt sjokkert. Og ikke for å snakke om den grusomme sminken .. slikt ser man ikke i Norge hvor jentene er naturlig vakre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var et norsk firma og det var russiske kvinner der. Og nei, de var ikke pene, faktisk så langt ifra pene at man ble litt sjokkert. Og ikke for å snakke om den grusomme sminken .. slikt ser man ikke i Norge hvor jentene er naturlig vakre.

Mulig at det var slik der. Ikke i St Petersburg. Der bruker de like lite sminke som norske jenter og kler seg mer smakfullt. Og så går de ikke som bønder. Men den største forskjellen er at de er penere. Myyye penere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har lest en gang at hun har tyrkisk far .. mulig at det er derfor hun ser litt lite russisk ut.

Men hun er flott uansett - og så har hun kapret selveste Christiano Ronaldo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig at det var slik der. Ikke i St Petersburg. Der bruker de like lite sminke som norske jenter og kler seg mer smakfullt. Og så går de ikke som bønder. Men den største forskjellen er at de er penere. Myyye penere.

Synes du. Folk har forskjellig smak. Det du syns er en tier kan andre syns er en firer =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du. Folk har forskjellig smak. Det du syns er en tier kan andre syns er en firer =)

Det er sant, og jeg uttaler meg selvfølgelig ut fra min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun ikke horete ut? Noe med blikket...

Hun poserer i minibikini - hun SKAL se litt horete ut da :) Å se horete ut og være fin trenger ikke å være noen motsetning. Jeg for min del syntes hun så fabelaktig ut - Horete eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

What?! Er mange fantastisk vakre jenter i Russland. Man kan gå opp og ned hele Karl Johan flere ganger uten å få én eneste wow-opplevelse. Jeg har gått mye på Nevsky Prospekt i St Petersburg, og omtrent én gang pr kvartal ser jeg ei jente som jeg, hver gang kan det skjer, sverge på at er den fineste jeg noengang har sett. Finere enn den jeg så ett minutt tidligere. Det tar liksom aldri slutt. Masse WOW! Generelt vil jeg si at en 10er i Norge tilsvarer en 6er der.

Min bestemor på 86 var nylig i Russland med ei venninne for å se på kulturen dems.

Når jeg ringte henne etter hun var kommet hjem for å høre hvordan Russland var, var det første hun sa: "ALLE jentene der borte var pene! Absolutt alle!"

De var visstnok så pent kledde og fint sminka at hun ikke klarte å la være å sammenligne med norske. Alle jentene var ikledd skjørt/kjole og høye hæler og hadde langt flott hår! Jaja. Mye pent å se i Russland ifølge min spreke bestemor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som sier at hun var overraskende pen til å være russisk; Dere kan umulig ha oversikt over hvordan russiske piker og kvinner mer og mer dominerer motebildet.

Over til topic: Hun er fantastisk deilig!

-Domino

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow sier jeg bare nydelig! Og de nydelige øynene! Og kroppen! Hadde jeg sett henne på gaten, hadde jeg mest sannsynlig hatt poblemer med å ikke stirre.

Nå skulle en nesten tro jeg var lesbisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...