AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #61 Skrevet 18. september 2011 Morsomt,jeg synes ansiktet er fint,men kroppen er "to much" for min smak :gjeiper: Ser nesten ut som den er photoshoppet?
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #62 Skrevet 18. september 2011 Fordi jeg er penere enn det der.
Gjest Høne Pøne Skrevet 18. september 2011 #63 Skrevet 18. september 2011 Haha, har vært litt svak for Ryan Gosling helt siden jeg så den idiotiske serien Breaker High som fjortis. Men ja, sjarmerende og morsom fyr, men forstår ikke helt hvorfor han plutselig regnes som et sex-symbol bare fordi han har trent litt ekstra? :gjeiper: syns han er penere når han ikke er så 'pumpet' jeg da:) haha, get ur own man:p haha, skal vi dra å stalke han? Haha, første mann til mølla frøken! Fordi jeg er penere enn det der. hehe det tror jeg ikke noe på du =p
Gjest KateW Skrevet 18. september 2011 #64 Skrevet 18. september 2011 Jeg skjærer ingen over en kam. Det er akkurat det du gjør, har aldri hørt om en som generaliserer så mye som du gjør!
Steinar40 Skrevet 18. september 2011 #65 Skrevet 18. september 2011 Det er akkurat det du gjør, har aldri hørt om en som generaliserer så mye som du gjør! Jeg generaliserer når jeg ikke snakker om ett spesifikt enkeltindivid, ja. Ellers blir det umulig å kommentere og diskutere.
Savagedlight Skrevet 18. september 2011 #66 Skrevet 18. september 2011 Har noen lagt inn en obligatorisk "Old Spice"-video i denne tråden? Gjør deg jeg, i tilfelle ingen har gjort det.
miamia23 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #67 Skrevet 27. september 2011 hahaha! oldspice! legendarisk! men det blir akkurat too much for min del:p
lys Skrevet 27. september 2011 #68 Skrevet 27. september 2011 Hva skulle alle kvinner som ikke er 9 eller 10-ere gjøre dersom alle menn ser sånn ut? Da ville de jo måtte gå langt pover sin eget nivå og klart risikere å bli bryskt avvist. Tenker pipen raskt hadde fått en annen tone! :gjeiper: Haha, hvis alle menn så slik ut, måtte jo noen ha tatt til takke med oss ordinære kvinner og. (Hvis de ikke heller i større grad begynte å foretrekke hverandre eller ble aseksuelle, så klart) Null problem det!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #69 Skrevet 27. september 2011 Ehm... NEI TAKK! Gi meg en mann som ikke er så glattpolert som det der. Han skal være mørk og røff
Gjest "gjest" Skrevet 29. september 2011 #70 Skrevet 29. september 2011 Hjølpes, som han såg ut. Og så den dødsens heslige brunfargen som nok kom fra boks.
MiniMjau Skrevet 30. oktober 2011 #71 Skrevet 30. oktober 2011 Veldig veldig hot,så en film med han for 10år siden,før musklene.allerede da var han dødssexy.
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2011 #72 Skrevet 30. oktober 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10010093 Jeg er mye deiligere enn han der. Mitt mellomnavn er "sex on legs".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå