Gå til innhold

Til menn - why can`t u all look like this?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke helt min stil...

Vil heller ha en normal fyr enn en som bruker halve døgnet på studio og med hårfjerningskremen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg kan skjønne at kvinner syntes han ser litt flott ut, men som mann er det faktisk ikke så mye å hige etter. Stjernene trener i et halvt års tid for å få en halvveis sterk, oppblåst kropp som passer til en eller annen superheltrolle. Det er greit nok det, men de er fortsatt pingler styrkemessig.

Nei, jeg ser heller opp til folk som har trent 20+ år, med styrke kampsport og utholdenhet. En kropp av jern, og som når som helst kan knuse en litt oppblåst kropp av en hollywood pingle.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Fytti katta! Han ligna noe sinnsykt på en kamerat av meg! Trenger vel ikke nevne at han er en mega player? :fnise:

Skrevet

Fytti katta! Han ligna noe sinnsykt på en kamerat av meg! Trenger vel ikke nevne at han er en mega player? :fnise:

fyttikatta! hook me up! haha:P

Skrevet

Han var veldig pen og hadde en fin kropp!

Når det er sagt, så må jeg si at jeg selv er en slank veltrent jente, men hadde min kjæreste sett ut som det der, ville ikke selvtilliten min vært på topp! Tror jeg hadde følt ganske mye press for å se bra ut hvis han hadde hatt en kropp med masse perfekte proposjonerte muskler og brun hud... Men det er bare min mening! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Han var veldig pen og hadde en fin kropp!

Når det er sagt, så må jeg si at jeg selv er en slank veltrent jente, men hadde min kjæreste sett ut som det der, ville ikke selvtilliten min vært på topp! Tror jeg hadde følt ganske mye press for å se bra ut hvis han hadde hatt en kropp med masse perfekte proposjonerte muskler og brun hud... Men det er bare min mening! :popcorn:

Smart av kvinner å finne seg en fyr som er styggere enn seg selv, ja.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker best sjarmen hans jeg da, er ikke så nøye med kroppen:) Liker best helt vanlige mannekropper:P

Skrevet

Ganske ubevisst vanlig det, for begge kjønn egentlig.

Ved å være den peneste har man liksom "the upper hand".

Skrevet

Ganske ubevisst vanlig det, for begge kjønn egentlig.

Ved å være den peneste har man liksom "the upper hand".

Tja, har opplevd det motsatte også, at jeg (mann) var den som ofte trente men hun ikke trente. Husker hun klaget litt på vekta si, men det plagde ikke meg.

Det var ikke derfor det ble slutt for å si det sånn.

Gjest Bloodless
Skrevet

Haha, har vært litt svak for Ryan Gosling helt siden jeg så den idiotiske serien Breaker High som fjortis. Men ja, sjarmerende og morsom fyr, men forstår ikke helt hvorfor han plutselig regnes som et sex-symbol bare fordi han har trent litt ekstra? :gjeiper:

Skrevet

Jeg er glad de ikke gjør det, jeg... :sjenert:

Enig der.

Skrevet

Ærlig talt! Det går jo ann å tenkte litt lenger enn nesa når man skriver, for det du skrev har du helt tydelig trukket ut av dine egne konklusjoner. Det har ingenting å gjøre med mitt innlegg.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Ryan Gosling er nice ja :)

uavgengig av hvordan kroppen hans ser ut. Han har et veldig sjarmerende smil og virker veldig jordnær og orntlig, ingen typisk Hollywood-klyse.

Hvis ingen av dere andre vil ha han så tar jeg han mer enn gjerne :)

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt! Det går jo ann å tenkte litt lenger enn nesa når man skriver, for det du skrev har du helt tydelig trukket ut av dine egne konklusjoner. Det har ingenting å gjøre med mitt innlegg.

Poenget er at kvinners selvtillit når det gjelder eget utseende er meget sårbar. Akkurat som du innrømmet i ditt innlegg.

Skrevet

Til menn?

Han der er alt annet enn mann i mine øyne... Her derimot, er en MANN!!

• Liker 1
Skrevet

Til menn?

Han der er alt annet enn mann i mine øyne... Her derimot, er en MANN!!

Dream on.

Skrevet

Dream on.

Å? Men siden Steinar ikke synes han er mann, så må han jo være et skikkelig mannfolk... :) *vurderer å se Australia til kvelds*

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uttrykket "Dream on" betyr på godt norsk "he's out of your league" ;) hehe

Fullstendig bortkastet tid å drømme om filmstjerner og andre såkalte celebriteter.

Tenkte jeg skulle funnet et bilde av en tilsvarende uoppnåelig kvinne, men jeg gadd ikke :smoke:

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...