Gjest KateW Skrevet 17. september 2011 #41 Skrevet 17. september 2011 Hva vet du om det? Jeg har datet flere skuespillere jeg.
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #42 Skrevet 17. september 2011 Uttrykket "Dream on" betyr på godt norsk "he's out of your league" hehe Fullstendig bortkastet tid å drømme om filmstjerner og andre såkalte celebriteter. Tenkte jeg skulle funnet et bilde av en tilsvarende uoppnåelig kvinne, men jeg gadd ikke Det er greit nok. Men assosierer du deg med James Bond?
Steinar40 Skrevet 17. september 2011 #43 Skrevet 17. september 2011 Hva vet du om det? Jeg har datet flere skuespillere jeg. Jada - sure thing hehe Men det er klart at det er mer enn nok av disse såkalte celebritetene som benytter seg av de mulighetene som naive og billige "groupies" medfører. Uten å kalle deg for verken naiv eller billig selvfølgelig Eller groupie for den sakens skyld hehe
Steinar40 Skrevet 17. september 2011 #44 Skrevet 17. september 2011 Det er greit nok. Men assosierer du deg med James Bond? Ikke noe mer enn du sannsynligvis gjør med Clark Kent
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #45 Skrevet 17. september 2011 Hva vet du om det? Jeg har datet flere skuespillere jeg. Var dette Helge Jordal, Geir Børresen eller Bjørn Sundquist?
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #46 Skrevet 17. september 2011 Ikke noe mer enn du sannsynligvis gjør med Clark Kent Klark Kent? Det hadde jeg ikke tenkt på. Navnet tilsier jo at jeg er Batmans butler.
miamia23 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #47 Skrevet 17. september 2011 Haha, har vært litt svak for Ryan Gosling helt siden jeg så den idiotiske serien Breaker High som fjortis. Men ja, sjarmerende og morsom fyr, men forstår ikke helt hvorfor han plutselig regnes som et sex-symbol bare fordi han har trent litt ekstra? :gjeiper: Haha, jeg åå! og ikke minst i favoritt filmen the notebook! aah, den filmen<3 Usa vettu, er du kjekkas, kjendis og trener så blir du superstar overnatten og det nye sexsymbolet:P
miamia23 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #48 Skrevet 17. september 2011 Ryan Gosling er nice ja uavgengig av hvordan kroppen hans ser ut. Han har et veldig sjarmerende smil og virker veldig jordnær og orntlig, ingen typisk Hollywood-klyse. Hvis ingen av dere andre vil ha han så tar jeg han mer enn gjerne haha, get ur own man:p haha, skal vi dra å stalke han?
miamia23 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #49 Skrevet 17. september 2011 Uttrykket "Dream on" betyr på godt norsk "he's out of your league" hehe Fullstendig bortkastet tid å drømme om filmstjerner og andre såkalte celebriteter. Tenkte jeg skulle funnet et bilde av en tilsvarende uoppnåelig kvinne, men jeg gadd ikke Jeg satt faktisk å ventet på den!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #50 Skrevet 17. september 2011 haha, get ur own man:p haha, skal vi dra å stalke han? Dere får ta dere en titt på tråden av bilder av kg-gutta, da vettu 1
Gjest KateW Skrevet 17. september 2011 #51 Skrevet 17. september 2011 Jada - sure thing hehe Men det er klart at det er mer enn nok av disse såkalte celebritetene som benytter seg av de mulighetene som naive og billige "groupies" medfører. Uten å kalle deg for verken naiv eller billig selvfølgelig Eller groupie for den sakens skyld hehe Du må huske på at du ikke vet noe om hvem som gjemmer seg bak brukernavnene på kg, for alt du vet kan flere av oss være folk som er i media. Rett og slett. Du kan ikke skjære alle kjendiser eller skuespillere over en kam, men regner med det er fånyttes å orientere deg om dette. 1
seleneluna Skrevet 17. september 2011 #52 Skrevet 17. september 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10010093 Jeg synes ikke der der var verken pent eller sexy.
Gjest KateW Skrevet 17. september 2011 #53 Skrevet 17. september 2011 Klark Kent? Det hadde jeg ikke tenkt på. Navnet tilsier jo at jeg er Batmans butler. Min munn er lukket, kjære!
FantasDick Skrevet 17. september 2011 #54 Skrevet 17. september 2011 Jeg synes han er pen, jeg. Veldig bra kropp også!
Lillaa Skrevet 17. september 2011 #55 Skrevet 17. september 2011 Uttrykket "Dream on" betyr på godt norsk "he's out of your league" hehe Fullstendig bortkastet tid å drømme om filmstjerner og andre såkalte celebriteter. Tenkte jeg skulle funnet et bilde av en tilsvarende uoppnåelig kvinne, men jeg gadd ikke Nå valgte jeg et bilde av en kjent person jeg ville definert som MANN etter utseende, fordi noen hadde postet et bildet av en kjent person jeg ikke synes ser særlig mandig ut. Jeg har ingen planer om å på noe som helst vis fange en kjent kjekk mann, men jeg som kvinne må da kunne hvile øynene på noe pent, når menn gjør det? Kunne alltids lagt ut bilde av en kompis (eller flere)jeg anser som kjekkaser, men holder private bilder privat
Petronella1 Skrevet 17. september 2011 #56 Skrevet 17. september 2011 Hvorfor i all verden skulle alle menn se ut som det der? Grøss... 3
Steinar40 Skrevet 17. september 2011 #57 Skrevet 17. september 2011 Du må huske på at du ikke vet noe om hvem som gjemmer seg bak brukernavnene på kg, for alt du vet kan flere av oss være folk som er i media. Rett og slett. Du kan ikke skjære alle kjendiser eller skuespillere over en kam, men regner med det er fånyttes å orientere deg om dette. Jeg skjærer ingen over en kam.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #58 Skrevet 17. september 2011 Hva skulle alle kvinner som ikke er 9 eller 10-ere gjøre dersom alle menn ser sånn ut? Da ville de jo måtte gå langt pover sin eget nivå og klart risikere å bli bryskt avvist. Tenker pipen raskt hadde fått en annen tone! :gjeiper:
Gjest MorAase Skrevet 17. september 2011 #59 Skrevet 17. september 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10010093 Med et sånn halvfårete og noe uinelligent uttrykk?
Nattens rytter Skrevet 17. september 2011 #60 Skrevet 17. september 2011 Fyren ser jo gammel ut! Han er 29 og ser ut som han er 39 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå