Trolljenta79 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 19. oktober 2011 Da er pappirer kommet til rette plass men, selvsagt mangler en underskrift før de blir godkjendte TYPISK!!!! Møkklei av pappiretater grrrrr Jaja min kjære er flink til å avlede meg da...får meg til å tenke på andre ting ved å engasjere meg i arbeid sammen med han hihi Ingen TR i foreløpig i okt å ingel EL-tester har blitt tatt.. Venter til ny TR først...så pp2 kan komme i gang... Vurderer å anskaffe babycomp om ikke ting skjer... Må jo ha regelmessig mens først om det skal ha noen hensigt da.. -Trolljenta79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 21. oktober 2011 #62 Del Skrevet 21. oktober 2011 Årh! Så utrolig kjedelig at det manglet en underskrift. Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 21. oktober 2011 Årh! Så utrolig kjedelig at det manglet en underskrift. Planer for helga? Tja driver å fikser litt hjemme Shiner opp stua Også har vi overnattingsgjest til søndag Noen morsomme planer dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 21. oktober 2011 Årh! Så utrolig kjedelig at det manglet en underskrift. Planer for helga? Glemte å si at min kjære fiksa den biten med mangel på underskrift på skifte mellom han å eksen ved å sende henne sjema selv, hvor hun KUN trenger å skrive signaturen sin å dato. Han la til og med oppi konvolutt med frimerke på og adr til folkeregisteret skrev han også på Hun gikk i fra han, men jammen er hun et problem fordet Hun som er årsaken til at vi ikke er gifte.. Vil ikke svare på mail, sms el tlf så nå holder vi pusten for 3.gang for DETTE er nå det eneste som mangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Lurer på om jeg får mensen snart? Jaja tiden vil vise den dukker vell opp til slutt denne TR Endret 25. oktober 2011 av Trolljenta79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 26. oktober 2011 #66 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hurra for kjipe x`r Når er det du forventer mensen da? Jeg er i dpo land jeg nå. Nettopp hatt el så er leeeeenge til jeg vet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nouveau Skrevet 26. oktober 2011 #67 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg måtte bare inn hit å ønske deg lykke til med prøvingen! Det er en spennende tid! Babystøv til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 1. november 2011 Her ventes det på TR hele tiden så 2.pp kan komme i gang, men hun er å forblir borte... Har ikke sett snurten av henne hele okt så jeg har like greit droppa EL-tester. Er selvsagt ikke gravid... Prøver å ta det med stor ro noen dager er det ikke så lett nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg måtte bare inn hit å ønske deg lykke til med prøvingen! Det er en spennende tid! Babystøv til deg! Tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. november 2011 #70 Del Skrevet 8. november 2011 Hei Hvordan går det? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 13. november 2011 Hei Hvordan går det? Tenker på deg Heia så koselig å komme inn til en melding fra deg Har våre dårlig til å komme inn hit i å med at det ikke skjer noe nytt TR forblir borte å tester forblir jo negative Hvordan går det med prøvingen hos dere? Når jeg roer ned surfingen her inne får jeg det på en måte litt på avstand føler jeg... Men det er i bakhodet hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. november 2011 #72 Del Skrevet 13. november 2011 Heia så koselig å komme inn til en melding fra deg Har våre dårlig til å komme inn hit i å med at det ikke skjer noe nytt TR forblir borte å tester forblir jo negative Hvordan går det med prøvingen hos dere? Når jeg roer ned surfingen her inne får jeg det på en måte litt på avstand føler jeg... Men det er i bakhodet hele tiden Håper det ordner seg med TR snart. Kanskje du bør ta en tur til legen? Begynner å tære på dette med prøving. Er så frustrerende når jeg prater med venninner som det klaffer for på pp1 flere ganger. Hvorfor kan det ikke være så enkelt for oss også? Jeg tester med EL tester.. vi har sex dagene før og etter EL, men neida. Jeg tenker uansett på prøvingen om jeg er her eller ikke. Syns det hjelper å henge her litt slik at jeg får tømt hode for tanker og følelser. Ble mye syting på meg nå men er ikke i supert humør i kveld siden TR kom i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 26. november 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Håper det ordner seg med TR snart. Kanskje du bør ta en tur til legen? Begynner å tære på dette med prøving. Er så frustrerende når jeg prater med venninner som det klaffer for på pp1 flere ganger. Hvorfor kan det ikke være så enkelt for oss også? Jeg tester med EL tester.. vi har sex dagene før og etter EL, men neida. Jeg tenker uansett på prøvingen om jeg er her eller ikke. Syns det hjelper å henge her litt slik at jeg får tømt hode for tanker og følelser. Ble mye syting på meg nå men er ikke i supert humør i kveld siden TR kom i dag.. Mange varme skjønner deg godt! I min prøvetråd skriver man det man har på hjertet Det er fult lov å skrive hva man føler Endret 26. november 2011 av Trolljenta79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 26. november 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) I går fikk jeg et tørk med gammelt blod... Å jett om jeg har våre spendt etter det ... I dag kl 09.50 kom ENDELIG TR 3-4 tørk med friskt rosa så nå kan jeg omsider si at vi er i 2.pp snart... Ååååå denne ventingen på TR å negative cb har våre så pyton ! Men nå er det ny giv Ønsker så dypt å inderlig å bli mamman til min samboers barn. Han har jo ingen fra før, og ønsker så inderlig på å få bli pappa. Måtte vårt ønske oppfulles. Endret 26. november 2011 av Trolljenta79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. november 2011 #75 Del Skrevet 27. november 2011 I går fikk jeg et tørk med gammelt blod... Å jett om jeg har våre spendt etter det ... I dag kl 09.50 kom ENDELIG TR 3-4 tørk med friskt rosa så nå kan jeg omsider si at vi er i 2.pp snart... Ååååå denne ventingen på TR å negative cb har våre så pyton ! Men nå er det ny giv Ønsker så dypt å inderlig å bli mamman til min samboers barn. Han har jo ingen fra før, og ønsker så inderlig på å få bli pappa. Måtte vårt ønske oppfulles. Hipp hurra for tr Måtte drømmen bli oppfylt for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 1. desember 2011 Hipp hurra for tr Måtte drømmen bli oppfylt for oss alle Det skriver jeg under på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 1. desember 2011 Da varte TR denne gang fra (25) 26.11-30.11 Det har våre en ok TR både i mengde å i lengde ingen prob vist de holder seg slik til pos cb Jakten på EL er i gang å selve EL skal være neste lørdag men tar el-tester for å ikke bomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 11. desember 2011 Det ble bare 2-3 ganger denne pp som er vår 2. Men, det er helt ok da noe har hendt som gjør at vi må vente med videre prøving inntil videre ... Det er litt sørgmodig, men nødvendig. Kommer sterkere tilbake når alt er lagt til rette, for videre prøving. Lykke til videre prøvere og dere som har fått spiren på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. desember 2011 #79 Del Skrevet 13. desember 2011 2-3 ganger er jo bra. Åh, hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 18. desember 2011 Holder på med rønken og MR å skal opereres Passer ikke med et lite knøtt i magen da gitt. Kom litt brått på meg/oss alt dette, men det ordner seg nok til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå