Gå til innhold

Trolljenta79`s prøvertråd


Trolljenta79

Anbefalte innlegg

Hvor mange dager før IKM

kan man teste?

Hvor lenge før IKM avhenger av hvor lang lutealfase (tid mellom EL og mens) du har. Det som er interessant er (som Røyskatt også sier) hvor mange dager etter EL du er.

Jeg er også testetøs og tester daglig fra senest 6 dager etter EL. Alle tre gangene jeg har blitt gravid har jeg fått første antydning til positiv test 10-11 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser såååå frem til å få testene mine i postkassen :hoppe: Jeg klarer knapt å vente :daane: Har en evig jakt etter tegn på TR, eller spire...:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester er spennende!!

Hvordan har du hatt det i dag?:)

I går var jeg mørbanket etter jobb å rengjøring å ommøblering rett etterpå :fnise:

I dag er en bedre dag, men er litt snurt da jeg har tatt en negativ CB i dag. Mulig jeg testet fortidlig, eller burde brukt morgen urin... Men har jo ikke kontroll på TR enda.

Hvordan går det med deg å prøvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg mørbanket etter jobb å rengjøring å ommøblering rett etterpå :fnise:

I dag er en bedre dag, men er litt snurt da jeg har tatt en negativ CB i dag. Mulig jeg testet fortidlig, eller burde brukt morgen urin... Men har jo ikke kontroll på TR enda.

Hvordan går det med deg å prøvingen?

Liker å ommøblere du også ? :gjeiper: Kjære er litt lei av ommøbleringen min, men har funnet den rette løsningen for leiligheten og nå da så tror ikke jeg skal flytte på noe på en stund nå :) Det positive er jo at en får vasket bak og under alt :jepp:

CB er graviditetstest? :rodmer:

:klø: tror det er morgenurinen pga den er mer konsentrert.

Er eggløsningstestestene som er best å teste utpå dagen.

Joda prøvingen går bra den :lur:

Nå har jeg nedtelling til IKM. Det er ca. 13-14 Oktober.

I dag har jeg tissa så ofte. Og jeg har litt vondt nedentil når jeg tisser. Føles som jeg har holdt meg lenge, men det har jeg jo ikke. Litt vindt når jeg hoster, og litt menslignende smerter. Ikke til å bli klok på. Det er vel alt for tidlig med noen slags graviditetssymptomer? :vetikke: sikkert bare innbillning? eller kanskje blærebetennelse? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ommøblere du også ? :gjeiper: Kjære er litt lei av ommøbleringen min, men har funnet den rette løsningen for leiligheten og nå da så tror ikke jeg skal flytte på noe på en stund nå :) Det positive er jo at en får vasket bak og under alt :jepp:

CB er graviditetstest? :rodmer:

:klø: tror det er morgenurinen pga den er mer konsentrert.

Er eggløsningstestestene som er best å teste utpå dagen.

Joda prøvingen går bra den :lur:

Nå har jeg nedtelling til IKM. Det er ca. 13-14 Oktober.

I dag har jeg tissa så ofte. Og jeg har litt vondt nedentil når jeg tisser. Føles som jeg har holdt meg lenge, men det har jeg jo ikke. Litt vindt når jeg hoster, og litt menslignende smerter. Ikke til å bli klok på. Det er vel alt for tidlig med noen slags graviditetssymptomer? :vetikke: sikkert bare innbillning? eller kanskje blærebetennelse? hmm

Jeg har også hatt sånne rare ting. Som tisser oftere, murringer uten noe TR dukker opp.

CB = Cler Blue graviditetstest ja :Nikke:

Elsker å ommøblere ja også til min kjæres fortvilelse :fnise: , jeg elsker forandring i møbel plasseringer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvisker stille...

I dag har vi sendt inn alle pappirer, for vi har lyst å gifte oss. Sist gang vi ville var i sommer, men da skar det seg pga rot i offentlig etat. Men nå skal alt være til rette for at vi kan gifte oss. Pappirene våre ble postlagt i dag :jepp:

:nei: Om noen har en anelse om hvem vi er så ti om dette, for alt skal skje stille å rolig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!! :strix:

Skal dere ha bryllupsfest etterpå?

Jeg kunne også tenkt meg at vi giftet oss,men vi blir ikke enige om hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!! :strix:

Skal dere ha bryllupsfest etterpå?

Jeg kunne også tenkt meg at vi giftet oss,men vi blir ikke enige om hvordan.

Tusentakk :D

Vi vurderer en bryllupsfest etterpå, men vi får se :)

På selve dagen blir det tinhuset med to forlovere bare. Også går vi 4 ut å spiser etterpå :)

Skal ringe å sjekke at alt er i orden med pappirer på mandag *spent*

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk :D

Vi vurderer en bryllupsfest etterpå, men vi får se :)

På selve dagen blir det tinhuset med to forlovere bare. Også går vi 4 ut å spiser etterpå :)

Skal ringe å sjekke at alt er i orden med pappirer på mandag *spent*

Det er jo akkurat slik jeg vil ha det :hjerter_rundt:

mens kjære vil ha bryllupsfest med taler og slikt. Det er ikke meg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har babydrømmen blitt ENDA større om mulig :sjenert:

Mora til sambo viste meg en full kasse med babysett hun har strikka til både gutt å jente :rodmer: Å jett om jeg har lyst å få æren av å bruke de klærne på VÅR baby :jepp: Hun er så råflink til å strikke, og hun strikker med sånne farger som jeg liker. Og tøyet er også i min smak :gjeiper: Så gjenstår det å se da om det første barnebarnet hennes kommer fra oss, og om det blir en jente som hun så for seg da hun strikket her en dag tidligere...

Testet med morgenurin bare for å være på den sikre siden i dag, men nada spire her enda... Men vi er ved godt mot for vi har ikke kommet i gang med 2.pp en gang enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappirene har ikke kommet til siste stoppestede enda så jeg skal prøve å ringe i morgen den dag..

*spendt*

Det går ikke så fort i svingene på de forskjellige etatene :kjefte:

Hadde våre så fantastisk å komme hjem fra høstferie som mann å kone :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pappirene er kommet frem å er under behandling å det vil i hvertfall gå 14 dager *snufs* Før vi får en viggselsattest som da vil gjelde i 4 mnd. Jaja da er det bare å innse at med alt rotet så klaffa det ikke i juli, og ei heller nå i høstferien (okt) Min kjære var så sikker mens jeg var veldig tvilende å fikk desverre rett i mine antakelser :(

Men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves da så VÅR DAG KOMMER... Trøster meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat slik jeg vil ha det :hjerter_rundt:

mens kjære vil ha bryllupsfest med taler og slikt. Det er ikke meg.. :sukk:

Klarer dere ikke å finne et komprimiss da?

Sånn at dere kan møtes på halvvegen ;)

Det er vell verdt et forsøk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere ikke å finne et komprimiss da?

Sånn at dere kan møtes på halvvegen ;)

Det er vell verdt et forsøk :Nikke:

Skal nok klare det en gang :gjeiper: men nytter ikke om ikke begge er helt klare for det.. Håper det skjer en dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok klare det en gang :gjeiper: men nytter ikke om ikke begge er helt klare for det.. Håper det skjer en dag:)

Dagen kommer :klem:

Er utrolig hva som lar seg ordne når det er snakk om ekte kjærlighet ;)

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...