Gå til innhold

Trolljenta79`s prøvertråd


Trolljenta79

Anbefalte innlegg

:sengekos: sånn starta vi morningen i dag :lol:

Har ikke kommet oss ut av senga enda bare ligger å surfer med mobilene :fnise:

Masse sommerfugler i magen i dag sånne elsker sambo så inderlig bobbler fyker rundt i magen :rodmer:

Det er jo ikke feil å ha dager inni mellom hvor jeg føler meg nyforelska :yvonne:

Elsker han dypt å inderlig gjør jeg jo hele tiden men, det er godt å føle seg som en nyforelska fjortiss også sånn inni mellom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :D vil følge med deg, håper dere får en spire snart :hoppe:

vi er også prøvere, å her har EL kommet og gått, mn har ikke hatt noe symptomer, ingen murring, eller ømme bryster.. det hadde jeg sist, så synes det er rart:P

så mye som skjer med osse, så godt å ha en plass å skrive på:)

fin søndag så langt?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø en stund etter sengekosen i dag :sukk: klomper med koagulert blod som kom igjen men men,,, det er over igjen like fort som det begynte så...

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte selvsagt teste med EL-test for løye nå i kveld å den var neg..

Nysjerrig jeg :sjenert:

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :D vil følge med deg, håper dere får en spire snart :hoppe:

vi er også prøvere, å her har EL kommet og gått, mn har ikke hatt noe symptomer, ingen murring, eller ømme bryster.. det hadde jeg sist, så synes det er rart:P

fin søndag så langt?=)

Synes også alt er rart :sjenert:

Søndagen har våre fin  Fikk middag hos foreldrene mine å det er jo aldrig feil :)

Hva har dere gjort i dag?

Har aldrig våre fan av søndager jeg :sjenert:

Ååå ja det er godt å få tømt hode med å skribble litt om hva som skjer i disse prøvetider :Nikke:

Ønsker deg/dere en flott ny uke ;)

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen kom like brått som den sluttet. Lurer på hva i alle dager som foregår med kroppen min :lete: Uten å gjøre det minste omtrent så rant svetten av meg i dag, og jeg murrer i ryggen, og høyre side av lysk/eggstokk på å av om dagene...

Og EL-test ble positiv før jeg fikk sukk for meg i dag igjen :forvirret:

Jaja får bare håpe at kroppen min tar seg sammen :sukk:

Hei !

jeg sluttet med p-piller for rundt 6 uker siden.. og de påfølgende ukene før tante rød kom så slet jeg med hypersensitive pupper... murring i eggstokkene og fryktelig "svie" i korsryggen... men nå er alt bra her igjen.. så kan nok bare ha vært kroppens reaksjon på "restart" etter prevensjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

jeg sluttet med p-piller for rundt 6 uker siden.. og de påfølgende ukene før tante rød kom så slet jeg med hypersensitive pupper... murring i eggstokkene og fryktelig "svie" i korsryggen... men nå er alt bra her igjen.. så kan nok bare ha vært kroppens reaksjon på "restart" etter prevensjonen...

Håper det går seg til veldig snart her å nå :)

Tusentakk for svar :klemmer:

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør igjen i dag å det kom som vanlig som lyn fra klar himmel å stopper plutselig helt opp igjen...

Jaja det ordner seg for snille piker :fnise:

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike dager lever en lenge på :hjerter_rundt:

Merkelig med blødninger som kommer og blir borte. Håper syklusen din stabiliserer seg snart :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike dager lever en lenge på :hjerter_rundt:

Merkelig med blødninger som kommer og blir borte. Håper syklusen din stabiliserer seg snart :jepp:

Tusentakk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd sånn ca annen vær dag, men i dag har jeg ikke blødd enda så kansje det er i ferd med å gå seg til nå :gjeiper:

Ellers så gjør jo ikke jobben min ønske om å få barn mindre da.

Barnehagetante for de minste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd sånn ca annen vær dag, men i dag har jeg ikke blødd enda så kansje det er i ferd med å gå seg til nå :gjeiper:

Ellers så gjør jo ikke jobben min ønske om å få barn mindre da.

Barnehagetante for de minste :sjenert:

:troest: ikke gøy når den tuller slikt.

Barnehagetante for de minste jeg også :sjenert: men vi får tid til å ha det kjekt på jobb da,ikke et kjedelig øyeblikk der nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: ikke gøy når den tuller slikt.

Barnehagetante for de minste jeg også :sjenert: men vi får tid til å ha det kjekt på jobb da,ikke et kjedelig øyeblikk der nei! :)

Nei action all day long :Nikke:

Nydelige små å mange herlige øyeblikk <3

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom, men egentlig er det ikke noe nytt her enda :sjenert:

Har ikke blødd de siste to dagene nå, og det er jo bra, men nå vil jeg se en normal TR, og finne EL igjen :gjeiper:

Tok test i dag men, det manglet litt opperst på streken...som jeg synes var sterk. Å i grunnen lik kontrollstreken :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at du ikke får normal tr og finner el.

:kose: Det ordner seg nok skal du se :troest:

Her er el rett rundt hjørnet, men problemet er at mannen takler dårlig dette med å ha sex på noen visse dager.. han får prestasjonsangst :sjenert: Har ikke nevnt noe om at el er rett rundt hjørnet denne gang, håper det hjelper :lur:

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke mye :sjenert:

Jeg har ingen anelse om når TR kommer da jeg hadde TR nå sist for første gang etter uttak av spiral varte den jo i 3 uker. Og etter jeg var ferdig begynte jeg jo plutselig å blø av å på i ca 1 uke.. Time will tell når TR dukker opp :trist: Hadde jo våre bedre, og alt være på veg å slippe å se TR mere på over 9 mnd da :gjeiper:

Jaja jeg prøver å si til meg selv at det er fordeler å ulemper med alt. Klaffer det må jeg ta hensyn til skatten i magen klaffer det ikke kan jeg ta meg noe godt i glasset på julaften :fnise:

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her går jeg enda å venter på TR.

Har ingen symtomer på at den skal komme.

Ellers så har jeg blitt en syntomjeger, og har klart å bruke opp ALLE El-testene så nå tenkte jeg meg inn for å bestille nye :sjenert:

Jeg tenkte jeg skulle bestille billige graviditetstester i tilegg, for jeg føler jeg er på god veg til å få testesyken :filer:

Tenk om vi kunne våre så heldige å fått full klaff så fort :jepp: Tviler sterkt men, merker at jeg jakter etter tegn.

En side jeg synes var ok å ha med terminkalkulator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...