Gå til innhold

Trolljenta79`s prøvertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sengekos: sånn starta vi morningen i dag :lol:

Har ikke kommet oss ut av senga enda bare ligger å surfer med mobilene :fnise:

Masse sommerfugler i magen i dag sånne elsker sambo så inderlig bobbler fyker rundt i magen :rodmer:

Det er jo ikke feil å ha dager inni mellom hvor jeg føler meg nyforelska :yvonne:

Elsker han dypt å inderlig gjør jeg jo hele tiden men, det er godt å føle seg som en nyforelska fjortiss også sånn inni mellom :sjenert:

Skrevet

hei :D vil følge med deg, håper dere får en spire snart :hoppe:

vi er også prøvere, å her har EL kommet og gått, mn har ikke hatt noe symptomer, ingen murring, eller ømme bryster.. det hadde jeg sist, så synes det er rart:P

så mye som skjer med osse, så godt å ha en plass å skrive på:)

fin søndag så langt?=)

Skrevet (endret)

Begynte å blø en stund etter sengekosen i dag :sukk: klomper med koagulert blod som kom igjen men men,,, det er over igjen like fort som det begynte så...

Endret av Trolljenta79
Skrevet (endret)

Måtte selvsagt teste med EL-test for løye nå i kveld å den var neg..

Nysjerrig jeg :sjenert:

Endret av Trolljenta79
Skrevet (endret)

hei :D vil følge med deg, håper dere får en spire snart :hoppe:

vi er også prøvere, å her har EL kommet og gått, mn har ikke hatt noe symptomer, ingen murring, eller ømme bryster.. det hadde jeg sist, så synes det er rart:P

fin søndag så langt?=)

Synes også alt er rart :sjenert:

Søndagen har våre fin  Fikk middag hos foreldrene mine å det er jo aldrig feil :)

Hva har dere gjort i dag?

Har aldrig våre fan av søndager jeg :sjenert:

Ååå ja det er godt å få tømt hode med å skribble litt om hva som skjer i disse prøvetider :Nikke:

Ønsker deg/dere en flott ny uke ;)

Endret av Trolljenta79
Skrevet

Blødningen kom like brått som den sluttet. Lurer på hva i alle dager som foregår med kroppen min :lete: Uten å gjøre det minste omtrent så rant svetten av meg i dag, og jeg murrer i ryggen, og høyre side av lysk/eggstokk på å av om dagene...

Og EL-test ble positiv før jeg fikk sukk for meg i dag igjen :forvirret:

Jaja får bare håpe at kroppen min tar seg sammen :sukk:

Hei !

jeg sluttet med p-piller for rundt 6 uker siden.. og de påfølgende ukene før tante rød kom så slet jeg med hypersensitive pupper... murring i eggstokkene og fryktelig "svie" i korsryggen... men nå er alt bra her igjen.. så kan nok bare ha vært kroppens reaksjon på "restart" etter prevensjonen...

Skrevet

Hei !

jeg sluttet med p-piller for rundt 6 uker siden.. og de påfølgende ukene før tante rød kom så slet jeg med hypersensitive pupper... murring i eggstokkene og fryktelig "svie" i korsryggen... men nå er alt bra her igjen.. så kan nok bare ha vært kroppens reaksjon på "restart" etter prevensjonen...

Håper det går seg til veldig snart her å nå :)

Tusentakk for svar :klemmer:

Ha en fin uke :D

Skrevet (endret)

Blør igjen i dag å det kom som vanlig som lyn fra klar himmel å stopper plutselig helt opp igjen...

Jaja det ordner seg for snille piker :fnise:

Endret av Trolljenta79
Skrevet

Slike dager lever en lenge på :hjerter_rundt:

Merkelig med blødninger som kommer og blir borte. Håper syklusen din stabiliserer seg snart :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Slike dager lever en lenge på :hjerter_rundt:

Merkelig med blødninger som kommer og blir borte. Håper syklusen din stabiliserer seg snart :jepp:

Tusentakk :klemmer:

Skrevet

Har blødd sånn ca annen vær dag, men i dag har jeg ikke blødd enda så kansje det er i ferd med å gå seg til nå :gjeiper:

Ellers så gjør jo ikke jobben min ønske om å få barn mindre da.

Barnehagetante for de minste :sjenert:

Skrevet

Har blødd sånn ca annen vær dag, men i dag har jeg ikke blødd enda så kansje det er i ferd med å gå seg til nå :gjeiper:

Ellers så gjør jo ikke jobben min ønske om å få barn mindre da.

Barnehagetante for de minste :sjenert:

:troest: ikke gøy når den tuller slikt.

Barnehagetante for de minste jeg også :sjenert: men vi får tid til å ha det kjekt på jobb da,ikke et kjedelig øyeblikk der nei! :)

Skrevet (endret)

:troest: ikke gøy når den tuller slikt.

Barnehagetante for de minste jeg også :sjenert: men vi får tid til å ha det kjekt på jobb da,ikke et kjedelig øyeblikk der nei! :)

Nei action all day long :Nikke:

Nydelige små å mange herlige øyeblikk <3

Endret av Trolljenta79
Skrevet

Innom, men egentlig er det ikke noe nytt her enda :sjenert:

Har ikke blødd de siste to dagene nå, og det er jo bra, men nå vil jeg se en normal TR, og finne EL igjen :gjeiper:

Tok test i dag men, det manglet litt opperst på streken...som jeg synes var sterk. Å i grunnen lik kontrollstreken :filer:

Skrevet

Kjipt at du ikke får normal tr og finner el.

:kose: Det ordner seg nok skal du se :troest:

Her er el rett rundt hjørnet, men problemet er at mannen takler dårlig dette med å ha sex på noen visse dager.. han får prestasjonsangst :sjenert: Har ikke nevnt noe om at el er rett rundt hjørnet denne gang, håper det hjelper :lur:

Ha en fin søndag :klemmer:

Annonse
Skrevet (endret)

Her skjer det ikke mye :sjenert:

Jeg har ingen anelse om når TR kommer da jeg hadde TR nå sist for første gang etter uttak av spiral varte den jo i 3 uker. Og etter jeg var ferdig begynte jeg jo plutselig å blø av å på i ca 1 uke.. Time will tell når TR dukker opp :trist: Hadde jo våre bedre, og alt være på veg å slippe å se TR mere på over 9 mnd da :gjeiper:

Jaja jeg prøver å si til meg selv at det er fordeler å ulemper med alt. Klaffer det må jeg ta hensyn til skatten i magen klaffer det ikke kan jeg ta meg noe godt i glasset på julaften :fnise:

Endret av Trolljenta79
Skrevet

:troest: hold motet oppe, den kommer nok ganske snart :)

Nyt masse good mat og drikke :lur:

En goood :klem: til deg!

Skrevet

Her går jeg enda å venter på TR.

Har ingen symtomer på at den skal komme.

Ellers så har jeg blitt en syntomjeger, og har klart å bruke opp ALLE El-testene så nå tenkte jeg meg inn for å bestille nye :sjenert:

Jeg tenkte jeg skulle bestille billige graviditetstester i tilegg, for jeg føler jeg er på god veg til å få testesyken :filer:

Tenk om vi kunne våre så heldige å fått full klaff så fort :jepp: Tviler sterkt men, merker at jeg jakter etter tegn.

En side jeg synes var ok å ha med terminkalkulator

Skrevet

Da har jeg bestilt graviditester, og eggløsningstester fra Lavpris-tester.com

:5:

Håper dere slipper å vente lenge på lille trollspiren!! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...