Gå til innhold

Simo bag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg monterte opp vogna vår i går, en Simo kombi. I bagen, under madrassen er det to stenger som går på tvers. Er ikke disse veldig vonde for babyen å ligge på. Madrassen er jo syltynn. Blir nødt for å legge oppi flere lag med madrasser, lammeskinn ol for at dette ikke skal kjennes for babyen. Hvordan gjør dere andre med samme vogn/bag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bare de to metallspilene som går tvers over hvor babyen skal ligge kjennes atfor godt gjennom den tynne madrassn til at barnet kan ha det behagelig oppå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen merkar nok ikkje spilene gjennom madrassa. Er spiler i baggen her og, og eg brukte berre den tynne madrassa.

(Om vinteren har me jo meir oppi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn i boden for å se på bagen nå, og på min er det en plate som ligger over metallstangen som babyen skal ha ved hodet. Det er den platen som man kan sette opp litt så de kan sitte litt i bagen før de er helt klare for sportsvogn. Har ikke du den platen?

Syns forresten ikke det virket som noe problem, syns ikke den nederste kjentes så godt gjennom på min akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn i boden for å se på bagen nå, og på min er det en plate som ligger over metallstangen som babyen skal ha ved hodet. Det er den platen som man kan sette opp litt så de kan sitte litt i bagen før de er helt klare for sportsvogn. Har ikke du den platen?

Syns forresten ikke det virket som noe problem, syns ikke den nederste kjentes så godt gjennom på min akkurat.

Den plata har eg og i duo-baggen, men TS har kombibag, og der er det vel ikkje ryggplate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den plata har eg og i duo-baggen, men TS har kombibag, og der er det vel ikkje ryggplate?

Joda, for jeg har kombi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...