Gå til innhold

Mens vi venter på storken...


Gjest Frk.Poppins

Gravid etter p-sprøyte?  

  1. 1.

    • 1 - 3 mnd
      0
    • 4 - 8 mnd
      0
    • ca 1 år
      0
    • 1 1/2 år til 2 år
      0
    • Mer enn 2 år
      0


Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Tok test igår: Ikke Gravid.

Jeg visste det egentlig før jeg tok testen fordi de siste dagene har jeg vært normal i formen og brystene har blitt mindre ømme... Men alikevel så synes jeg det er rart med tanke på symptomene de forrige dagene.. Det er nok bare kroppen min(og jeg) som er uvant med å "vente på TR"... Men håper den kommer snart, slik at jeg vet hvor jeg står, men tror nok det tar litt lengre tid.

Så dagene fremover går i Folat og :sengekos: ... Hehe

Ellers så ble jobbintervjuet flyttet til idag så jeg skal snart gå men måtte jo innom her da:p

Vet ikke helt med dette å arbeide på senterkafe, men siden det er manko på ledige stilling i butikker+ arbeidstiden da blir mer kvelder&helger så gjerne det kan være lurt å bare begynne i denne kafen og så se hva som skjer fremover, det er jo mye lettere å få jobb,-når en er i jobb:)

Vet jo selvfølgelig ikke om jeg blir tilbudt jobben da, får se hvor mange som har søkt og hvordan intervjuet går, men om det er mye dagtid- så vil jeg gjerne gjerne ha jobben.

Sambo jobber jo til 3, så trening til kl 6 så etter kl 6 vil jeg egentlig hjem:p

Men vi får se, tvitvi til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd du ikke var blitt gravid alt, men det er lite å gjøre med det annet enn å fortsette å prøve :)

Det er jo også fint å vite det.

Håper jobbintervjuet går bra og at du får jobben :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden TR ikke har kommet enda så er det jo mulig at en liten spire har satt seg :) Kan jo også være at det er for tidlig å teste :lur:

Hvordan har det gått på intervju?? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

Jobbintervjuet gikk greit,jeg var ikke motivert eller intressert i jobben haha,men det gjør ingenting egentlig, jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å overleve i en 200kvm`s kafe... Nei,takk:p

Og jeg tror jeg fikk jobben, eller jeg søkte jo hovedsaklig på deltids-stilling men det eneste som var igjen var 10% og evnt(eller garantert) mer, men jeg merket med en gang når intervjuet at dette ikke var noe for meg når dem begynte å spørre om mat osv.. Jeg er glad i mat ja, men jeg passer i en liten butikk med musikk, varierende varer,- hvor jeg kan rydde, organisere, jobbe med mennesker og ha "litt frie tøyler"... Så jeg skipper kafe jobben:p

Jeg gikk innom et kjøpesenter og levert søknader og det var 3 butikker som skulle ta kontakt(butikker jeg vil jobbe i), resten hadde nok folk så jeg krysser fingrene for at jeg hører noe fra disse butikkene... Om jeg får noen timer på kafen så takker jeg nei tror jeg... Jeg vil gjerne jobbe ja, med en gang, jeg er ikke lat, men alikevel er det dumt å sette seg inn i noe som man ikke er intressert i, i det hele tatt.., enig?

Tviler veldig på at det har kommet en liten spire for å være helt ærlig:( Jeg er helt "normal" iformen og ingen pms smerter eller noe, litt ømme bryster enda da, men det har jeg jo hatt i 3 uuker og ingenting annet har skjedd?

Må nok bare fortsette og øve oss :sengekos:

HA EN SUPER HELG JENTER!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere klarer dere fint økonomisk uten at du jobber så er jeg enig i at det kan være bedre å vente til det dukker opp en jobb som du faktisk har litt lyst på ja :jepp:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Min kjære samboer er bortreist idag... og jeg savner han sååå...

*Måtte bare sutre litt*

Og jeg venter fremdeles på dumme trege TR! Blæææ ingenting som kan fremskynde den.. nei.. TTT - ting tar tid (verste ordtaket som finnes!) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære samboer er bortreist idag... og jeg savner han sååå...

*Måtte bare sutre litt*

Og jeg venter fremdeles på dumme trege TR! Blæææ ingenting som kan fremskynde den.. nei.. TTT - ting tar tid (verste ordtaket som finnes!) :gjeiper:

Forstår godt at du savner samboeren din. :kose:

Skal han være lenge borte? Min var borte i helgen. Ekstra godt når han kommer hjem igjen da :)

Godt det er masse gøy på tv fortida :lur:

Håper TR er rett rundt hjørnet :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Hei på dere:)

Er noen dager siden jeg skrev nå, føler ikke at jeg har noe å fortelle hver dag og jeg kjenner at jeg kan ikke være sååå opptatt av denne dagboken siden jeg&sambo tar "en dag av gangen" og ikke stresser med å bli gravid og jeg føler jeg er mer opptatt av dette temaet dess mer jeg er her inne, men jeg er jo inne og lurer i deres dagbøker:)

Eller så har det jo gått 2mnd og et par dager siden jeg skulle tatt p-sprøyta og jeg har fremdels vonde bryster, sinnsykt mye luft i magen(hele døgnet rundt) og de siste 2 dagene har jeg vært "ras sint" som min samboer sier, klare tegn på PMS/TR spør dere meg men ingenting skjer:p

Så det er nok bare til å vente:)

Men vi har jo :sengekos: så og si her eneste dag så noe må jo skje:p

Ellers så har jeg ikke fått jobb enda, jeg takket faktisk nei til jobbintervjuet jeg var på sist uke, siden det plutselig bare var 10%(?!) og i en bransje jeg egentlig ikke ønsker å jobbe i men var på et intervju for en spennende jobb igår som jeg håper jeg får, får svar senest Tirsdag:)

Håper ellers alt går bra med dere:) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Når tok du en test sist? Jeg synes det er litt rart at du har såpass mange tegn til at kroppen din jobber med det ene eller det andre her, og ingenting skjer! Nåvel, noe må da skje etter hvert uansett :)

Skjønner godt hvorfor du takka nei. Jeg hadde også hatt vondt for å si ja når det ikke er noe jeg hadde lyst til å gjøre.

Hva slags jobb er den andre jobben du var på intervju til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Er ganske rart ja.. men jeg er ikke kvalmen eller noe dårlig i formen, men for 2 uker siden hadde jeg jo et par dager der jeg holdt på å dø... :gjeiper:

Jeg tok vel en test for ei uke siden, og den var negativ...

Jeg klarer ikke å være borti brystene min så ømme de er, har ikke opplevd dette før...

Jeg ble jo gravid sent november/tidli desember 2008 og i januar tok jeg abort...(det var det riktige på dette tidspunktet og jeg&sambo angrer ikke)

Jeg kan ikke huske at jeg hadde vonde bryster, men de var tunge... og jeg spiste som en helt, det var helt sykt!

Jeg føler ikke jeg har noe større matbehov nå, og itillegg har jeg hatt noen "tunge" dager for å være helt ærlig...

Men det jeg kan nevne er at disse 2-dagene jeg har så sinne&agressive, så har jeg også vært veldigveldig sentimental, iforrigår hylgråt jeg når vi skulle legge oss, jeg har ingen aning hvorfor men jeg var ivertfall helt på gråten og stakkar sambo bare koste og trøstet meg og så at dette måtte være noe hormongreier for jeg har ikke vært slik før, og itillegg skal det ikke mye til før tårene kommer når jeg ser på noe supperkjærlighetsgreier på tvn :gjeiper: Kan dette ha noe å si?

Stillingen jeg var på intervju for i går er en skobutikk, en butikk som skal åpne i november og som er ny i denne byen og det tror jeg kan være veldig spennende+ fordelen er jo at vi alle er nye i denne butikken, og begynner på likt stadie... Og en annen ting som gjør meg enda intressert i jobben er jeg at kollegaene blir jo jenter/damer i noenlunde samme alder som meg og det kan jo bli knallkjekt:) Håper virklig jeg får god tilbakemelding... Sendte referansene mine igår og håper jeg får svar på Fredag, men ivertfall skulle jeg få tilbakemelding senest Tirsdag:)

Har søkt på 3 andre butikkstillinger også! Jeg vil ha JOBB!!!!

og baby :kgbaby:

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg skjønner litt hvordan du har det :klemmer: Det at du har hatt litt tunge dager i det siste kan nok komme av hormonforandringer. Eller det kan komme av at du bor i en ny by og ikke har en jobb :klemmer:

Jeg var sykemeldt for depresjon en periode for halvannet år siden. Da hadde jeg det sånn at jeg kunne grine for hva som helst. Uansett om det skjedde noe med meg, noen jeg kjenner, noen på tv, noen i ei bok. Om det var fordi "alt gikk galt" eller "alt gikk bra" var aldri godt å vite. Jeg bare grein jeg.

Jeg håper du ikke er deprimert, men om du er det så kan jeg love at det er fullt mulig å komme ut av :klemmer:

Å, ny skobutikk! :hoppe:

Jeg stalker deg ikke, men jeg så i en annen tråd at vi bor i samme by :sjenert: Så da må du tilgi at jeg spør litt nå :ler: Hvilken butikk er det, og hvor kommer den? :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Jeg kjenner at jeg har vært litt deppa og nedfor i det siste, gjerne litt deprimert med tanke på arbeidsitvasjonen min men tror også det kommer litt av hormoner:)

Også er det jo så grått og trist ute... men jeg er egentlig veldig veldig optimist og positiv til vanlig og egentlig har jeg ingenting å syte over så i bunn og grunn er jeg egentlig glad :gjeiper:

Det nye Sørlandssenterer åpner jo i November og da kommer det nye butikker, blandt annet Skopunkten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg :kose:

Jeg er også litt deppa til tider, spesielt om høsten. Prøver å tenke positivt, finne på kjekke ting sammen med kjære og venner. Men det er ikke alltid like lett. Av og til orker jeg ikke det heller, og trenger bare å være litt alene.

Det hørtes gøy ut å jobbe på skopunkten, jeg elsker den sko butikken!! Helt ny butikk må jo være supert :)

En good fredagskveld til de og din kjære! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

For en deppegjeng :gjeiper: Det finnes ikke et godt tidspunkt for å føle seg nedfor og lei, men det skjer jo likevel. Etter flytting og problemer med jobbsituasjon er det ikke så rart heller :klemmer:

Det meste ordner seg nok når du bare får en jobb :hoppe:

Håper du får ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Ja, ting er litt kjipt for tiden, men min kjære er fantastisk motiverende, støttende, hjelpende og positiv... selv om jeg er den mest hissige, sutrete pms hormonrelle dama på 2 bein her i blokka:p haha!

Idag kjenner jeg at jeg ikke har så ømme bryster... og er lettere i humøret. Har vært ei uke nå men hissig og gråtende humør, kanon vonde bryster(så vondt at det har vært plagsomt i hverdagen) og veldig mye luft imagen men ingen mens... Helt merkelig spør du meg men jeg vet ikke jeg...

Og itillegg har jeg tenkt en del... Jeg vil gjerne ha barn, i nærmeste fremtid...

MEN jeg har ingen jobb... og jeg tror det kan ta litt lengre tid:( Og jeg vil jo aller helst jobbe mest mulig før babyen kommer m.t.p økonomi, selvfølelse, sosialt nettverk osv...

Vi er også på bolig jakt og jeg vet at det ikke er såååå stress og flytte med mage men alikevel så er det jo greit om ting er på plass før den tid evnt kommer, men alikevel så kan det jo ta opp til mnd før jeg blir gravid, og 9mnd før babyen kommer så det er ikke hovedproblemet egentlig, det er bare det med arbeid....

Vi har pratet en del om det, og vi "roer" tankene og "rushen" med å bli gravid, men vi fortsetter som vanlig med :sengekos: & folat så ser vi hva som skjer:)

Ellers idag så har jeg om-møblert leiligheten haha... Kjeder jo vettet av meg og er egentlig dritt lei av å sitte inne men er ikke så kjekt å vimse rundt i byen eller på kafe alene liksom...

Jeg kjenner jo ikke så mange her enda... :tristbla:

Jeg står på med jobbsøkingen og har også vært nede på nav og spurt om evnt jeg kan få noe hjelp/veiledning der men det er jo som å finne en nål i et høysakk.. haha!

'Ha en fin dag mine damer* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest redstar

Endelig heeeelg:)

Har hatt besøk av lillesøs denne uken og det har vært veldig koselig!:)

Har begynt litt på julegaver(må jo begynne nå siden jeg lager en del av dem og tiden frem til jul flyr jo) og ellers har vi kosa oss i byn og slappet av... :)

Men jeg har så mye problemer med magen, luft i magen konstant... Jeg er også så utrolig hissig, sensitiv og håpløs, rett og slett. Jeg flyr i taket for ingenting, jeg tar alt til meg og sambo får jo gjennomgå alt med meg:o

Han forstår meg og prøver så godt han kan, takk gud for det viss ikke tror jeg det hadde endt med krangling hele tiden siden jeg tåler så utrolig lite... Det er helt merkelig og jeg begynner å bli veldig "sliten" av meg selv..

Jeg tror mye av "følelsene" mine kommer at dette med at jeg føler meg dårlig ovenfor meg selv siden jeg ikke har jobb, jeg er lei av å gå hjemme og jeg er lei av å "ta tiden til hjelp" m.t.p jobb, venner osv.. Men alikevel så går det jo ikke an å være så emesjonell/hormongal?

Er det slik at jeg har mye på gang i kroppen nå siden jeg ikke har hatt mensen på nesten 3 år pga p-sprøyta?

Jeg har veldig lyst å teste, men jeg føler ikke jeg er gravid for jeg har ingen økt matlyst, jeg er egentlig ikke kvalm om morningen(kansje litt i et par min) men ellers føler jeg meg bare dårlig... og humørgal!

Har lyst å teste, men er ganske sikker på at resultatet er negativ.. men alikvel.. :/

Jeg blir gaaaaaal:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:klemmer:

Jeg skjønner absolutt tanken om å vente med barn til ting er mer på plass. Det vil jo selvfølgelig ordne seg med tiden, men det er utrolig godt å vite at det viktigste er allerede på plass :kose:

Kroppen din har ikke vært hormonfri på lenge, og det kan ta tid før den er tilbake i gjenge. For noen tar det over et år faktisk. Jeg håper for din del at noe skjer snart, så du kan slippe å lure på hva som skjer med kroppen din :klem:

At du ikke er kvalm og ikke har økt matlyst trenger ikke bety noe som helst. Det finnes de som ikke har noen merkbare symptomer på graviditet ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Mandag i dag ja:) Sov litt lengre enn vanlig idag, siden det ble skikkelig kose dag i går:)

Jeg eeeeelsker søndager:)

Vi gikk oss en liten tur opp til Ravnedalen, en del trapper og jeg kjenner at kondisen ikke er som før, så i dag blir det en times treningsøkt med Ministry of sound, eller Zumba... :)

Ellers så har jeg bestilt meg togbillett til hjembyen min, skal være på besøk hos familien min denne uken, kjenner at jeg savner dem litt nå siden dagene bare går og går og det er aaalt for lenge siden jeg har besøkt oldemor og besteforeldrene mine, så det skal bli gøy og komme til dem igjen:)

Ellers så tror jeg at jeg skal ta test imorgen... Ja, det tror jeg:)

*Håper på et kjekt resultat* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med trening og tur! Jeg vil også i gang snart nå som forkjølelsen begynner å gi seg :jepp:

Familiebesøk er alltid kos! Kjenner til den dårlige samvittigheten når det går lengre tider mellom hvert besøk. Slik blir det her også siden vi bor flere timers kjøring unna.

Får håpe at kroppen snart er tilbake i normal gjenge :)

Lykke til med testing!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...