Gå til innhold

Mens vi venter på storken...


Gjest Frk.Poppins

Gravid etter p-sprøyte?  

  1. 1.

    • 1 - 3 mnd
      0
    • 4 - 8 mnd
      0
    • ca 1 år
      0
    • 1 1/2 år til 2 år
      0
    • Mer enn 2 år
      0


Anbefalte innlegg

Forstår dere veldig godt :jepp:

Heldigvis er det bare 9 barn på min avdeling ;)

Ah men da er det jo ikke så stress da, 9barn på en avdeling er jo ikke så mye.. Min mor jobbet i en privat barnehage med et mindre antall barn(vet ikke om det var 10-12 stk eller noe sånn) og hun trivdes men det tok ikke mindre enn et år så skiftet hun til en større barnehage, men tror noe av grunnen også var at det var så dårlig økonomisk med matriell i barnehagen..... men hun sa også at hun ønsket og ha flere barn, flere avdelinger og flere voksne personer og jobbe med.. men nei, tror jeg holder meg til butikk!

Venter på svar fra butikken jeg ønsker og jobbe nå, hun skulle ringe idag sa hun, krysser fingrene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får jobb i butikken du vil jobbe i :jepp:

Så skjønn du er :strix::rodmer: Jeg er også sånn at jeg må fortelle ting til mannen selv om han ikke er på kg og strengt tatt ikke er interessert i alt jeg har å si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg må jo bare fortelle han det "åh, vet du hva jeg leste idag?", "Viste du at .... " osv :P

Han vet jeg har laget en dagbok her, for å dele følelser, lese andres erfaring og bare prate... og jeg tror han liker det(på mine vegne), eller han synes det er bra at jeg kan prate fritt og ha et "nettverk" her :)

Vis ikke må jeg jo tatle hull i huet på ham om alt og ingenting:p

Er vel derfor han er positiv til at jeg sitter her og skriver:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er det vel litt hos oss også. Det eneste er at jeg har noen av dagbokvennene mine på fb, og DET liker han ikke. Da vet de jo plutselig hvem vi er. Jeg ser fortsatt ikke problemet egentlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah men da er det jo ikke så stress da, 9barn på en avdeling er jo ikke så mye.. Min mor jobbet i en privat barnehage med et mindre antall barn(vet ikke om det var 10-12 stk eller noe sånn) og hun trivdes men det tok ikke mindre enn et år så skiftet hun til en større barnehage, men tror noe av grunnen også var at det var så dårlig økonomisk med matriell i barnehagen..... men hun sa også at hun ønsket og ha flere barn, flere avdelinger og flere voksne personer og jobbe med.. men nei, tror jeg holder meg til butikk!

Venter på svar fra butikken jeg ønsker og jobbe nå, hun skulle ringe idag sa hun, krysser fingrene! :klemmer:

9 barn med barn i alderen 0-3år på en avdeling er helt perfekt:) men er litt flere i barnehagen da.. 70 stk ca :gjeiper:

Jeg jobbet også i en privat barnehage noen år. Helt enig i at det blei litt ensformig. men nok om det :)

Håper du får jobben :) Spent på å høre fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld kom pms-magesmertene igjen, men jeg klarte heldigvis og få sove etter en liten stund. Idag morres, omg jeg trodde jeg skulle dø!

Jeg hadde så intense, grusomt vonde smerter! Jeg klarte ikke å bevege meg, og ble liggende i ca 3kverter i senger og bare vri meg av smerte, kaldsvettet og klarte ikke å gråte en gang så vondt det var.... Jeg kom meg tilslutt opp av sengen og tok en smertestillende, den dempet smertene litt og nå har jeg drukket 1kopp kaffe, 2 kopper te og spist varm frokost.. kunne ikke ha et kaldt glass melk til frokosten en gang for idet jeg tok en slurk kom "krampene" igjen.. Nei, huff ikke rart jeg alltid har hatet mensen og begynte på p-sprøyta for å bli kvitt den..

MEN TR har ikke kommet enda, det er bare smertene... men den er nok rett rundt hjørnet.

Jeg har alltid hatt store smerter under pms men ikke så kraftig som dette. Men jeg tenker at det er jo over 1 og et halvt år siden sist og derfor er det gjerne kraftigere nå siden det er så lenge siden jeg har hatt pms? Kan dette stemme?

Det var ikke langt ifra at jeg tok tlf og sku ringe legevakta altså, for så vondt er det, men jeg tenkte bare at det er lenge siden kroppen min har hatt pms og er lenge siden den sist fikk kjenne på disse smertene så jeg holder ut:p

Nå er det heldigvis litt bedre... huff jeg håper jeg slipper og holde på meg ette pms hver mnd, for dette er VONDT! Glad jeg ikke er i arbeid akkuratt nå, hadde jo aldri funka.. huff:(

Men ellers er alt toppings her hjemme:) Jeg og sambo skal på en visning på en leiligheten vi har kjempe lyst på idag ettermiddag!:) Håper det ikke blir en vill budrunde:p

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Hatt kraftige PMS-smerter i 2døgn men i dag er jeg tilbake i "normalform" og ingen TR... Merkelig&forvirrende :sukk:

Forresten ble det budrunde på leiligheten, noe vi egentlig frykta og vi ville egentlig gå opp til den prisen som neste bud måtte være så... Nei, det ble ikke den leilighetn:( Den var SÅ perfekt(nesten, siden det ikke var heis, mtp barnevogn i nærmeste fremtid:p) men uansett så finnes det jo andre leiligheten, og nå ligger jo bare lånet klart så når vi finner en annen som vi liker er det jo bare til å slå til:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det ikke ble akkurat den leiligheten! Men det dukker opp en ny en, når som helst. Kanskje den neste til og med har heis? :lur:

Uff, de pms-smertene høres ikke bare-bare ut :troest: Håper virkelig du får TR snart, så det var litt verdt det i det minste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja heis må man ha, ikke det at jeg er lat, men tanken på å bære 3bæreposer fullstappa med matvarer, stellebagen, veska og baby på armen opp 4 etasjer... Stress:p

Og hvor skulle jeg hatt barnevogna? I gangen nede, nei nei... :P

Håper TR kommer snart ja, men jeg har ingen smerter i dag da.. så nå MÅ jo TR komme.. Jeg tenker bare at de 2 dagene med smerter var sånn "kick start" på TR`n så den kommer snart... men jah, merkelig opplegge men noe skjer uansett til syvende og sist!

Jeg tar en test evnt om 2 uker:) Eller neste uke fordi jeg klarer ikke å vente kjenner jeg meg rett men det er jo ikke vits egentlig SÅ jeg skal holde ut 2 uker:)

Ta livet med ro og se hva som skjer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner ikke hvordan noen orker tanken på å bo i fjerde etasje uten heis i utgangspunktet. I min blokk er det heis, og det er jeg veldig glad for. Vi bor i første, men kommer nok ikke til å dra barnevogna opp trappa fordi om.

Ta en test til uka igjen du. Det er bedre å teste mer enn nødvendig enn å gå og lure :jepp: Og bare fortsett med folaten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke ble den leiligheten :troest: Håper dere får fatt på en annen snart da :)

Glad vi bor i første etasje!

Hadde nok tatt en test ganske snart jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg, og nå skal vi endelig få slappet av og kost oss :rodmer:

Vi bor nå i en leid topp-etasjen leilighet og jeg har megetmeget lyst til å bo i det(med innglassert tarrase takk) når vi evnt kjøper leilighet, så da må vi jo ha heis:p Håper vi finner en snart ja, men jeg tror og håper at boligprisene synker litt frem til jul så da håper vi på å finne noe:)

Idag er jeg ikke god i magen kjenner jeg, vet ikke om det var noe jeg spiste igår eller om jeg rett og slett er kvalm faktisk:/

De 10 første min etter at jeg våkna kjente jeg at jeg følte at jeg måtte spy, og nå er jeg bare dårlig... Mye luft i magen :sukk:

Kan dette ha noe sammenheng?

Tror det blir test til uka ja, men om jeg evnt ble gravid sist uke(da vonde bryster begynte, altså 4dager før jeg trodde TR skulle komme) vises det da på testen?Er det ikke litt tidlig eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå godt med helg :popcorn:

Så spennende med sympotomer som kvalm :lur:

Jeg hadde ikke greid å gå å lure på om jeg var gravid,hadde absolutt testa :):)

Ha en fin fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde symptomer som vonde pupper og luft i magen nesten ei uke før ikm :jepp: Har enda ikke blitt kvalm, men det er visst så individuelt at det ikke gjelder. Tror ikke du trenger å vente mer enn til i morra med å kjøpe ny test :nigo:

Øh, bytt i morra med mandag heller ;)

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over, og mandagen var her,- med en trist og grå himmel og en liten kjølig vind, herlig må jeg si:p

Helga har vært avslappende og kos, vi var på torget på lørdagen og handla masse grønnsaker så igår hadde vi knall god lapskaus! Her i huset har vi blitt supersunne:p (Utenom den halve posen m&m som vi spiste på lørdaggen:p ) :sengekos:

Skal jobbe med et par søknader nå så skal jeg på et kjøpesenter her og levere ut søknader... :kaffekopp: Butikker utlyser ikke så ofte at de trenger medarbeidere, og siden det er så lite stillinger på nett så går jeg selv i butikkene med cv&søknad og håper på det beste:)

Jeg skal også innom apoteket og kjøpe test :jepp: , vet ikke om jeg klarer og vente til i morgen tidlig med å teste, men gjerne det er lurest... men folk tar jo tester hele døgnet også, og om jeg er gravid så viser vel det uansett? Eller skal jeg vente til Tirsdagsmorning? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig med testingen er at du bør teste når det er lenge siden sist du tisset. Det er sånn at du skal ha mest mulig hcg-hormoner i urinen. Jeg fikk positiv test på ettermiddagen på IKM-dagen.

Vi har lyst ut én stilling på de 3 årene jeg har vært i butikken jeg jobber i. Da ansatte forhenværende sjef noen som en annen i butikken kjente. Etter det har vi ansatt 4 stykker, samtlige har vært innom og spurt og snakka med sjefen.

Jeg ble ansatt der fordi jeg kjente sjefen der da.

Det som er poenget, er at det er lurest å gå innom butikker :) Hvilke type butikker søker du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går alltid med søknad og cv`n min personlig i butikk om de har utlyst stilling:)

Jeg går også fra butikk til butikk med søknad og cv, og om de ikke har behov for mer ansatte spør jeg alikevel om jeg kan legge igjen cv`n min slik at de evnt kan ta kontakt når det er behov:)

Det er fortrinnsvis detalj butikk jeg ønsker(accessorize, interiør, dill&dall, klær&veske osv, samma d egentlig) om du sjønner, men jeg har faktisk søkt på en kafejobb nå som jeg ble oppringt av idag og skal på intervju på Onsdag:)

Jeg trives veldig veldig godt med å jobbe i butikk, gjerne en mindre og jeg har fått gode tilbakemeldinger fra tidligere arbeid.

Men slik jeg forstår det, er det veldigveldig lite jobber i denne byen, har en kompis som er utdanna innen helse og han får ikke fast jobb, tanta mi har jobba i 5år og har full utdanning med utviklings/psykisk barn og har fremdeles ikke fast jobb men får nå fast i kommunen siden hun har bodd her i 5 år.

Men tilbake til poenget så er det utrolig vanskelig å få jobb her, og det sier alle jeg møter, de på nav og arbeidsplasser selv. Tillogmed barnehage, eldrehjem osv er fullstappa, det er helt sykt :(

Men jeg håper på det beste:)

Tingen er at jeg på do heile veien,haha.. Og det er ikke blærebetendelse(det har jeg hatt før) fordi jeg har ingen svie el vondt. Jeg har derimot mye luft imagen og det er SÅ plagsomt..

Jeg har bedt sambo kjøpe test etter trening i dag men han glemmer det sikkert så jeg får kjøpe imorgen selv:p

Skal ut å gå meg en tur i en timestid nå siden det er opphold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres uvirkelig ut,nesten som om jeg overdriver egentlig,men det er hva jeg har fått opplyst og opplevd.... og det er ganske kjipt fordi jeg trives godt her:) Jeg får nok jobb snart:)

Holder til på sørlandet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :kose:

Så frustrerende med lite ledige jobber, og at det er lite faste jobber å få :sukk:

Håper det løser seg for de snart :)

Spent på å høre om du har fått testet?

Lykke til ed intervju i morgen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...