Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby på natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tulla mi er 9 dager i dag. Hun våkner hver 2 time på natten og vil ha mat. Jeg er trøtt! ..men lykkelig :rodmer: Vil gjerne høre andres erfaringer ang dette? Og når evt begynner de å sove litt lenger mellom måltidene på natten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla mi er 9 dager i dag. Hun våkner hver 2 time på natten og vil ha mat. Jeg er trøtt! ..men lykkelig :rodmer: Vil gjerne høre andres erfaringer ang dette? Og når evt begynner de å sove litt lenger mellom måltidene på natten... :)

helt normalt. du må nok smøre deg med tolmodighet. her var det mat annenhver time i 2-3 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Helt, helt vanlig. Etter ett par-tre måneder klarer noen av barna å sove i en fem-seks timer sammenhengende, men det varierer veldig. Prøv å sov på dagen når ho sover.

Om ho tar flaske etterhvert så hjelper det litt. Jeg og mannen delte litt på nattematingen da. Han tok til og med midnatt, så tok jeg resten. Jeg la meg da rundt ni om kvelden, og da fikk jeg litt søvn ut av det hele jeg og :)

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mellom 2,5 og 6 timers søvn om natta, lillegutt er nå 7 uker :) Det er først de siste 2-3 ukene han har sovet mer enn 3 timer av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sovner ca 20-22, sover i 5-6 timer -hipp hurra!- og sover 2-3 timer etter nattmat. Deilig.... ;)

Han har hatt dette søvnmønsteret i en stor uke nå, håper inderlig det varer. Greit for mor å få seg litt søvn og.

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min baby er tre uker gammel og har sovet 2, max 3 timer i strekk på natta hittil. I natt sov han for første gang 4 timer i strekk, og jeg føler meg som et nytt menneske :) Jeg ammer 3 til 7 ganger om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby er tre måneder gammel og sover som regel 8-10 timer i strekk om natta. Da hun var yngre våknet hun et par ganger for å få mat i løpet av ei natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov ikke mer enn 3 timer i strekk før gutten var iallefall 6 mnd. Han ville ammes så ofte.

Var nesten sånn her også. :jepp:

Mener på at han var ca. 5-6 måneder da jeg sluttet å nattamme. Frem til da var pupp omtrent hver 3. time.

Det varierer veldig fra barn til barn, men du må nok vente ei stund til før du kan regne med noe lengre søvn. (med mindre far stiller opp da! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente våknet ca annenhver time til hun var to mnd. Så gikk hun over til å sove 12-13 timer sammenhengende uten mat. Men da hun ble rett over 7 mnd kom første tannen, og hun begynte å våkne ofte igjen. Nå er hun 8,5 mnd, og våkner hver andre/hver tredje time... Sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...