Gå til innhold

dere som slanker dere hva er deres høyde og vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

158 cm høy, veier 65, vil gå ned til 55. Har veid 61 kg lenge, men plutselig lagt på meg 4 kg. Når jeg først er i gang, kan jeg jo godt prøve å gå ned enda litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 cm. Veier nå 66, og vil ned til 60. Var 68 da slakninga begynte. Vil gå ned fordi jeg vil komme inn i alle buksene og skjørtene mine igjen, føle meg bedre med meg selv og se bra ut i bikini. Jeg vil bli trent, sunn og få mer energi, ikke bare bli slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 177, startet på 65 kg, er nå nede på 54. :jepp:

Så du gikk fra normalvektig til undervektig.. flott altså...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca174cm - Ca72kg - skal ned til 63-64kg. Årsaken er at jeg ser best ut når jeg veier rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 161 cm og veier 60 kg. Var 65 kg når slankingen startet. Jeg vil ned til 50 kg så jeg kan føle meg bra i stramme klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca174cm - Ca72kg - skal ned til 63-64kg. Årsaken er at jeg ser best ut når jeg veier rundt det.

Samme som deg, men jeg vil nærmere 60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

169 cm og 77kg. Skal ned til sånn 62-63kg fordi det er den str jeg vanligvis er. Nekter å kjøpe klær til den str jeg er nå :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del høres det ut som om dere allerede er normalvektige, men vil ned til et vektnivå som er langt under normalen... :riste:

Edit: Ikke alle altså, men de siste anonyme brukerne som har svart her.

Endret av Smores
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

170 cm og var 96,1 kilo når jeg startet.

Slanker meg fordi jeg vil ned til min normale vekt der jeg føler meg vel på 68-70 kilo. Gikk opp pga sykdom, operasjon og medisiner. Nå som jeg er frisk igjen så raser heldigvis kiloene av litt etter litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 og 59. (ignorerer kommentarer om at vekta er akkurat passe)

Vil ned fem kilo fordi jeg vil like kroppen min bedre da :)

Endret av mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm, veier rundt 65 kilo (vekta hopper mellom 63 og 67 kilo). Vil ned på ca 60 kilo, men stresser ikkje for å oppnå det. :popcorn: Vil ned til det fordi eg vil holde meg i str. medium/38 og vil prøve å bli kvitt dobbelthake-effekten :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

158 cm høy, veier 65, vil gå ned til 55. Har veid 61 kg lenge, men plutselig lagt på meg 4 kg. Når jeg først er i gang, kan jeg jo godt prøve å gå ned enda litt mer :)

Samma med meg. 158cm høy og ca 63 kg. Jeg vil også ned til 55-58kg. Hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...