Gå til innhold

Jakten på kjærligheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Nope, ikke når hu "vil så gjerne være litt søt og korky selv om jeg egentlig ikke er slik av natur"-dama har blitt programleder :sukk:

Takk for den TV2....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ja, ekstremt slitsom programleder. Jeg likte ikke Kathrine Moholt helelr, men jeg ville heller hatt KM en hun som er nå.

Det blir så veldig kosemoseoverdosebestevennkomhiiiiiit nå, go det var det forsåvidt med KM og. Forskjellen var at jeg "trodde" på KM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes programlederen var flink jeg :) Gi henne en sjangse da folkens, det har bare vært en episode;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg synes programlederen var flink jeg :) Gi henne en sjangse da folkens, det har bare vært en episode;)

Hun er jo ikke noe annerledes enn hvordan hun har vært i andre programlederjobber da... (ja, jeg måtte innom og se litt for jeg fikk vite at ei jeg kjenner var en av frierne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det han fyren sa da de viste klipp fra speed datingen i neste episode? Han ble spurt om hvorfor han ville bli kjent med henne, og han svarte noe med at hun hadde Doberman, også sa han noe om rasist, men jeg fikk ikke med meg hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det han fyren sa da de viste klipp fra speed datingen i neste episode? Han ble spurt om hvorfor han ville bli kjent med henne, og han svarte noe med at hun hadde Doberman, også sa han noe om rasist, men jeg fikk ikke med meg hva!

Det var et eller annet med at bikkja var rasist. :popcorn::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun spurte om hva som var grunnen til at han skrev til henne, og han sa "Jo, for jeg så du hadde dobbermann. Og min aller første hund var en dobbermann. Han het *** og var rasist!

Akkurat, ja. Veldig smart å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Det var et eller annet med at bikkja var rasist. :popcorn::fnise:

Ja, der lo jeg godt :ler: Tror ikke hun ble videre imponert over den uttalelsen. Men til hans forsvar så er det noen hundeeiere som sier det om hunder som ikke liker andre raser/farger/størrelser etc., jeg tror ikke det er vondt ment selv om det er litt flåsete sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke fan av ho nye programlederen altså, men jeg klarer så vidt å se på.

Ikke helt fan av henne jeg heller. Kathrine var mye bedre!

Rart at en av dem hadde 18 brev og kom videre. Mens de andre hadde 50, 80 og 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Ikke helt fan av henne jeg heller. Kathrine var mye bedre!

Rart at en av dem hadde 18 brev og kom videre. Mens de andre hadde 50, 80 og 90.

Da hadde vel de resterende bøndene mindre enn 18 brev. Det er jo 4 som går videre i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Hun Marthe? er så plagsom at jeg nesten ikke klarer å se på! Synd for jeg liker jakten på kjærligheten veldig godt. Nei få KM tilbake! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må si jeg er uenig med de fleste av dere! Liker hun nye programlederen veldig godt jeg, virker så koslig og søt:) Ja hun er kansje litt fjåsete, men hva var Kathrine Moholt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hater at samboeren er ute nå asså, vondt å se dette alene :fnise:

huff.. herlig program, men må gjemme bak sofa puta litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

hater at samboeren er ute nå asså, vondt å se dette alene :fnise:

huff.. herlig program, men må gjemme bak sofa puta litt :fnise:

Ja, skulle akkurat til å skrive at her var det høy putefaktor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...